Beoordelingen Fotobelevenis

• Betrouwbaarheid 9,3
  • Personeel 9,2

Henk uit: Volendam

18-12-2018

Tijdens ons jaarlijkse Topsport Gala gebruikgemaakt van de fotobus. Keurig op tijd geleverd, leuke extra ervaring voor onze gasten!

C uit: Amsterdam

18-12-2018

Hele goede ervaring. We hadden wat problemen met de site waarbij het niet was opgeslagen, maar alles is goed opgelost en het is leuk dat de toon van de communicatie lekker losjes is waardoor het fijn communiceren is en makkelijk om je wensen aan te geven. Het personeel is vriendelijk en spontaan.

Dave uit: Purmerend

17-12-2018

Een geweldig extra op een onvergetelijke avond. Wij hadden een fotokast en deze heeft de hele avond prima gewerkt.
Naarmate de avond vordert worden de foto's leuker en leuker.
Prima geholpen door het gehele team van fotobelevenis.
Hartelijk dank!

Agnes uit: Purmerend

17-12-2018

Dankzij Fotobelevenis hebben wij een fantastische middag gehad. Onze vrijwilligers waren heel enthousiast over de fotoflitskist. Volgend jaar zeker weer!

Bregje uit: Eindhoven

Charlotte uit: Amsterdam

17-12-2018

Dank je wel voor de fijne samenwerking! Wij hebben weer een top avond gehad!

Bianca uit: Haarlem

17-12-2018

Jullie werken altijd ontzettend persoonlijk, snel, flexibel en jullie personeel tijdens het evenement zelf is altijd enthousiast. Wij zijn keer op keer ontzettend tevreden!

Rianne uit: Spijkenisse

17-12-2018

Of dit een belevenis was, Is een understatement. Het was echt waanzinnig! Ik heb hele leuke reacties gehad van collega's, de flitskist heeft overuren gedraaid en met succes toffe foto's afgedrukt, helemaal in Boogie Wonderland stijl. En dan nog het personeel; vanaf het uitzetten van de vraag bij Jasper, de vriendelijk- en vrolijkheid van Richard tot aan het laatste mailtje met over de afwikkeling. De service is echt tot in de nopjes geregeld. Dikke pluspunten voor de organisatie! Ik zou zeker nog een keer terugkomen voor een ander evenement.

Groet,

Rianne

Sara uit: Purmerend

05-12-2018

Ik ben echt niet heel scheutig met tienen, maar in dit geval is het meer dan verdiend. Waarom?
1. We hadden zo vroeg een offerte opgevraagd, dat we vervolgens waren vergeten om de verdere zaken (foto-omlijsting e.d.) vast te leggen. Twee dagen voor het feest kon dat gelukkig nog supersnel geregeld worden.
2. We hadden om half 6 op locatie afgesproken en Jelle was er precies om die tijd. Wel zo handig als je ook nog allerlei andere zaken aan het regelen bent dat hij niet óf veel te vroeg óf veel later komt.
3. De begeleiding door Jelle was super. Hij had er duidelijk zin in, zag er net zo feestelijk uit als onze gasten en hoorde zo helemaal thuis op het feest.
4. De kwaliteit van de foto's is echt ongeëvenaard. Als iemand die aardig wat bruiloften met fotohokjes heeft gehad, weet ik dat dat niet altijd het geval is. Oververhit of een glaasje te veel? Je ziet er niets van. Foto na foto een mooie herinnering aan een fantastische avond!

J. uit: Breda

07-11-2018
9,6

Erg leuke toevoeging op ons evenement!