Beoordelingen HAVE Verwarming

• Nazorg 8,7

Kees uit: Maarssen

13-10-2018

Prima ontvangst en uitleg

Hans uit: Hamont Achel (B)

18-07-2018

Graag wil ik van de gelegenheid gebruik maken om de volgende recensie te plaatsen.

Na veel wikken en wegen hebben mijn vrouw en ik een jaar geleden besloten om een gashaard aan te kopen. De gashaard van Element4 had hierbij direct onze voorkeur door de vormgeving, opties en het brede vlammenspel.

We zijn toen snel tot aankoop overgegaan bij een lokale zelfstandige installateur die voor ons de gashaardinstallatie en ombouw heeft gerealiseerd.

Omdat de uitvoering van de werkzaamheden kwalitatief sterk onder de maat bleek, hebben wij verschijnende keren de installateur gevraagd om correcties door te voeren. Helaas bleven gewenste resultaten uit...
Omdat we niet in een juridische dispuut wilde belanden, hebben wij aan een andere gashaardinstallateur een second opinion gevraagd, die ons vervolgens in contact heeft gebracht met de firma Havé verwarming in Lunteren.

Van de een op de andere dag werden wij gebeld door de accountmanager van Havé verwarming en hij beloofde dat zij de complete herinstallatie en ombouw van de gashaard voor hun rekening zouden nemen en dat ze alles op zouden lossen voor ons.
We stonden op dat moment serieus even met onze mond vol tanden…

Wij verbouwen namelijk al bijna 20 jaar en hebben met veel aannemers en uitvoerders samengewerkt, maar dit hebben wij nog nooit meegemaakt qua service. Dit is nog een understatement!

Via deze weg willen wij dan ook heel graag de firma Havé verwarming bedanken voor het betalen van alle kosten, de nauwgezette opvolging, communicatie en super service.

Kortom we zijn super tevreden!!!

Joop uit: Hillegom

03-07-2018

Henk uit: Eindhoven

02-07-2018
9,5

We zijn zeer goed geholpen door een uiterst vriendelijke en deskundige medewerker

Christ uit: Erp

11-12-2017

Wij hebben goed advies gekregen en ook hadden ze alle tijd voor ons en erg vriendelijke verkopers en word goed geholpen super bedankt.
Mvg Christ

Tjeerd uit: Twello

28-09-2017

Bij het zoeken van een houtkachel was het bezoek aan HAVE zeker heel nuttig en ook prettig: er was veel te zien en er werd de tijd genomen om onze vragen te beantwoorden.

Piet uit: Zevenaar

25-09-2017

Voor het eerst zijn wij naar HAVE verwarming geweest in Lunteren via een handelaar, wij werden heel plezierig ontvangen met een heerlijk kopje koffie ect. Persoonlijk aandacht en deskundig advies, wij hebben een
mooie openhaard gekocht. Wij zouden het iedereen aanraden. Top zaak en heel veel keus.

Wilbert uit: Barneveld

18-09-2017
9,9

Meest belangrijke wat mij is opgevallen, is de persoonlijke aandacht / klantvriendelijkheid. Iedereen staat klaar om je te helpen en ze herkennen je als je weer terug komt. Goede positieve en behulpzame sfeer. Erg blij mee!! Blijf die persoonlijke benadering erin houden.

Peter uit: Lunteren

18-09-2017

Wat een geweldige organisatie! Echt oog voor de klant, persoonlijk betrokken. Ik had vrij veel vragen over de werking van onze gashaard. Goede antwoorden en hulp bij het kiezen. Ben super blij met de DruMaestro, zin in de winter!

uit: Strijen

30-04-2017