Beoordelingen Fyeo Medical

• Nazorg 9,1

John uit: Heiloo

13-10-2018

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Aan beide ogen replace lens trifocaal ondergaan, door de uiterst vriendelijke en vakbekwame dr. Gonçalves met zijn al even vriendelijke, zorgzame en kunige team van assistenten. Het resultaat was meteen al verbluffend: ik kan nu appen of sterren kijken zónder bril. De nacontrole de volgende dag wees uit dat mijn zicht rond 120% is. Ik ben helemaal happy. En daar bovenop, de dag na thuiskomst gaat de telefoon: dr. Gonçalves himself om mij te vragen of alles in orde is en hoe het met me gaat. Ik sta paf! Wàt een service, vakmanschap en vooral patiëntbetrokkenheid. Van mij een dikke 10 en een aanrader voor alle bril- en contactlensdragers in Nederland die daar vanaf willen!

marijke uit: eindhoven

25-09-2018
9,6

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Informatie vooraf heel prettig, de mogelijkheden worden uitvoerig besproken, de chirurg attent en bekwaam.
Ik moet nog nazorg krijgen.v.m.nastaar

Ad uit: Waalre

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Ik ben bijzonder tevreden over de benadeling in de kliniek, de deskundigheid, vriendelijkheid van allen, goede en deskundige specialistische behandeling door oogarts dr. Kerkhoff.
Hij ging ook helemaal mee met mijn wens om brildragend te blijven.

Martha uit: Nijmegen

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Nadat ik informatie had opgevraagd werd ik de volgende dag al gebeld, afspraak gemaakt voor vooronderzoek. Zachte lenzen besteld door FYEO, alles geregeld! 6 weken later het onderzoek en 2 weken daarna de operatie. Ik vond het wel spannend, 't zijn wel je ogen, maar had alle recensies natuurlijk allang gelezen en werd steeds enthousiaster. De avond voor de operatie moest ik een lorazepam innemen en voordat je naar de kliniek rijdt weer een, hier reageerde ik zo op dat ik weinig van de operatie mee gekregen heb. Tijdens de na-controle kreeg ik te horen dat ik 120% zag,, dus naar huis met een flitsende zwarte bril op. Bij de controle van een maand later bleek dat ik al nastaar heb en word volgende maand nog gelaserd.
2 maanden later heeft mijn echtgenoot dezelfde behandeling gehad, dit zegt genoeg toch!?

Ingrid uit: Budel-Dorplein

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Leuk en professioneel team, mijn zicht is perfect.Ik ben er heel gelukkig mee en raad het iedereen aan ! Ik heb bij de hele behandeling geen pijn ervaren. Bedankt allemaal !

Inge

Ervaring met: Ooglaseren

Top organisatie. Zeer professioneel en meedenkend met de wensen en mogelijkheden van de klant.
Zeer nette kliniek, gastvrij en goed georganiseerd. Geen lange wachttijden en vriendelijk personeel op alle niveaus.

Meta uit: Mierlo

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Ik ben heel blij met mijn replacelens implantatie en kan goed lezen en ook verafzien dus geen bril meer nodig SUPER.

Walter

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Is erg goed bevallen had het veel eerder moeten doen.

john uit: roermond

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Super goed geholpen door iedereen .Allemaal bedankt voor de goede zorgen

Carola uit: Valkenswaard

31-08-2018

Ervaring met: Ooglaseren

Uitstekend geholpen en behandeld bij FYEO en het eindresultaat is beter dan verwacht. Mijn zicht is beter dan met lenzen.