Beoordelingen Groepen Nijmegen

• Faciliteiten 8,1
  • Accommodatie 8,0

Corina uit: Berghem

06-11-2018

Prima accomodatie, erg uitgebreid, compleet en sfeervol.

Wendy uit: Waddinxveen

06-11-2018

We hebben een heerlijk familieweekend gehad in dit prachtige huis. Iedereen was zeer verrast door de gezellige locatie en de grote en luxe van de kamers.
Wij zijn heel gastvrij ontvangen.
Een topweekend gehad!!

marleen uit: Capelle aan den Ijssel

05-11-2018
6,5

slaapkamers prima, veel meubilair oud , of niet goed werkend. Er stond zelfs een kapotte stinkende koelkast.
je moet veel geld betalen voor een weekend maar er is veel achterstallig onderhoud

Christengemeente uit: Rotterdam

26-10-2018

Wij hebben als christen gemeente de gehele accommodatie afgehuurd en volgend jaar komen wij absoluut terug. Wat een mooie accommodatie. We hebben absoluut genoten en wij zijn druk bezig om reclame te maken voor deze mooie mensen die de eigenaren zijn. Vriendelijkheid en gastvrijheid staan duidelijk hoog in het vaandel bij deze familie. De buitenkant geeft grote verwachtingen en wanneer je de accommodatie betreed worden je verwachtingen meteen werkelijkheid. Ik zeg voor degene die twijfelen, gewoon Doen! Wij gaan er absoluut vaker heen!!!

I. uit: Spijkenisse

23-10-2018
6,3

Bij de reservering hebben we telefonisch overleg gehad met groepsaccommodatie en aangegeven dat we 2 kamers voor invaliden nodig hadden. Er waren wel 2 kamers beneden maar absoluut niet ingericht en geschikt voor invalides. De medewerkers van de groepsaccommodatie The Old Mill konden hier natuurlijk niets aan doen en waren heel
bereidwillig om mee te denken en een oplossing te bedenken zodat de 2 invaliden toch het huis en slaapkamers in konden komen.
Zij gaven aan dat de andere accommodatie Seven Hills wel geschikt was voor invaliden. Dit hebben de medewerkers bij de reservering bij groepsaccommodaties niet aangegeven.

De faciliteiten in de keuken waren in feite niet gericht op zelfverzorging. Er stonden een aantal grote pannen maar zonder bijpassend deksel. Ontbreken van koekenpannen, middel grote pan en kaasschaaf, eierdopjes.

De pub kamer was erg gezellig ingericht dat gaf sfeer.
De 2e huiskamer had een felle verlichting jammer dat hier geen schemerverlichting of dimmogelijkheid was.

De aanwezigheid van tafeltennistafel, voetbalspel etc was heel leuk.

Bedden en linnengoed etc was goed in orde.

Het was in algemene zin vrij smoezelig.

De sleutel van de keukendeur ontbrak, bij navraag was hier geen sleutel meer van. Dit was lastig omdat nu steeds de schuifdeur open moest. De schuifdeur naar het terras en van de slaapkamer knelde enorm en waren niet eenvoudig te openen.
Omdat de schuifdeur van de slaapkamer de enige mogelijkheid was om via buitenom de invalide naar binnen te krijgen was dat best lastig.

Fijn dat elke kamer een eigen douche en toilet had.

Leuke omgeving.

Marleen uit: Tilburg

18-10-2018
8,5

Namens de groep neurologie uit het ETZ, weekend van 21 september. We hebben een erg leuk weekend gehad in de prachtige accomodatie. We waardeerden de gastvrijheid en de mogelijkheid om jullie al onze vragen te stellen. De geadviseerde catering was super. Als kleine puntjes: we misten de mogelijkheid om glazen af te spoelen in de bar. Het huis is vrij gehorig.
Maar het was een zeer geslaagd weekend en we zouden de acoomodatie zeker aan anderen aanraden.

Bas uit: Ospel

16-10-2018

Prachtige accommodatie, praktisch ingericht en goede ligging

Sharon uit: Lelystad

12-10-2018
8,2

Super accommodatie! De mooiste en praktische waar we tot nu toe zijn geweest en wij hebben al in diverse accommodaties in Nederland gezeten. Het enige minpuntje is dat er buiten op het terrein geen faciliteiten zijn voor kinderen. Voor de rest top, ook de soepele communicatie met de eigenaren.

jannie uit: joure

10-10-2018
4,5

De groepsaccommodatie viel heel erg tegen,veel achterstallig onderhoud, vooral voor kleine kinderen zijn er gevaarlijke situaties buiten om de groepsaccommodatie .
wij komen hier zeker niet terug,erg jammer het was een familie weekend.
We hebben hier lang voor gespaard om een weekend weg met de hele familie.

Sylvia Bouwman Namens Omring Gezinspaviljoen uit: Bovenkarspel

10-10-2018
8,2

Wij zijn in de periode van 24-27 september in Heuvelrijk Berg en Dal geweest. Wat een prachtige locatie. Wij hebben enorm genoten, de klantvriendelijkheid het meedenken vooraf en de gastvrijheid scoort erg hoog. Toch hebben wij een kritische noot, hier heeft Rosanne ook om gevraagd.
Wij kwamen hier met een groep ouderen. Wij vragen ons wel af of deze locatie geschikt is voor een grote groep ouderen en wel door de volgende opmerkingen:

* Bedden liggen heerlijk maar zijn erg hoog. 3 mensen uit bed gevallen/gegleden
* Afwasmachine niet praktisch met een groot gezelschap, wast en droogt niet goed, en staat op een onhandige plek. Keuken erg onhandig/onlogisch ingedeeld voor een grote groep.
* Geen opbergkasten in de keuken
* 1 kraan is te weinig
* Koffiezetautomaat zou fijn zijn als er een vast wateraansluiting aan zit. 1 apparaat weinig voor deze grote groep.
* Afvalbakken, openingen te klein, ouderen snappen niet hoe de afvalbakken werken.
*Oven klein, geen passende ovenschalen
* Tekort kopjes
* Geen suikerpotten en melkkannetjes
* Kapotte stoeptegel bij ingang locatie, is gevaarlijk.
* Lage spoelbak in de keuken, en alles moest afgespoeld worden.
* Buitendeuren kregen wij slecht of niet op slot
* Belsysteem moeilijk in gebruik/maakt veel lawaai.

Weinig aandacht voor afvalscheiding > plastic

Gebruiksvriendelijkheid minder validen
* kapotte stoeptegel bij de hoofdingang
* Heuvels
* Drukke weg, moeilijk met oversteken niet op het fietspad te komen
* Lift is erg traag.

Als mensen zich melden om met groepen ouderen te willen komen, is ons advies om duidelijk aan te geven waar wij tegen aan liepen, dan hun de keus laten wel of niet te boeken.