Beoordelingen Faber Uitvaartzorg

• Respect voor alle wensen 9,0
  • Begeleiding van de uitvaart 9,0

Frieda uit: Franeker

23-06-2018

Alles wie tige yn oarder. De begelieding wie persoanlik op professioaniele wize. Mei alle winsken waard goed rekkening holden. Men tocht hieltyd mei ús mei om op alle fragen in antwurd te finen.

Familie Bosma uit: Dronrijp

14-06-2018

Persoonlijke aandacht en discretie waar nodig,
Prachtige locatie , alle rust voor de familie

Hette uit: Franeker

14-06-2018

De begeleiding en assistentie van Ytsje was erg goed en willen we nogmaals hartelijk voor bedanken.

Rinske uit: Wommels

9,6

Zeer tevreden over de gehele gang van zaken op één puntje na. Toen het lichaam van mijn vader van de plaats van overlijden naar het uitvaartcentrum werd gebracht, reed de chauffeur ongevraagd om om langs het huis van mijn vader te rijden in tergend langzaam tempo. Mijj vader wilde alles juist beloten en klein houden en vooral geen "pottenkijkers". Dit had eerst met de familie overlegd moeten worden. Verder was alles perfect.

Dennis uit: Amsterdam

positief en aandachtig meelevend

Lisanne uit: Bolsward

13-06-2018

Het is misschien al tegen u gezegd maar op de rouwkaart en advertentie stond weduwe, maar als een vrouw overlijd en de man overblijft word het weduwenaar. Dat wou ik u nog even laten weten, zodat u daar in de toekomst om kan denken. Verder is alles naar wens verlopen, bedankt voor alles.

Vriendelijke groeten,

Familie Abma
Lisanne Kusters-Abma

Marten uit: Drachten

19-05-2018

We hebben alles door Faber Uitvaart laten regelen en het was geweldig. Het is ons in ieder geval zeer goed bevallen.

Sjoukje uit: Franeker

16-05-2018

Geweldige begeleiding van begin tot eind. Super bedankt hiervoor.

Marijke uit: Burdaard

16-05-2018

zeer tevreden over het geheel. Wij waren ook erg te spreken over delokatie 'Het Koetshuis'

Piet uit: Meppel

15-05-2018

Prettige samenwerking zonder franje en heel correct.