Beoordelingen Raad & Daad, Advies & Mediation

• Prijs-/ kwaliteitverhouding 8,5

M.R. uit: Delft

18-02-2019

Positieve ervaring:
Scheiding is redelijk snel afgehandeld

JW uit: Rotterdam

S.C. uit: Almere

29-01-2019
5,1

Positieve ervaring:
Er werd de tijd genomen om ons voornamelijk juridisch in te lichten. Dit valt echter ook van internet te halen!

Verbeterpunten:
Beter en meer luisteren naar de klant en niet teveel zelf aan het woord zijn. Bij ondertekening er pas achter komen dat er sprake is van een partner registratie en geen huwelijk vind ik echt niet kunnen. Dit lijkt mij de 1e vraag! Verder blijft de onpartijdigheid "een dingetje". Mijn ex en ik zaten daar niet voor onszelf, maar voor de kinderen! Zij moeten geen last ondervinden van een scheiding. Dit is niet eens aan bod gekomen, het belang van de kinderen. Erg jammer!

A.J.B.

22-01-2019

Positieve ervaring:
Ik vond het zowel erg betrokken als erg efficient.

alles was prima

A.J.V. uit: Amsterdam

22-01-2019

Positieve ervaring:
Professioneel gevoel voor de moeilijke situatie, met een duidelijk accent op een nette afhandeling van de scheiding. De diverse aspecten waar mijn ex-vrouwen ik wat luchtig over deden, kregen de aandacht die toch wel aangewezen was. Dit heeft geleid tot een scheiding die harmonieus is afgerond en die voor de toekomst ook zonder wrok tot een begripvolle relatie kan leiden. Dit is van groot belang voor de relatie met kinderen en kleinkinderen.

geen

W.f uit: Haaften

21-01-2019

Positieve ervaring:
Fijn en deskundig advies voor beide partijen.

Verbeterpunten:
Afspraak maken (vooral eerste) verloopt moeizaam. Eenmaal als de zaak in behandeling is zijn afspraken maken goed en fijn.

mg uit: den haag

19-01-2019
9,6

prettig en duidelijk behandeld

nvt

Jm uit: Rotterdam

18-01-2019

Positieve ervaring:
Het proces is erg soepel verlopen. Daniëlle had goed inzicht in onze persoonlijke situatie. Goede betrokkenheid.

J uit: Den Haag

18-01-2019