Beoordelingen Faber Uitvaartzorg

• Respect voor alle wensen 9,1
  • Begeleiding van de uitvaart 9,0

Willem uit: Makkum

01-08-2018

Een uitstekend verzorgde uitvaart waarbij de dragers het puntje op de i waren.

Annet uit: Franeker

31-07-2018

Ik ben heel dankbaar dat Faber ons zo goed begeleid heeft om het afscheid voor mijn man in goede banen te leiden

31-07-2018

Trudy uit: Maastricht

30-07-2018

Gewoon heel positief. Niets opdringend, en meteen reagerend als wij een speciale wens hadden.
De ambiance van Andringastate en de mogelijkheden daar completeerden het geheel.

tineke uit: franeker

30-07-2018

hallo ik ben zeer tevreden om voor faber te kiezen begeleiding was top maar alles is naar wens gegaan
mvg tineke luimstra

Martine uit: Franeker

9,8

Verbeterpunten: op enkele rouwbrieven ontbrak onze verwijzing naar de internetpagina (aquarellen).
Onduidelijkheid tussen chauffeur rouwauto en volgauto welke op parkeerterrein Leeuwarderweg stond waardoor vertraagde aankomst begraafplaats Dronrijp.
Pluim: de aanpassing van de aquarel als achtergrond op de rouwbrief was perfect.
Wij hebben allemaal Wilfred Manning ervaren als een medewerker die zijn werk zeer betrokken en correct uitvoert.

Mijn mailadres: enitram64@hotmail.com

Ale ypie uit: Wommels

28-07-2018

Ytsje ik kan jouw niet genoeg bedanken
Op de manier hoe jij er voor het gezin luimstra was
Alles verliep zoals we hadden gewenst
Nogmaals bedankt

Frieda uit: Franeker

23-06-2018

Alles wie tige yn oarder. De begelieding wie persoanlik op professioaniele wize. Mei alle winsken waard goed rekkening holden. Men tocht hieltyd mei ús mei om op alle fragen in antwurd te finen.

Familie Bosma uit: Dronrijp

14-06-2018

Persoonlijke aandacht en discretie waar nodig,
Prachtige locatie , alle rust voor de familie

Hette uit: Franeker

14-06-2018

De begeleiding en assistentie van Ytsje was erg goed en willen we nogmaals hartelijk voor bedanken.