Beoordelingen Florusse Ontwikkeling Training Coaching

• Persoonlijke aandacht 8,6
  • Werkwijze 8,5

Sandra uit: Eindhoven

17-05-2017

Ik heb mijn zoektocht naar mijzelf (wie ben ik, wat wil ik en waar zit mijn kracht) als heel prettig ervaren aan de hand van Heleen. Ze zette me aan tot denken, begeleidde mij daar waar nodig en liet mij zelf het tijdspad bepalen.

Stijn

18-04-2017

Heleen werkt op een duidelijke en gestructureerde wijze naar een resultaat dat je goede en gefundeerde handvatten geeft om te weten waar je staat en waar je naar toe gaat.

Hanneke uit: Geldrop

12-10-2016
8,2

Zeer persoonlijke en enthousiaste begeleiding met daarbij een grote kennis en ervaring op meerdere gebieden die je inzicht geven in jezelf, je wensen en doelen.

Rutger uit: Tilburg

19-09-2016
7,7

Maurice uit: Amsterdam

19-09-2016

Mijn ervaring met Heleen zijn zeer positief. Haar benadering is Taylor made en Heleen sluit de behoefte aan op wat je nodig hebt. Dat is prettig en dat maakt dat de kern al vrij snel wordt geraakt. Daarmee is gaat het proces in een vloeiende beweging.
Heleen weet erg veel van de materie wat zorgt voor een prettige sfeer.
Mijn stappen zijn gezet en ik "ga weer lachend naar mijn werk".

Inge uit: Eindhoven

21-06-2016

De coaching was door de aanpak (dagdelen ipv losse uurtjes) intensief en effectief. Heleen is een prettige gesprekspartner die je door middel van zelfreflectie niet laat ontsnappen en bij de je les houdt.

Robbert uit: Valkenswaard

18-06-2016

Het werkt!

Hester uit: Son en Breugel

17-06-2016

Deskundige begeleiding in een ontspannen atmosfeer. Eindelijk iemand die begreep waar ik mee worstelde en waar dat door kwam. Heleen heeft me optimaal ondersteund om oplossingen te vinden en het roer om te gooien.

Danae uit: Eindhoven

17-06-2016
8,1

Het traject heeft me enorm veel goed gedaan. Vooral de (h)erkenning van een andere manier van denken en zijn en de voor- en nadelen hiervan heb ik beter kunnen plaatsen en accepteren.

Het heeft me meer zelfvertrouwen opgeleverd en het inzicht hoe belangrijk een passende omgeving voor mij is. Door dit inzicht heb ik deze week een beter passende baan kunnen accepteren en krijg ik weer meer energie van mijn werk.

Marlène uit: Heeze

13-06-2016

We kenden elkaar al van Philips, vandaar bij eerste contact nvt. En de 9's meen ik, je bent 1 van de weinige coaches die ik op dit moment ken die mij echt verder helpen.