Beoordelingen Fyeo Medical

• Nazorg 9,2

Moira uit: Dongen

21-11-2018

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Gisteren de replacelens behandeling gehad. Vanaf aankomst tot vertrek zeer tevreden over de vriendelijkheid en begeleiding van de medewerkers.
Chapeau dr. Frank Kerkhoff, wat een kundige en symphatieke oogarts. Na de behandeling was mijn zicht nog behoorlijk onscherp maar de dag erna zag ik al heel goed. Bij de nacontrole 120% zicht aan beide ogen. Ik beveel FYEO ten zeerste aan!

Monique uit: Veldhoven

15-11-2018

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Deskundig en erg vriendelijk, goede bereikbaarheid. Behandeling geheel pijnloos.

Chantal uit: Veldhoven

15-11-2018
9,9

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Ik ben regisseur, dus kijken is mijn vak. Ik was het gehannes met lenzen en brillen meer dan zat en dus heb ik gekozen voor Replacement lenzen. De behandeling is me erg meegevallen en het is een feest om alles weer scherp te zien. Dikke pluim voor FYEO! Echt vakmanschap!! Nogmaals veel dank.

Suzy uit: Helmond

14-11-2018

Ervaring met: Ooglaseren

Zeer tevreden over het gehele proces. Van vooronderzoek tot aan de na controle. Ze nemen de tijd, leggen alles goed uit. Wachtkamer geeft een huiselijk gevoel en je komt er niets te kort. Ook niet voor degene die er moeten wachten.

Marjon

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Zeer goed georganiseerde oogkliniek. Duidelijke en eerlijke uitleg met niet alleen de voordelen, maar ook de nadelen. De operatie was zo gebeurd, zag er ook niet tegenop, omdat ik al een zeer betrouwbare indruk had gekregen bij het vooronderzoek. Ben superblij met mijn mijn replace lenzen, zie alles weer scherp. Mijn leesbril niet meer nodig.
Echt heel bijzonder om dit te ervaren. Meteen de eerst volgende dag na de operatie, kon ik alweer de kleinste lettertjes lezen.

Edwin uit: Maarheeze

Ervaring met: Ooglaseren

FYEO is een hele fijne, professionele en vriendelijke organisatie. Ze hebben ruim de tijd genomen om mijn persoonlijke situatie goed te kunnen beoordelen. Ik heb een oogaandoening waardoor er wellicht een verhoogd risico zou kunnen zijn. Dit is heel goed onderzocht zonder aan te dringen op een behandeling.
Het enige waar ik spijt van heb is dat ik niet 15 jaar eerder van FYEO had gehoord. Ik kan hen bij iedereen aanraden.

M uit: Gastel

Vriendelijk en deskundig behandeld

Susan uit: Eersel

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Heb behandeling gehad voor Replacelenzen,is allemaal heel soepel gegaan,heb me geen moment zorgen gemaakt,na de behandeling ook nergens last van gehad,uiterst deskundig behandeld,mijn zicht voor dichtbij is super,voor veraf nog niet,maar ik vertrouw erop,dat dat ook in orde komt,dus ben zeer tevreden met het resultaat,zou het zo weer doen!!

Sara uit: Eindhoven

Ervaring met: Ooglaseren

Ik ben een beetje impulsief begonnen aan het ooglaseren, maar ik heb geen spijt. Ik had informatie opgevraagd bij drie verschillende ooglaserklinieken en alle informatie gelezen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor FYEO vanwege het positieve gevoel dat ik had bij FYEO. Dit kan ik echter niet feitelijk onderbouwen waarom ik me fijner voelde bij FYEO.

Het vooronderzoek, operatie zelf, en de controles achteraf gingen heel snel. Alles wordt zeer efficiënt opgezet. Ik was zeer ontspannen voor al deze sessies en vond het dan ook fijn dat ze rekening hielden met mijn ontspannenheid (niet onnodig bang maken of dergelijke).

Ik zou het wel snappen als iemand zenuwachtig is en meer aandacht/informatie wilt bij elke handeling dat FYEO dan niet de meest ideale ooglasercentrum is.
Voor mij was FYEO echter ideaal!

Ik heb het dan ook aangeraden aan mijn kennissen, en een paar hebben inmiddels de laserbehandeling ook ondergaan met succes!

Ilse

9,9

Ervaring met: Replacelens Implantatie

Fijne kliniek waar ze met mensen om weten te gaan en verstand hebben van zaken.
Mij wacht na de replace behandeling nog een nabehandeling omdat ik een reststerkte heb maar dat die kans aanwezig was is voor gewaarschuwd.
Ik twijfel er niet aan dat ze de afspraak dit op te lossen na zullen komen.
Voor een eventuele andere behandeling zou ik zeker weer naar Fyeo gaan!