Beoordelingen Raad & Daad, Advies & Mediation

• Prijs-/ kwaliteitverhouding 8,5

J uit: Den Haag

19-10-2018

Positieve ervaring:
Altijd vriendelijk, zakelijk en vertrouwd om mee te spreken. Veel aan advies gehad en fijn met de snelle afhandeling en goed proces

G.J. uit: Krimpen aan de Lek

19-10-2018
5,9

Positieve ervaring:
efficiente en professionele begeleiding bij de afhandeling van het hele traject. Er wordt ruim tijd geboden voor vragen en/of nadere informatie tijdens de gesprekken.

Verbeterpunten:
Buiten de afspraken is het contact met de adviseur lastig. Meer persoonlijke begeleiding zou meerwaarde creëren. Verwezen wordt naar secretariaat maar deze is niet meer dan een doorgeefluik. Er was nog een vraag over een clausule, hier is verder geen antwoord meer op gegeven en wij hebben naar eigen inzicht hiervoor een oplossing bedacht. Wat meer begeleiding hierin had het servicepakket naar een hoger niveau gebracht.

J.J. uit: Heerhugowaard

Positieve ervaring:
Marijn, had alle begrip voor ons en loodste ons er netjes doorheen. Na afloop hadden we en er goed gevoel hoe raar het ook klinkt maar Martijn weet wat ik bedoel. Hij dacht werkelijk aan alles, mijn oor aandoening wat der d rede was van de stap die we moesten zetten en was betrokken bij de situatie waar we in zaten.
Hij bekeek alle mogelijkheden en was prettig om mee te praten en luisteren.

Met vriendelijke groet,

Jon Top

Ga zo door.
De enige rede die ik zou kunnen bedenken is de locatie, maar waar het om ging was een 10

JP uit: Rotterdam

Positieve ervaring:
Deskundig, snel en goede prijs-kwaliteit

RvdL uit: Rotterdam

Positieve ervaring:
Deskundige, empathische en neutrale mediator. Wij kijken met een goed gevoel terug op de mediation!

JW

J.V.

04-10-2018

Positieve ervaring:
Ondanks de bijna agressieve houding van mijn ex partner toch haar werk voortgezet en ons van raad voorzien.

Geen...ga zo door

FAJM uit: Den Haag

03-10-2018
9,8

Positieve ervaring:
Top, we gaan nog steeds door een deur

Voor mij niet

DM uit: Den Haag

03-10-2018

Positieve ervaring:
We zijn officieel gescheiden en nog steeds vrienden

Niet in ons geval