Beoordelingen Energie control

• Vakmanschap installateurs 8,5

Gerrie uit: Nijmegen

19-02-2019
n.v.t.

Het is wel jammer als tegen je zeggen dat het de hele dag duurd het isoleren van het huis terwijl het maar twee uur 2,5 uur duurde

uit: De Krim

19-02-2019

Goede duidelijke gespecificeerde offerte. Na opdracht snel al een afspraak voor installatie en de uitvoering prima.

W uit: Borne

15-02-2019

Netjes en snel gewerkt

13-02-2019

Top bedrijf goede service nette montage nette prijs kwaliteit verhouding

Arnold uit: Oldenzaal

06-02-2019
8,5

Het werk is goed uitgevoerd. Hoe het zicht houd zal de toekomst moeten uit wijzen. Komt er nog een controle in de nabije toekomst?

Aswin uit: Almelo

05-02-2019

Goed. Twee kleine punten:
- de adviseur had slechts globaal de mogelijkheden voor de omvormer met ons doorgenomen. Nu moesten we met de installateurs de mogelijkheden bekijken en ene keuze maken. Dit ging overigens goed, maar volgens de installateurs had de adviseur dit moeten doen.
- een kleine instructie dat we ons moesten aanmelden bij de netbeheerder via energieleveren.nl was wel handig geweest. Heb dit nu via de energieleverancier gehoord.
Verder alles prima in orde.

Pascal uit: Hengelo (OV)

03-02-2019

Fijn dat Geralt zoveel tijd in ons stak! Elke vraag nam hij de tijd voor. Prima!

Monteurs waren een paar gezellige knapen, goed, snel en netjes gewerkt! Ideaal! Waren op tijd en het werk was snel af!

J. uit: Toldijk

02-02-2019

Gemoedelijk personeel, werkten stevig door.

José uit: Enschede

01-02-2019

Alles ging prima vanaf gesprek met Geralt, de communicatie, snelle plaatsing door nette monteurs en het in werking stellen van de zonnepanelen. Je hebt de beschikking over een app waarmee je per dag kunt zien hoeveel kwh er wordt opgewekt. Ook al meteen een mail gehad waarin duidelijk wordt uitgelegd hoe de btw door hun wordt teruggevraagd. Alle vertrouwen dat dat ook wel goed zal komen.

Marloe uit: Empe

01-02-2019

Prima, plezierige communicatie, harde werkers, snelle afhandeling, goed vakwerk.