Beoordelingen Geniet van Fietsen

• Prijs/Kwaliteit 8,9

Barbara uit: Epe

18-04-2019
9,6

Het deskundige advies dat ik kreeg en het proefrijden met verschillende e-bikes, heeft mij tot de juiste aankoop doen besluiten.
Momenteel fiets ik al een tijdje met mijn nieuwe tweewieler en het is de beste fiets ooit. Echt genieten!

Evert uit: 't Harde

03-04-2019

Je wordt vriendelijk ter woord gestaan. Deskundigheid en service zijn gewaarborgd.

Melvin uit: Lelystad

30-03-2019

Geweldige winkel! Kwamen zomaar “aanwaaien” voor een nieuwe kinderfiets. Direct correct geholpen en er werden vragen gesteld die we niet eerder hadden gehad bij andere winkels. Er kwam een goed advies uit, waardoor we direct enthousiast waren en de fiets hebben meegenomen.

Jan uit: Nunspeet

25-03-2019

Zeer prettig geholpen en goed advies gekregen. Fijne fietsen gekocht, we zijn zeer tevreden.

nicolet uit: nunspeet

21-03-2019

Ik ben goed geïnformeerd en prima geholpen.

Renee uit: Nunspeet

20-03-2019

Ze nemen de tijd voor je. Geven eerlijk en goed advies. Niet voor niets dat wij daar onze 7de fiets al hebben gekocht.

Nathalie uit: Heerde

19-03-2019

Onverwachts beland bij deze winkel. Enorm welkom gevoel. Meedenken , doorvragen, adviseren zonder " dwingend te zijn. Vandaar ook bij deze ondernemer een fiets gekocht.

Erik uit: Nunspeet

19-03-2019

Al jaren een tevreden klant van Geniet van Fietsen. Altijd een goed advies, prettig contact en een eerlijke prijs!

J uit: ‘t Harde

08-03-2019
9,6

Roelof uit: Harderwijk

08-03-2019

Supergemotiveerd personeel en goede en deskundig advies