Beoordelingen Groepen Nijmegen

• Faciliteiten 8,0
  • Accommodatie 8,0

Jordy uit: Someren

25-03-2019

Goed huis voor grote groepen en vrienden groepen. Er kon veel en er was van alles te doen in het huis zoals biljard , pingpong tafel, sjoelbakken , voetbaltafel, beamer en voldoende tv’s. Het bar gedeelte is ook gezellig.
Ook leuk dat de oude eigenaar ook langs komt gereden terwijl hij het volgend jaar pas verkocht heeft .

Bart uit: Hoofddorp

15-03-2019
7,0

Het huis was prima op orde, echter was de inventaris van de keuken niet volledig. Zo misten wij een vergiet, goede scherpe messen, een extra snijplank en een paar goede schalen.

Bianca uit: Weesp

04-03-2019
7,7

Wim

25-02-2019
5,8

Mooie plek om te verblijven.
In het huis is wel het e.e.a. te verbeteren. Zo ontbraken meerdere rookmelders, waren er te weinig pannen en bestek en waren sommige stoelen erg slecht. Verder was het erg gezellig, al zegt dat ook wat over de groep:)

Guynio uit: Almere

18-02-2019
9,7

Van voor naar achter top. Van alle gemakken voorzien en verrassend volledige schoonmaakservice achteraf. Het enige wat ik nog toe kan voegen is dat de koeling/ventilatie niet altijd voldeed, het werd met onze actievere groep toch nog wel warm binnen, ondanks het openen van ramen/deuren waar dit mogelijk was. Maar misschien heb ik iets over het hoofd gezien, en het heeft de pret absoluut niet mogen drukken. Toplocatie!

Niels uit: Odijk

28-01-2019

Wij hebben het als erg prettig ervaren.
We hebben veel direct contact gehad met de mensen van de camping zelf en deze hebben ons boven verwachting goed geholpen aan een onvergetelijke avond geweldig!!
Het avondeten was goed geregeld het ontbijt ook.
Bedankt en wie weet zien wij elkaar nog eens.

Martin uit: Groenekan

28-01-2019

Sfeervol, ruim, voldoende en ruime kamers, attente eigenaren, iedereen had gelijk een goed gevoel.
Tip: kookpitten staan dicht tegen elkaar, lastig met grote pannen. Oven te klein voor koken grote groepen. En de 4 plafondspotjes in de hoek van de grote ruimte bij de deur zijn wel erg fel en kunnen niet gedimpt worden.

Marcel uit: Oud Alblas

18-01-2019

Manuel uit: Delft

14-01-2019
7,3

Met name beheerder Hans stond altijd voor ons klaar . De accomodatie is prima waarbij de algemene ruimtes echt heel mooi zijn maar de slaapkamers wat gedateerd .

Justin uit: Purmerend

14-01-2019