Beoordelingen Fyeo Medical

Rion uit: Someren

14-06-2018
9,9

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Mijn man en ik zijn beiden in aanmerking gekomen voor een ReplaceLens Implantatie.

Rustig hebben we het traject doorlopen. En was ik er als eerste ‘klaar’ voor. Het was spannend maar al bij al viel het ons beiden 100% mee. M’n man had daarbij het geluk mijn verhalen te horen natuurlijk.
Heel goed gepland natuurlijk ;)

Ivm een betalingsregeling heeft hij vrij kort daarop ja gezegd tegen deze ingreep. Anders hadden we nog even gewacht.

Nu een paar maanden verder is het voor mij allemaal héel vertrouwd.

Mijn man is pas drie dagen geleden geholpen. Op de dag van behandeling had hij heel weinig zicht en veel geslapen. S’avonds gelukkig alweer tv kunnen kijken en apjes kunnen lezen / beantwoorden.

Dit kon ik al direct na de behandeling een verschil maar dit was voooraf verteld. Mijn zicht was dan ook al 100% gemeten met de nacontrole.

Boven verwachting reed mijn man een dag later al zelf naar Eersel en is ook gaan werken, eigen zaak, plicht roept! Zo ook vandaag een halve dag weer heel fijn werk kunnen doen. Nadenken met niet te zwaar tillen en op tijd druppelen. Zijn zicht was 80 % (auto rijden mag) en het lezen gaat bijzonder goed!! Dat was zijn grootste wens.

Voor mij juist het veraf zien (lezen ging al goed) en dat is tot op zekere verte erg helder .. elke dag meteen goed kunnen zien zonder ‘ ergenissen ‘ van lenzen / bril geeft gewoon een heerlijk vrij gevoel!!

Wij zijn beiden erg blij met deze nieuwe methode / het is even sparen maar dan heb je er ook (hopelijk) nog heel lang plezier van! 😃

Bernardien uit: Geldrop

10-06-2018

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Ik had het veel eerder moeten doen. Ik heb me veel te druk gemaakt over de behandeling. Het stelde niet veel voor maar dat is achteraf.

Astrid uit: Son en Breugel

09-06-2018

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Een ingrijpende ingreep aan je ogen, die in een zeer relaxte, deskundige en rustige sfeer plaats vindt.
Zowel de informatie vooraf, het vooronderzoek , de ingreep en de nazorg is zeer professioneel.

Bridget uit: Eindhoven

05-06-2018

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Ik ben erg tevreden over mijn 'nieuwe' ogen. Ik zie weer alles zonder bril. Ik ben heel blij dat ik dit cadeautje aan mezelf gegeven heb.

Jan uit: Erp

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Duidelijke en deskundige uitleg van personeel bij vooronderzoek. Vriendelijk.
Deskundige uitleg resultaat vooronderzoek en uitleg over manier van ingreep door behandelaar.
Schept vertrouwen, geruststellend.

Wim uit: Valkenwaard

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Een heel prettige opvang en benadering. Professioneel en toegankelijk. Kosten hoog maar passen bij het totaal pakket. Wel onbegrijpelijk dat de ziektekosten verzekering hier niets mee doen.

Anita uit: Helmond

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Ik heb na een goede informatie, de voorbehandeling, de daadwerkelijke daaropvolgende refractieve ingreep alsmede de nazorg als zeer prettig en professioneel ervaren.

Ria uit: Grootebroek

Ervaring met: Replacelens Implantatie

wij zijn heel gastvrij ontvangen in een mooie ruimte met beeldschermen, pc's, allerlei soorten drank. betrokken en liefdevol personeel. er wordt tijd voor je genomen. top!

Jean uit: Maastricht

Antoinette uit: Homosassa Florida USA

28-05-2018

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Vanuit mijn woonplaats in de USA had ik het besluit genomen om voor mijn beginnende staar behandeld te worden in FYEO en gekozen voor een multifocale replacement lens. Natuurlijk moest dit allemaal nog bekeken en besproken worden als ik eenmaal in Nederland was.
Na een geweldige ontvangst waar ik hartelijk, deskundig en snel behandeld werd, was er voor mij, helaas, de diagnose gesteld dat dit voor mij geen optie was. Grote teleurstelling natuurlijk, maar het was erg fijn hoe er toch ruim de tijd genomen werd om mij exacte uitleg te geven waarom niet, en wat er dan nog wel kon gebeuren, hoewel dit buiten FYEO zou moeten gebeuren.

Fijn dat er zo meegedacht werd en empatie getoond werd ook al kon men aan mij helemaal niets verdienen. dat is dan echt het on-Amerikaanse gevoel waar ik voor kwam.

Hartelijk dank aan FYEO met uitstekende en aardig personeel.