Beoordelingen GONE Ongediertebestrijding

• Betrokkenheid 9,2
  • Professionaliteit 9,3
  • Kwaliteit 9,2

19-07-2018

Bijzonder vriendelijk, meelevend en adequaat handelend

Tiny uit: Cuijk Ongedierte: Wespen

17-07-2018

Gone heeft de belofte waargemaakt.
Ik werd snel gebeld en toen hij hoorde dat het een akelige situatie betrof, besloot hij dezelfde dag ‘s avonds nog te komen. Super! We waren er erg blij mee.

Paul uit: Grave Ongedierte: Wespen

17-07-2018
8,5

Fleurtje uit: Nijmegen Ongedierte: Wespen

9,5

Snelle, vriendelijke en vakkundige service. Top!

Theo uit: Wijchen Ongedierte: Wespen

13-07-2018

Hij was zeer snel, dezelfde dag nog, aan de deur, volgens afspraak.
Bekeek de situatie en adviseerde wat wij beter niet hadden kunnen doen en ging daarna aan de slag.
Bij de vraag of wij nog een garantie hadden antwoordde hij dat de wespen mogelijk nog twee dagen zouden kunnen proberen om binnen te komen, verwachtte het echter niet, mocht het toch lenger duren moesten wij bellen en kwam hij langs om opnieuw te spuiten. Tot op heden niets meer gezien.

Rob uit: Nijmegen Ongedierte: Wespen

13-07-2018

Het wespennest in de boom is op de afgesproken tijd snel, veilig en goed bestreden. 17.45-18.00u.
Het enige wat jammer is, is dat er geen ruimte is voor acute probleemgevallen. Nu konden geplande werkzaamheden die dag door het tuinbedrijf niet worden uitgevoerd en moet ik weer een paar weken wachten voor een nieuwe afspraak. Maar ja, iedereen wil snel geholpen worden.

Gerald uit: Wijchen Ongedierte: Wespen

13-07-2018

Super service, vriendelijk en eerlijk. Wanneer nodig, bel ik hem weer. Helemaal goed.

P. uit: Vianen Eventuele bedrijfsnaam: Tandart

12-07-2018

12-07-2018
9,8

J uit: Bergharen Ongedierte: Wespen

10-07-2018

Heel fijn geholpen door Travis vandaag. Je schrikt wanneer je een nest ontdekt en hebt veel vragen. Travis wist ze allemaal te beantwoorden en stelde gerust. Top werk. En ontzettend snel. Draaide zijn hand niet om voor een tweede kleiner nestje, wat hij niet in prijs mee rekende. Raad het zeker aan!