Beoordelingen Groepen Nijmegen

• Faciliteiten 8,2
  • Accommodatie 8,2

Arno uit: Merselo

05-07-2018

Waren met groep van bijna 100 pers. Van jong tot oud, uitstekende accommodatie met eigen sanitaire faciliteiten. Wij hebben een heel fijn weekend gehad om ons 100 jarig jubileum van de muziekvereniging te vieren.
Geslaagd dus!!

Pian ( senior vakantie plan) uit: Leusden

05-07-2018
8,5

Een week verbleven in groepshotel Heuvelrijk met 8 minder mobiele senioren. Kamers, ruim met mooi uitzicht. Zeer gastvrij ontvangen door Rosanna en familie. Catering was ook goed.
Ontbreken van telefoon was voor deze groep een heikel punt. Ligging is voor mobiele gasten heel mooi en centraal . Voor minder mobiele senioren is een veilige oversteek lastig.

Lotte uit: Groesbeek

02-07-2018
7,7

We zijn bij jullie op kamp geweest met groep 6/7/8 voor de tweede keer en ze vonden het wederom geweldig!!
Echter, een paar kleine puntjes voor de accommodatie zelf:
- Er waren verschillende deuren van slaapkamers die zo ontzettend scheef waren dat ze gewoon niet dicht konden!
- Er viel een glas, we wilden dat opruimen maar er was geen fatsoenlijke bezem en de stofzuiger die klaar stond deed het helemaal niet.
- De geluidsinstallatie liet te wensen over. In eerste instantie deed hij het niet. Er moest iemand bijkomen van de TD en na veel vijven en zessen deed hij het. Het was afhankelijk van welk apparaat je erop aansloot. Dat zou niet moeten! Er werd gezegd dat elk apparaat erop kon. De ene telefoon pakte hij wel, de andere niet etc.
- Het was niet echt schoon... Hoeken e.d. waren vooral erg vies.

De faciliteiten zijn geweldig en ook fijn dat het dicht bij het bos is. Dus voor een kamp helemaal super. Helaas kunnen wij niet meer terugkomen, omdat onze groep relatief klein is en daardoor de accommodatie te groot.

Eunice uit: Zoetermeer

19-06-2018

Stichting uit: Druten

18-06-2018
7,8

Was voor onze doelgroep een perfecte accommodatie. We missen wel een serveerwagen en in de keuken ontbreken professionele spullen. Matrassen waren erg dun misschien ook incomatrassen gebruiken. Omdat het best erg warm kan zijn op de slaapkamers. Hadden een verstopping en werd gelijk opgelost. Je kon met vragen naar de receptie en er werden gelijk stappen ondernomen om het voor je op te lossen. Iedereen was vriendelijk super accommodatie komen zeker weer terug.

Irina uit: Dormagen

15-06-2018
3,5

Für eine große Gruppe ist die Unterkunft gut geeignet. Leider haben wir einige Reklamationen. Die Sauberkeit ließ sehr zu wünschen übrig. Ein Kühlschrank und ein Backofen waren sehr unsauber.Das Kino ist unserer Meinung nach nicht zu benutzen da die Sitze mit undefinierbaren Flecken beschmutzt und in der ersten Reihe sogar zerrissen sind.Ausserdem lief eine Maus im Essbereich rum. Was in der Beschreibung des Hauses noch erwähnt werden sollte, dass das Haus an einer Hauptverkehrsstrasse liegt. Natürlich ist das Haus Riesen groß aber bei diesen Mängeln würden wir einen Nachlass erwarten.Mfg

Tineke uit: Poortugaal

05-06-2018
8,5

Hele leuke locatie (Big Hill) met veel faciliteiten. Prettig dat bijna elke kamer een eigen badkamer heeft.

Lidwien uit: Lichtnvoorde

04-06-2018
8,2

Een prima locatie. Goed voorbereidt. Ruimte voldoende. Aardig personeel, gastvrije ontvangst en heel goed eten wat ruim voldoende was. Complimenten aan de koks. Echt een thuis gevoel. Fietsers waren allemaal enthousiast over de kamers. Een kleine opmerking is het gemis van de toiletten in de kelder die ze aan het opknappen waren. Dat zou je bij de trap naar beneden kunnen aangeven.

J. uit: Diemen

28-05-2018

Met een groep van 28 bridgers mochten wij proefslapen in de prachtige nieuwe groepsaccommodatie aan de Wylerbaan in Groesbeek. De accommodatie is zeer ruim. Alle kamers zijn voorzien van een prachtige badkamer. De bedden zijn echt goed. We werden zeer vriendelijk welkom geheten door de eigenaresse. De keuken is uitstekend geoutilleerd en er is een heerlijk terras aan de achterkant van het huis. Wij komen zeker terug en raden iedereen aan om hier te boeken, mits ze nog een plekje voor ons overlaten volgend voorjaar!

Angela

24-05-2018

Geweldig hotel.
Op loopafstand van het centrum van Groesbeek.
Prachtige natuur in de directe omgeving. Goede uitvalsbasis voor fiets- en wandeltochten.
Hotelkamers schoon, ruim, luxueus.
Personeel vriendelijk en behulpzaam.
Ontbijt uitgebreid en lekker.