Beoordelingen Faber Uitvaartzorg

• Begeleiding van de uitvaart 9,0

D uit: Arnhem

Jack uit: Sneek

8,2

Zeer betrokken mensen en hebben alle aandacht voor je.

Erwin uit: Sneek

14-09-2018

Menselijk en professioneel behulpzaam om een afscheid in heel prettige banen te leiden. prettig personeel.
Het contact was zo, dat een overlijden beter te hanteren werd, zorgen werden uit handen genomen. Ook de ceremonie werd goed begeleid, ruimte zelf te bedenken en zij zorgen voor perfecte uitvoer. Dank!

Wessel uit: Franeker

14-09-2018

Perfect. Enige aanmerking conoleancetijd in kranten advertentie.

Anja uit: Sneek

14-09-2018

Onze eerste keer dat wij met Faber Uitvaartzorg in aanraking zijn gekomen , we kunnen alleen maar zeggen dat we jullie een warm hart toedragen ...

Warme groet ,
Cor & Anja

Jan Doeke uit: Vlieland

14-09-2018

Goed overleg mogelijk over de entourage, muziek en uitvoering van het afscheid van mijn vrouw. Dit afscheid was zo goed als een afscheid kon zijn. Hulde voor de organisatie, de professionaliteit en ontspannen sfeer, zowel tijdens het transport naar Andringastate, de ceremonie, de omgeving, de service en het dagdeel wat beschikbaar was voor dit afscheid. Voor als het moment daar is, kan ik dit warm aanbevelen.

Wietske uit: Makkum

14-09-2018

Prima, netjes en met respect geregeld.

Javob uit: Feaneker

14-09-2018

Professionele begeleiding van de uitvaart en altijd discreet op de achtergrond .maar oog voor detail.
Bedankt hiervoor.

Truus uit: Franeker

10-08-2018

Warmte en medeleven, voor en tijdens de uitvaart. Ook erna een heel vriendelijk gesprek. Ik kan hier, samen met mijn familie, fijn naar terug zien dat mijn man heel liefdevol is geholpen door u, naar waar hij wil zijn. Hartelijk dank voor de goede zorgen.

02-08-2018
9,6

Erg fijne en professionele begeleiding. Zeker ook zeer waardevol om een vast aanspreekpunt te hebben en altijd te kunnen bellen. Goede manier van beslissingen op tijd maken en dat opvolgen. Zeker aan te raden.