Beoordelingen Fabrieksuitje.nl

• Locatie 8,7
  • Activiteiten 8,8

Wim uit Lobith

24-03-2019

Twee geweldige dagen, zeer goed georganeseerd en verzorgd.
Ben met de schoonzonen in overleg voor een volgende trip.

Luc uit Lattrop

22-03-2019

Frans uit Siddeburen

20-03-2019

Omdat het goed is geregeld en ongedwongen perfect 👍👍👍

Ans uit Overveen

18-03-2019

prima verzorgde reis en accommodatie, fijne catering onderweg, indrukwekkende bedrijfsbezoeken.

Gerad uit Siddeburen

17-03-2019

Alles super geregeld. De bezoeken aan de fabrieken. Hele comfortabele bus. Goede verzorging in de bus. Goed hotel.
Goed diner aan het eind van de reis. Het kon echt niet beter. Een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. (relatief goedkoop voor wat je allemaal krijgt). van mij krijgt Fabrieksuitjes een 10. Ga zeker vaker mee. Cor opent deuren die anders gesloten blijven. Top.

Frans uit Eindhoven

17-03-2019

Mijn zoon en ik zijn op 12 en 13 maart naar het "ter land ter zee en in de lucht" evenement geweest en dat is ons erg goed bevallen. Alle drie de rondleidingen waren zeer de moeite waard om te doen en kan ik iedereen aanbevelen. Ook de reis en het verblijf in Bremen was goed georganiseerd waardoor er de gehele tijd een ontspannen en prettige sfeer was. Mijn complimenten aan fabrieksuitje.

Johan uit Vriezenveen van Bramer

9,8

Heb 2 mooie gezellige en informatieve dagen gehad naar 3 prachtige bedrijven! Cor ga zo door en bedankt!

Dick uit Capelle aan den IJssel

16-03-2019

het was een heel leuk gezellig interessant en goed verzorgd uitje

Anton uit Leimuiden

16-03-2019

Op 12 en 13 maart twee geweldige dagen gehad met het uitje ter land, ter zee en in de lucht.
Het was indrukwekkend wat men ons in de drie bezochte fabrieken heeft laten zien met Cor als prima gastheer en Matthijs als chauffeur en alles was van begin tot het einde zeer goed en tot in de puntjes georganiseerd.
Al met al een echte aanrader.
Cor en Matthijs hartelijk dank voor deze geweldige twee dagen.

erwin uit houthem

16-03-2019

het was allemaal top geregeld. en daar door hebben we twee mooie dagen gehad veel gezien echt een aanrader