Beoordelingen Fysiolinks

Arry uit: Woerden

20-10-2018

Alyssa uit: De Rijp

Cursus: Over de knie

Zeer tevreden over de cursus. Kundige docent op een goede locatie. In het vervolg zou ik graag meer praktijk willen zien.

Alyssa uit: De Rijp

Cursus: Over de knie

Volgende keer zou ik graag meer praktijk willen zien. Tevens ook nieuwe praktijk, de praktijk die we nu deden was grotendeels al bekend bij iedereen.

Ad uit: Waalwijk

Saskia uit: Haarlem

Cursus: Explain pain

Heel interessante cursus!Jammer vond ik dat ik erg laat bericht kreeg dat ik mee kon doen en daardoor een optimale voorbereiding mijnerzijds niet meer mogelijk was.

7,6

Miranda uit: Rijssen

8,1

Cursus: Explain pain

Het stukje over hoe het werkt in ons lijf met overdracht van prikkels was zware kost en misschien dat wat meer interactie met de groep meer schematisch nog op papier om het sneller door te hebben. Nog meer op dims en sims gaan zitten nog meer casuistiek uitgewerkt met feedback daarop.... maar misschien is dat de verdiepingsdag?! Blij met de handout!

Marijke uit: Alphen aan den rijn

8,2

Cursus: Explain pain

Prettige lokatie, goede verzorging, fijne sfeer in de groep. Bekwame docent. Alle ingrediƫnten van een cursus die een cursus plezierig make ... en dan ook nog goed toe te passen in de praktijk.

Aline uit: Voorschoten

9,9

Cursus: Over de knie

Ik ben erg positief over de cursus. De docent vond ik heel erg goed, zeer inspirerend! En het is een prettige lokatie.

Paul uit: Landsmeer

Cursus: Over de knie

Erg tevreden over docent,organisatie en lokatie.