Beoordelingen Fabrieksuitje.nl

• Locatie 8,7
  • Activiteiten 8,7

Hans uit Arnhem

15-10-2018

Fantastisch om op de ROCK in een 4x4 te rijden. Ook de rondleiding in de Mercedes fabriek was zeer goed georganiseerd. De Duitse begeleiders waren zeer symphatiek en zaten vol humor. Een echte aanrader!!!!

Paula uit Nijmegen van Lentjes Orthopedische Schoentechniek

27-09-2018

Wij hebben met ons team een bezoek gebracht aan de Meyer Werft in Papenburg en Boertange. Dit kon last minute nog geregeld worden. Alles was prima verzorgd. Een prachtige dag.

Wilfred uit Doetinchem van Doetinchemse Auto Dealers

17-09-2018

Fabrieksuitje.nl heeft voor ons een geweldige leuke dag georganiseerd. Alles volgens afspraak geregeld!

Ed uit Doetinchem

13-09-2018

Prima georganiseerde 2 dagen met bezoek aan 3 heel interessante bedrijven. Zeer aan te bevelen.

Jacob uit Zuid-Scharwoude

09-09-2018

excursie naar Meyer Werft, MB Bremen en Airbus Hamburg was zeer goed georganiseerd en een prachtige ervaring.
De technische, maar vooral de logistieke processen zijn bij alle genoemde bedrijven indrukwekkend. P.S. een drankje op de lange terugreis in de bus zou erg welkom zijn

Wynand uit Hengevelde

09-09-2018

Goed verzorgde reis, rondleiding bij de bedrijven was prima, ontbijt en diner uitstekend! Voor ons een 9+ ervaring!

Christian uit Budel

07-09-2018

Top geregeld, met eigenaar en host Cor Heek die er alles aan doet om het iedereen naar de zin te maken.
Aanrader voor jong en oud.

Gerhard uit Barger compascuum van Nuon

07-09-2018

Heel interessant en gezellig. Echt genoten

Anton uit Warnsveld van Anton Nijman Bouwservice

07-09-2018

Alles was super geregeld en volgens afspraak.
2 Geweldige dagen gehad en interessante dingen gezien.
Ga zekers nog een keer mee.
Oh ja, het was s,avonds ook heel gezellig !

Jan uit Waddinxveen

06-09-2018

Bezoek aan Meyer Werf, Mercedes-Benzfabriek en Airbus was echt de moeite waard. Veel gezien op de werkvloer.
Goed hotel in Bremen. Afsluitend een heerlijk Schnitzelbuffet!
Perfecte organisatie, alles verliep soepel en prettig.
Vervoer per goede touringcar en chauffeur, dank!
Echt een aanrader!!