Beoordelingen Faber Uitvaartzorg

• Respect voor alle wensen 9,0
  • Begeleiding van de uitvaart 9,0

wytse uit: Franeker

20-01-2018

Hierbij wil de Fam. Tolsma met name Wilfred Manning bedanken voor de warme begeleiding bij het overlijden van onze moeder. Wij hebben jou warme, plezierige, karakter als heel prettig ervaren. Dankjewel voor het begeleiden van deze moeilijke dagen.
Nogmaals heel hartelijk dank daar voor.

Wytse Tolsma

Annet uit: Midlum

15-01-2018

niks op aan te merken. Vriendelijk, goed bereikbaar etc.

C uit: Bolsward

15-01-2018

Met zorg en aandacht is er een goede begeleiding geweest naar mijn zus, die onverwachts haar man moest verliezen. Ook kreeg zij bruikbare tips (tjecklijst) van hoe te handelen. Ze kreeg mogelijkheden en keuze's zodat zij kon beslissen. Hierbij werd rekening en respect gehouden met haar gevoelens. De crematie is een passend afscheid geweest van Sjoerd Moes.
Bedankt. Catharina Leijenaar

Jean-Pierre uit: Kolham

12-01-2018

Jan-Klaas Faber was voor ons een “lot uit de loterij” in deze moeilijke periode!

Bedankt JK

Trijntje uit: Boksum

10-01-2018

Samen met mijn broers zeer tevreden over hoe de uitvaart van mijn moeder is afgehandeld

Anneke uit: Alphen aan den Rijn

10-01-2018

De verzorging en begrafenis van Oom Rinse is met respect gedaan. Het contact was prima (het ging alleen met het melden van het overlijden mis, maar daar hebben wij excuses voor gehad en dat is dubbel en dwars goedgemaakt). Alle wensen konden en er werd goed met ons meegedacht en tijd voor ons genomen. Als heel fijn ervaren.

Gerrit uit: Franeker

Alie uit: Deinum

Haye uit: Breukelen

08-01-2018

Rustig en tijd gevend, waar nodig to the point. Goed luisterend naar de wensen van de nabestaanden en vlot en betrouwbaar in het realiseren van die wensen. Uitmondend in een crematie op een prachtige locatie (Andringastate Marsum) waar niet de tijd dringt, maar de tijd juist de ruimte laat voor een waardig afscheid en het delen van verdriet en herinneringen.

C uit: Losser

08-01-2018

We hebben een heel mooi afscheid gehad, helemaal naar onze, maar vooral naar onze vaders wens. Bedankt voor de goede begeleiding.