Beoordelingen Raad & Daad, Advies & Mediation

G.E.A.M. uit: Wormer

07-05-2019
9,5

Positieve ervaring:
Mevrouw Willeke de Boer staat niet bij de adviseurs, met haar had ik contact. Mediation leek eerst niet te lukken, maar doordat zij meedacht over een oplossing is het toch goed afgerond.

M uit: Amstelveen

Positieve ervaring:
Geweldig geholpen en goed advies ook gehad.

Pma uit: Tilburg

Positieve ervaring:
Zeer vriendelijk en goed advies ga zo door!!!

Geen

MS uit: LAREN

Adequaat,informatief,betrokken,vriendelijk én voordelig

Geeng

JG uit: Tilburg

Positieve ervaring:
Contact was met Femke Bergmans, niet genoemd in bovenstaande mogelijkheden van adviseurs. Prettige omgang, betrokken, confronterend en duidelijk in haar uitleg.

Verbeterpunten:
Femke geeft aan een vorm van discalculi te hebben en dat is, gezien de vaak complexe materie van cijfers, lastig en heeft gedurende het traject wel enige twijfel teweeg gebracht over de juistheid van de alimentatieberekening. Verder geen verwijt, omdat Femke hier simpelweg ook niets aan kan doen.

scheiding uit: Den Bosch

Positieve ervaring:
de service was perfect het kan niet beter

geen

PK uit: Almere

18-04-2019

Positieve ervaring:
In deze moeilijke periode voor mij was ik erg blij met de hulp van Gaby. Ze luisterde goed en gaf goede adviezen, ik ben blij dat we voor mediation hebben gekozen.

Verbeterpunten:
Soms was de reactietijd iet wat langzaam.
Verder wil je als je in zo een traject zit alles zo snel mogelijk hebben gedaan. De tijd tot de eerste afspraak vond ik lang duren, maar dat is misschien persoonlijk.

m uit: Den Haag

16-04-2019
5,1

Positieve ervaring:
in principe niet super slecht of zo... maar verhouding tussen prijs en aangeboden service vind ik duur... ik had wel anders verwacht

R.a.Kardienaal uit: Dordrecht

04-04-2019
3,9

Verbeterpunten:
Op tyd versturen vd stukken naar de advocaat,want daar is het bij ons verkeerd gegaan en heb de zaak 2 mnd langer geduurd dan was gepland.
Hierdoor kon mijn ex nog geen toeslagen aanvragen en dus ook niet ontvangen,hierdoor is zei in financiële problemen gekomen.