Beoordelingen GelukkigUitElkaar.nl

Klant uit: Drachten

03-01-2018

Klant uit: Groningen

20-12-2017

We zochten naar een goedkope en snelle manier om onze scheiding te regelen. We hebben dit online geregeld, binnen een dag hadden we een convenant op de mail. Het toegestuurde ouderschapsplan was praktisch en hebben we zelf ingevuld. Er is een berekening gemaakt en door goed advies ontvangen we bijna 500 euro belastingvoordeel per maand extra. Per mail en telefoon is er nog een paar keer contact geweest en op een afspraak op een avond heeft de mediator het geheel met ons doorgenomen, er zijn toen nog enkele zaken aangepast. We kregen een goede tip over een testament. Binnen een maand was alles geregeld en kregen we van de rechtbank en de gemeente bericht. Wij betaalde 185 euro voor de gehele begeleiding. Ondanks de zware emotionele tijd hebben wij de snelheid, persoonlijke aandacht en duidelijkheid als erg prettig ervaren, nogmaals onze dank hiervoor!

Klant uit: Raerd

07-12-2017

Direct, duidelijk en snel

Klant uit: Roden

04-12-2017

Wij zijn heel fijn en snel begeleid door een betrokken mediator die met ons meedacht en het proces aanpast op de situatie.

Klant uit: Oosterwolde

29-11-2017

Dhr. Ritskes is een vriendelijke maar zakelijke man. Precies wat wij nodig hadden. Meegedacht over subsidie voor mediation. Duidelijk uitgelegd wat de procedures zijn. De hele scheiding in 5 weken geregeld. Hartelijk dank voor de goede service.