Beoordelingen Faber Uitvaartzorg

• Respect voor alle wensen 9,1
  • Begeleiding van de uitvaart 9,0

Wietske uit: Makkum

14-09-2018

Prima, netjes en met respect geregeld.

Javob uit: Feaneker

14-09-2018

Professionele begeleiding van de uitvaart en altijd discreet op de achtergrond .maar oog voor detail.
Bedankt hiervoor.

Truus uit: Franeker

10-08-2018

Warmte en medeleven, voor en tijdens de uitvaart. Ook erna een heel vriendelijk gesprek. Ik kan hier, samen met mijn familie, fijn naar terug zien dat mijn man heel liefdevol is geholpen door u, naar waar hij wil zijn. Hartelijk dank voor de goede zorgen.

02-08-2018
9,6

Erg fijne en professionele begeleiding. Zeker ook zeer waardevol om een vast aanspreekpunt te hebben en altijd te kunnen bellen. Goede manier van beslissingen op tijd maken en dat opvolgen. Zeker aan te raden.

Willem uit: Makkum

01-08-2018

Een uitstekend verzorgde uitvaart waarbij de dragers het puntje op de i waren.

Annet uit: Franeker

31-07-2018

Ik ben heel dankbaar dat Faber ons zo goed begeleid heeft om het afscheid voor mijn man in goede banen te leiden

31-07-2018

Trudy uit: Maastricht

30-07-2018

Gewoon heel positief. Niets opdringend, en meteen reagerend als wij een speciale wens hadden.
De ambiance van Andringastate en de mogelijkheden daar completeerden het geheel.

tineke uit: franeker

30-07-2018

hallo ik ben zeer tevreden om voor faber te kiezen begeleiding was top maar alles is naar wens gegaan
mvg tineke luimstra

Martine uit: Franeker

9,8

Verbeterpunten: op enkele rouwbrieven ontbrak onze verwijzing naar de internetpagina (aquarellen).
Onduidelijkheid tussen chauffeur rouwauto en volgauto welke op parkeerterrein Leeuwarderweg stond waardoor vertraagde aankomst begraafplaats Dronrijp.
Pluim: de aanpassing van de aquarel als achtergrond op de rouwbrief was perfect.
Wij hebben allemaal Wilfred Manning ervaren als een medewerker die zijn werk zeer betrokken en correct uitvoert.

Mijn mailadres: enitram64@hotmail.com