Beoordelingen GONE Ongediertebestrijding

03-04-2018

top!

Maikel uit: Herpen Ongedierte: Houtworm

19-03-2018

Ik heb allemaal 10-en gegeven omdat ik niet zou weten hoe GONE (Travis) mij op de genoemde punten beter van dienst zou kunnen zijn. Ik ben heel erg tevreden, maakt een goede, eerlijke prijs en laat zien dat hij betrokken is met de belanghebbende.
Het enige waar ik natuurlijk nu al wat minder over kan zeggen is de kwaliteit van het uitgevoerde werk (het bestrijden van houtaantastende insecten). Maar ik zit daar niet over in, omdat je netjes een certificaar voor krijgt waarvanalles instaat, oa garantie waardoor ook hier ik geen vervelend gevoel aan over hou.
Ik kan iedereen GONE aanraden!

Jan uit: Alphen Ongedierte: Houtworm

14-03-2018

Zeer tevreden! Na de aanvraag ingediend te hebben werd ik teruggebeld binnen 4 uur (zoals ze ook duidelijk vermelden op de website) en werd er een afspraak ingepland. Er kwam iemand langs om een inschatting te maken en hij legde duidelijk uit wat de aanpak zou worden.
Er werd een behandelingsafspraak ingepland en ook via de email werd er nog eens goed uitgelegd hoe ze te werk zouden gaan. Een week later was het zover en na een uur of 3 was de hele zolder + garage behandeld tegen houtworm met een garantie van 10 jaar. Aanrader!

Kim uit: Nijmegen Ongedierte: Ratten Eventuele bedrijfsnaam: Barbarossa

28-01-2018

William uit: Nijmegen Ongedierte: Muizen Eventuele bedrijfsnaam: Filippo

24-01-2018

Snel gereageerd, en duidelijk aangegeven welke stappen er gevolgd worden.
2x geweest, en geen muis meer gezien.

Marcel uit: Nijmegen Ongedierte: Muizen

23-01-2018

Travis is top. 1 keer bellen en daarna ging alles vanzelf. Hij zit er bovenop en komt direct in actie. Erg blij met Travis.

jill uit: heumen Ongedierte: Muizen Eventuele bedrijfsnaam: sportpiazza

18-12-2017

N uit: Arnhem Ongedierte: Houtworm

13-12-2017

Moest op zeer korte termijn geholpen worden met bestrijden van houtworm en boktor. Dit hebben zij voor mij perfect opgepakt en uitgevoerd.

Herman uit: Nijmegen Ongedierte: Houtworm

30-11-2017

Kwaliteit moet nog blijken in toekomst.
Snel, vakkundig en prettig afgewerkt.

H. uit: Mariaheide Ongedierte: Houtworm

05-11-2017