Beoordelingen Fyeo Medical

• Nazorg 9,0

m uit: veldhoven

08-04-2019

Ervaring met: Replacelens Implantatie

de meeste disciplines waarmee ik bij fyeo in aanraking ben geweest waren prima. De 2 artsen doen hun ding, maar zijn wat mij betreft communicatief zwak. Jammer. Ik ben nooit 100% tevreden geweest over het resultaat. Ik heb dit een jaar laten rusten omdat ik (en fyeo) hoopte dat de tijd het gewenste resultaat zou geven. Ik heb een paar controle afspraken nadien gehad, en er is serieus naar mijn probleem gekeken, zonder resultaat. Men wist niet wat men met mijn klachten aan moest. En toen werd communicatie plotseling lastig, omdat er dan de arts weer aan te pas komt. Er zijn mij zaken beloofd, welke gewoonweg niet nagekomen zijn. Sterker nog, er heerste na deze belofte (en nog steeds) enkel radiostilte. Grote teleurstelling dat de stelling 'wij zijn pas tevreden wanneer de klant tevreden is' in mijn geval niet opgaat. Zonder namen te noemen, maar Hoofd acquisitie en voorlichting mag zich wat mij betreft deze review uiteindelijk het meest aantrekken.

Rita

13-03-2019

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Gisteren behandeling gehad. Ben uiterst tevreden met het resultaat. Zojuist nog gebeld door de arts om te vragen hoe het met me ging. Iedereen is vriendelijk en behulpzaam. Van mij krijgen ze een dikke tien.

Jeannette uit: Zevenbergen

22-01-2019

Ervaring met: Replacelens Implantatie

In december replacelens behandeling gehad uitgevoerd door Dr Kerkhoff. Operatie was nagenoeg pijnloos en erg vakkundig en snel. Alle medewerkers zijn erg vriendelijk en de sfeer in de kliniek is heel huiselijk. De dag na de behandeling zag ik al heel scherp en het herstel is spoedig verlopen. Zie alles superscherp nu en ik kan zelfs de kleinste lettertjes lezen. Terug kijkend op de hele procedure denk ik nu had ik het maar jaren eerder gedaan.

john uit: oirschot

19-01-2019
6,8

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Ik heb een oog laten behandelen[gelukkig]na 2 maanden is het kijken dichtbij wel beter,maar lezen gaat moeizaam en is zeer vermoeiend {hoofdpijn}
Ze vertellen mij dat ze pas na 4 maanden eventueel nog kunnen na behandelen, hopelijk dan alles beter.

Als ik voor de behandeling wist wat ik nu weet had ik het niet gedaan.
Met lezen bril toch nog nodig want alles is dan veel duidelijker, en bij minder licht kun je zo wie zo niet lezen zonder bril tot nu toe.
Hopelijk is dit over 2 maanden allemaal beter zoals ze beloven, dan zal ik dit zeker vermelden.

Moira uit: Dongen

21-11-2018

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Gisteren de replacelens behandeling gehad. Vanaf aankomst tot vertrek zeer tevreden over de vriendelijkheid en begeleiding van de medewerkers.
Chapeau dr. Frank Kerkhoff, wat een kundige en symphatieke oogarts. Na de behandeling was mijn zicht nog behoorlijk onscherp maar de dag erna zag ik al heel goed. Bij de nacontrole 120% zicht aan beide ogen. Ik beveel FYEO ten zeerste aan!

Monique uit: Veldhoven

15-11-2018

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Deskundig en erg vriendelijk, goede bereikbaarheid. Behandeling geheel pijnloos.

Chantal uit: Veldhoven

15-11-2018
9,9

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Ik ben regisseur, dus kijken is mijn vak. Ik was het gehannes met lenzen en brillen meer dan zat en dus heb ik gekozen voor Replacement lenzen. De behandeling is me erg meegevallen en het is een feest om alles weer scherp te zien. Dikke pluim voor FYEO! Echt vakmanschap!! Nogmaals veel dank.

Suzy uit: Helmond

14-11-2018

Ervaring met: Ooglaseren

Zeer tevreden over het gehele proces. Van vooronderzoek tot aan de na controle. Ze nemen de tijd, leggen alles goed uit. Wachtkamer geeft een huiselijk gevoel en je komt er niets te kort. Ook niet voor degene die er moeten wachten.

Marjon

13-11-2018

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Zeer goed georganiseerde oogkliniek. Duidelijke en eerlijke uitleg met niet alleen de voordelen, maar ook de nadelen. De operatie was zo gebeurd, zag er ook niet tegenop, omdat ik al een zeer betrouwbare indruk had gekregen bij het vooronderzoek. Ben superblij met mijn mijn replace lenzen, zie alles weer scherp. Mijn leesbril niet meer nodig.
Echt heel bijzonder om dit te ervaren. Meteen de eerst volgende dag na de operatie, kon ik alweer de kleinste lettertjes lezen.

Edwin uit: Maarheeze

13-11-2018

Ervaring met: Ooglaseren

FYEO is een hele fijne, professionele en vriendelijke organisatie. Ze hebben ruim de tijd genomen om mijn persoonlijke situatie goed te kunnen beoordelen. Ik heb een oogaandoening waardoor er wellicht een verhoogd risico zou kunnen zijn. Dit is heel goed onderzocht zonder aan te dringen op een behandeling.
Het enige waar ik spijt van heb is dat ik niet 15 jaar eerder van FYEO had gehoord. Ik kan hen bij iedereen aanraden.