Beoordelingen Faber Uitvaartzorg

• Respect voor alle wensen 9,0
  • Begeleiding van de uitvaart 9,0

Trijntje uit: Boksum

24-04-2018

alles is uitstekend verlopen en ook de rest vd familie was er over te spreken

Mirjam uit: Zuidlaren

18-04-2018

De communicatie verliep erg prettig, met aandacht, respect en aanvoelen van wat en hoe wij graag wilden.
De uitvaart zelf verliep zoals we graag wilden. Uitgezonderd het deel op de begraafplaats, ik vermoed onder tijdsdruk. Er was enige verwarring over het dragen van de kist, dit gebeurde nu door de zes kinderen ipv van wat wij dachten de kleinzonen. Ik weet niet exact hoe maar ik liep zelf aan de achterste hoek en was bijna niet in staat dit vol te houden. Ook moest ik op hakken door de aarde van een ander graf wat ik zeer onplezierig vond. Het idee was dat alle gasten ter afscheid een handje vol bloemen over het graf konden strooien. Ook dit verliep anders dan we dachten doordat de gasten eerst weg geleid werden en wij daarna zelf de bloemen konden strooien. Beetje rommelig en jammer.

Cees uit: Leeuwarden

12-04-2018

Keurig verzorgd, goede ondersteuning.

M uit: Heerenveen

11-04-2018
7,8

Twee jaar geleden hebben jullie de uitvaart van mijn schoonvader verzorgd. Ik kijk daar nog steeds goed op terug. Vandaag gebeld met onze eigen uitvaartverzekering. We mogen de uitvaart, naar we hopen leven we nog wel een mooi tijdje, ook door jullie laten verzorgen. Ik heb jullie naam en telefoonnummer bij de papieren gevoegd.

Angela uit: Sonnega

09-04-2018
6,8

Ik kwam later aan vanwege een vakantie en had daardoor het idee dat ik geen echt contact heb gehad Waarschijnlijk komt dat mede door het feit dat er 6 kinderen zijn en de communicatie gericht was op 1 of 2 van mij broers of zussen het geen ik wel jammer vind. Ik heb dan ook het gevoel dat ik er niet echt eeen mening over heb. Wat ik wel zwaar vond was dat wij op de begraafplaats best een heel eind moesten lopen met de kist naar de begraafplek en er wat opstakels waren. Altijd moeilijk op schoenen met een klein hakje. Verder vond ik de begeleiding op de begraafplaats niet heel duidelijk, veel mensen liepen niet langs de kist om afscheid te nemen omdat die route niet goed werd aangegeven.

Tjeerd uit: Hengelo

08-04-2018

Niet de volledige score, maar heeft ook te maken met de eigen regie in deze. De uitvoering van de werkzaamheden was goed en naar wens.

Ankelien uit: Heerhugowaard

Perfect!
Vriendelijk.. begripvol... goed bereikbaar.
Bedankt voor de begeleiding Wilfred. Ook de boekjes etc voor de kinderen en je flexibiliteit

Jan uit: Franeker

9,6

Theo uit: Emmeloord

06-04-2018

Wij hebben de dienstverlening van Faber Uitvaartzorg als uiterst deskundig ervaren. In alles werd meegedacht om een mooi afscheid te organiseren. De locatie Andringastate is werkelijk uniek!

Feik uit: Wergea

13-03-2018