Beoordelingen Farla Webmedia

• Eindresultaat 8,8

Stephan uit: Helmond

20-06-2018

Bedrijfsnaam: Stephan Optiek

Heel erg tevreden over het eindresultaat van onze nieuwe website! Peter en zijn medewerkers hebben verstand van zaken. Korte lijntjes resulteren in daadkracht.

Mark uit: Best

02-05-2018

Bedrijfsnaam: Recycling Best

Korte lijnen, prettige samenwerking met veel kennis en kunde.

Hans uit: Oirschot

03-04-2018

Bedrijfsnaam: GP smart stadium

Farla Webmedia is een proactief, deskundig en coƶperatief media designbureau. De mensen van Farla webmedia vormen, al vel jaren, een uitstekende partner, klankbord en aanvulling op ons marketingteam.

Hans Vogels - GP smart stadium

Cees uit: Nuland

16-11-2017

Bedrijfsnaam: Astroluz

Het gaat om het resultaat: een mooie website!
Dank aan Farla Webmedia

Lara uit: Best

28-09-2017

Bedrijfsnaam: Lara Burgmans Interieurontwerp

Farla Webmedia heeft me erg goed geholpen tijdens het proces van het bouwen van een website. Leuke is dat er vanuit zijn vak gebied ideeƫn komen die mijn website hebben geoptimaliseerd en elk idee wat ik aandroeg ook daadwerkelijk gemaakt kon worden. Kortom een erg prettige samenwerking! Bedankt Peter!

Sandy uit: Oirschot

27-09-2017

Bedrijfsnaam: Factor-S

Farla Webmedia heeft mij erg goed geholpen bij het aanpassen van mijn website. Deskundig bedrijf!

Jose uit: Boxtel

20-06-2017
n.v.t.

Bedrijfsnaam: Conval Nederland BV

Bedankt Farla Webmedia dat mijn dochter Anke bij jullie stage heeft mogen lopen! Ze heeft er veel van geleerd en haar opleiding goed af kunnen ronden! Mooie nieuwsbrief trouwens, kleurrijk en dat nodigt uit tot lezen.

Chris uit: Oirschot

19-06-2017
9,6

Bedrijfsnaam: Camping de bocht

Sinds jaar en dag doen wij al zaken met Farla Webmedia.
Sinds de oprichting van het bedrijf werken we samen aan een mooie site. Door de zoekmachine optimalisatie is deze zeer goed vindbaar. Peter staat altijd klaar voor een goed advies en dito uitwerking ervan. Peter ga zo door!

uit: Oirschot

07-06-2017

Bedrijfsnaam: Stichting duofiets

arjan uit: berlicum

15-01-2017

Bedrijfsnaam: lumenovo holding bv

al sinds jaar een dag een goede en betrouwbare partner voor onze website