Beoordelingen Raad & Daad, Advies & Mediation

• Prijs-/ kwaliteitverhouding 8,5

PK uit: Almere

18-04-2019

Positieve ervaring:
In deze moeilijke periode voor mij was ik erg blij met de hulp van Gaby. Ze luisterde goed en gaf goede adviezen, ik ben blij dat we voor mediation hebben gekozen.

Verbeterpunten:
Soms was de reactietijd iet wat langzaam.
Verder wil je als je in zo een traject zit alles zo snel mogelijk hebben gedaan. De tijd tot de eerste afspraak vond ik lang duren, maar dat is misschien persoonlijk.

m uit: Den Haag

16-04-2019
5,1

Positieve ervaring:
in principe niet super slecht of zo... maar verhouding tussen prijs en aangeboden service vind ik duur... ik had wel anders verwacht

R.a.Kardienaal uit: Dordrecht

04-04-2019
3,9

Verbeterpunten:
Op tyd versturen vd stukken naar de advocaat,want daar is het bij ons verkeerd gegaan en heb de zaak 2 mnd langer geduurd dan was gepland.
Hierdoor kon mijn ex nog geen toeslagen aanvragen en dus ook niet ontvangen,hierdoor is zei in financiële problemen gekomen.

BEA uit: Den Haag

02-04-2019
8,1

de heer uit: Almere

02-04-2019

me uit: geffen

Positieve ervaring:
fantastisch geholpen zonder veel tamtam gewoon tot de point wat ik ook aangaf. bijzonder prettig.

A uit: Rotterdam

Positieve ervaring:
Duidelijk, snel en prettig geholpen! Prettig om in 3/4 afspraken door een scheiding te worden geloosd.

Geen

SALH uit: Den Bosch

Positieve ervaring:
Wij hadden Femke Bergmans als mediator.
Prettig contact, professioneel en deskundig.
Snelle en duidelijke communicatie en nuttige adviezen.

Verbeterpunten:
De afwikkeling met het advocatenbureau liep erg moeizaam, doordat er een document niet juist was. Hierdoor heeft de scheiding vertraging opgelopen, dit had voorkomen kunnen worden als zij dit eerder hadden aangegeven.

P J C A uit: Hedel

9,9

Positieve ervaring:
goede begleiding meelevend komt afspraken naar en snel alles geregeld.

geen

J uit: Houten

Positieve ervaring:
Altijd vriendelijk en deskundig advies weet waar ze mee bezig is en dat is fijn !!

????? Geen alles goed!!!