Beoordelingen Energie control

• Deskundigheid 8,3
  • Vakmanschap installateurs 8,4

jorgen uit: oss

25-08-2017

houd aan de afspraken en personeel is correct en vakkundig

Samir uit: Almelo

10-08-2017

Ik heb een prettige samenwerking gehad met Energie Control NL. Voor die tijd is er een hele duidelijke communicatie geweest betreft de wensen, mogelijkheden en afspraken tussen beiden. Vervolgens zijn de werkzaamheden door 4 personen in een dag keurig netjes uitgevoerd.
Al met al ben ik zeer tevreden met Energie Control NL

Vincent uit: Enschede

21-06-2017
4,3

Het bezoek van de vertegenwoordiger was prima!
Maar dan volgt de uitvoering door niet competent en ondeskundig personeel.
De communicatie omtrent de uitvoering was onvoldoende. Onverwachts aangetroffen water in de kruipruimte was voor hen geen belemmering (?).
Naderhand is door mij (ivm gerede twijfel) de laagdikte gemeten van gemiddeld 18 cm in plaats v/d afgesproken 27 cm. Met een minimale laagdikte van 7 cm!!!
Bij vullen worden de lege zakken EPS Parels niet geteld; wordt er dus "op gevoel" gewerkt!
Uitgerekend was 4 m3 EPS Parels tekort gestort en dus gereclameerd. Daar doet Energiecontrol niet moeilijk over, zo'n klacht lossen ze graag en snel voor je op.
Ze arriveren dan met 3 m3 EPS-Parels, met de verklaring van de installateur dat die 6 zakken gelijk zijn aan 6 m3!!
Vervolgens worden er twee zakken EPS-Parels gevuld in een IBC-Container (=1360 liter) die hierdoor voor 3/4 wordt gevuld met EPS Parels: dus 2 zakken = 1 m3.

Josephien uit: Nijverdal

30-05-2017

Prettig contact gehad.

Joost uit: Wanroij

29-05-2017

Hartstikke tevreden over het eindresultaat

Humphrey uit: Wierden

7,5

Frans uit: Maarheeze

Gerrit uit: Almelo

28-05-2017

Vanaf het eerste telefonische contact al een goed gevoel bij EnergieControl. De overzichtelijke offerte met een naar ons idee eerlijke prijs deden de rest.
De mensen die de klus op de afgesproken kwamen uitvoeren waren vriendelijk en ter zake kundig. Nu alles achter de rug is durf ik iedereen Energie Control aan te bevelen.

Menno uit: Drachten

27-05-2017

Op mails snelle reactie en goede hulp. Monteurs hebben goed hun werk gedaan en je ziet er niks van.

Mike uit: Hengelo

27-05-2017
7,5

De ervaring met Energie Control is uitstekend. Er is deskundig gekeken naar wat wel en niet mogelijk was om de spouw van onze jaren 30 woning te kunnen isoleren.
De eerste afspraak die gemaakt was, is helaas niet doorgegaan door onvoorziene werkzaamheden bij de vorige klant. Hierna netjes een nieuwe afspraak kunnen maken en die is perfect uitgevoerd. Enige zichtbare zijn de nieuwe ventilatieroosters voor de kruipruimte.
Of het uiteindelijk ook een besparing op zal leveren zal moeten blijken uit de komende winter.