Beoordelingen Helder Kozijnen

• Service 9,4

Mozy uit: Rotterdam

15-11-2018

Ervaring met: Kozijnen

Zeer vriendelijk en deskundig!!

Richard uit: Rotterdam

07-11-2018

Ervaring met: Kozijnen, Ramen, Beglazing, Hang en sluitwerk

Zonder overdrijven een over-all topervaring. Goed geadviseerd en meedenkend, zelfs op het gebied van kostenbesparing. Van begin tot eind goed begeleid met aandacht, geduld en vakkennis. Het team was erg vriendelijk en netjes, alles zeer mooi afgewerkt en netjes opgeruimd. Prijs/kwaliteit verhouding zeer scherp. En als de werkmannen zelf stralen van trots bij het eindresultaat, dan weet je gewoon dat je goed zit.

Bij het verwijderen van het oude kozijn bleek dat er veel meer delen moesten worden vervangen dan verwacht. Dit hebben ze zonder een meerprijs te berekenen gewoon vervangen. Geen verrassingen achteraf dus. Ik ben zeer tevreden en heb meteen een offerte laten maken voor de achterkant.

Bedankt!

Suzanne uit: Berkel en rodenrijs

03-11-2018
7,8

Ervaring met: Kozijnen, Ramen, Beglazing

Zeer tevreden. Vriendelijk, beleefd, meedenkend en vrolijk personeel. Wat betreft de werkzaamheden meer dan tevreden mee. Netjes, opgeruimd, vakkundig en mooie afwerking van de nieuw geplaatste kozijnen.

Joke uit: Rotterdam

26-10-2018

Ervaring met: Kozijnen, Hang en sluitwerk

Mustafa met zijn team zijn super. Heldere communicatie en het e.e.a. extra te doen niets is hun teveel. Zeer correct en hele harde werkers. 's-avonds is alles opgeruimd binnen en buiten. Vanaf offerte tot oplevering is alles top en HELDER.
Er is voor ons maar een kozijnenleverancier en dat is de zaak van Mustafa Azmaz. Topteam bedankt voor alles.

Robert uit: Spijkenisse

21-10-2018

Ervaring met: Kozijnen

Goeie snelle service, plaatsing van kozijnen en afwerking helemaal super

José uit: Rotterdam

28-09-2018

Ervaring met: Kozijnen, Ramen, Schuifpuien/Deuren, Beglazing, Hang en sluitwerk

Vriendelijke en deskundige medewerkers.
Goede kwaliteit . Alles mooi afgewerkt.
Het ziet er prachtig uit.

uit: Rotterdam

10-09-2018

Ervaring met: Kozijnen, Ramen

Claire uit: Den Haag

18-06-2018

Ervaring met: Kozijnen, Ramen, Schuifpuien/Deuren, Beglazing, Hang en sluitwerk

Alles is perfect verlopen vanaf het eerste gesprek tot de oplevering. Wij hebben een oud huis met bijzondere constructies. Dit was gelukkig voor hun geen enkel probleem, terwijl bij andere bedrijven dit wel een punt was. Dit was be beste/laagste offerte die wij hebben gekregen voor hoge kwaliteits kozijnen. Ze hebben zich ook gehouden aan de originele prijs opgave van de offerte. Er waren geen onverwachte kosten bijgekomen. Wij zijn zeer tevreden klanten en zullen iedereen aanraden om met Helder Kunststofkozijnen in zee te gaan. Bedankt heren!

Patricia uit: Klaaswaal

08-06-2018

Ervaring met: Kozijnen, Beglazing

Werken netjes. Ruimen na afloop alles op. Ze zijn vriendelijk. Werken goed door. Werken alles netjes af. Ik kan ze zeker aanraden.

Marijke uit: Rotterdam

31-05-2018