Beoordelingen Groepen Nijmegen

Wilco uit: Nijmegen

21-09-2018
7,5

Prima accomodatie.
Geweest met Team Deutschland Korfball.
Keuken is klein voor de grote groep van 18 pers die er kunnen zijn.
Goed weekend geweest, wij zijn veel afwezig geweest ivm sportactiviteiten.
Als je er veel samen bent zijn de leefruimtes te klein.

Casper uit: Badhoevedorp

17-09-2018

Prima accomodatie, vriendelijk personeel. Kamers waren netjes en schoon. Uitstekende faciliteiten met mooie bar en terras.

Margo uit: Zwaag

16-09-2018

Wij hebben met een groep van dertig personen een geweldig weekend gehad in een prachtige omgeving en een super locatie met mooie luxe kamers.

Marielle uit: Vlijmen

11-09-2018

Top huis. Helemaal nieuw en super mooi ingericht.
Wellicht in toekomst mogelijkheid om een veldje te gebruiken naast het huis?
Akoustiek in de zaalruimtes zijn nog niet geschikt voor presentaties of activiteiten met veel mensen.

Lida uit: Nijkerk

10-09-2018
7,2

Het is lastig om dit zo met cijfers te beoordelen. Ook de vragen zijn niet helemaal duidelijk. Wat bedoelen jullie met gastgerichtheid?
Om met een groep van 15 personen te verblijven is het prima. Iedereen heeft een eigen kamer en badkamer. De keuken is professioneel. De huiskamer groot genoeg. De kelder met alle spellen was geweldig leuk. Het gebouw is alleen wel een beetje somber en de inrichting gedateerd. Maar omdat het heel mooi weer was en we veel erop uit zijn getrokken hadden we daar geen last van. We begrijpen ook wel dat je geen dure meubelen in een dergelijke accommodatie kan plaatsen en er ook groepen zijn die niet zo zuinig met alles omgaan.

Harold

31-08-2018

Biwmla uit: Dordrecht

07-08-2018
7,3

De zwembad zou wat groter mogen en de poort wat bij de accomadatie is, die zou open mogen zodat je met een sleutel gelijk er in kan. Want nu moest je steeds omlopen. Op het terras kan er wat meer verlichting bij..

Gert-Jan uit: Hummelo

02-08-2018
7,5

goed alleen meer variatie in avond eten

marianne uit: markelo

29-07-2018
6,7

Verrassend dat er zonder dat we daar over in kennis waren gesteld nieuwe eigenaren op seven hills zaten.
Kom er al voor het 4e jaar tijdens de 4-daagse en altijd alles perfect voor elkaar maar dit jaar viel dat erg tegen,vooral op het eten was veel aanmerking.
Vind een avond chinees eten lekker maar niet elke avond, ook geen lekkere nagerechten zoals we dat voorgaande jaren gewend waren,en het ontbijt was matig.
mijn eind conclusie: vind dat ik dit jaar te veel heb betaald voor de geboden diensten, en erg jammer dat het zo gelopen is.

R uit: Alphen aan den rijn

27-07-2018

Douche wat primitief en matras niet zo best. Een gezellig zitje buiten zou leuk zijn.