Beoordelingen HeliCentre

• Beleving 9,5

Helene uit: Voorschoten

27-05-2018

Ervaring met: Vliegschool

Gisteren is een langverwachte droom werkelijkheid geworden; een proefles helicopter vliegen met mijn twee kinderen als passagier. Alle lof voor Twan van Norden, vriendelijk, open, rustig, relaxed, vertrouwen en ervarenheid uitstralend, wat weer een positief effect op mijzelf had voor wat betreft vertrouwen en rust.
Erg mooi en fijn is het feit dat Twan niet bij het minste geringste 'ping-pong effect' ingrijpt, maar je de kans geeft weer zelf de koers te herstellen, dat heeft me het gevoel gegeven echt zelf te hebben gevlogen. Zelfs bij het moeilijke 'hoovering', wat me dus echt niet goed afging, bleef hij relaxed en wist hij precies op het juiste moment, niet te vroeg, niet te laat, 'the control' over te nemen. De tienen voor deskundigheid, medewerkers en beleving is absoluut zijn verdienste. Voor wat betreft de communicatie: Uw medewerker aan de telefoon bij wie ik de afspraak plande was ook erg vriendelijk en enthousiast, dat is een mooi visitekaartje voor het bedrijf.
Het iets lagere cijfer voor communicatie komt door het feit dat wij op de afgesproken tijd voor een gesloten deur kwamen te staan. We waren ruim op tijd en zagen wel een helicopter vanaf het bedrijf vertrekken maar konden niet weten dat dat 'onze' instructeur was met een les die uit was gelopen. Dat laatste is geen probleem, dat kan gebeuren, wel zou het fijn zijn geweest als dat op wat voor manier dan ook was gecommuniceerd (briefje op de deur, smsje, belletje, desnoods een mail vooraf waarin de afspraak wordt bevestigd en waarin wordt genoemd dat je rekening moet houden met een uitloop). Ik heb uiteindelijk het telefoonnummer op de site gebeld en gelukkig iemand aan de lijn gekregen (fijn dat jullie ook in het weekend bereikbaar zijn!). Hij liet weten dat de les voor ons was uitgelopen, toen hoefde ik me geen zorgen meer te maken dat de afspraak wellicht niet geregistreerd was en we misschien wel helemaal niet waren ingepland.
Ander onderdeel van 'communicatie' is ook jullie website. Ik heb vooraf wat gegoogled en vergeleken, jullie website vond ik verreweg de fijnste, beste, meest sympathieke, dat heeft dus in eerste instantie mijn keuze bepaald.
En nu, met de ervaring (en mijn luchtdoopcertificaat) op zak zou ik zonder enige twijfel weer voor jullie kiezen, mocht ik ooit weer de mogelijkheid hebben om een vliegles te boeken. Ik ben gewaarschuwd door uw medewerker aan de telefoon, het is verslavend...
Ontzettend bedankt, deze onvergetelijke dag heeft mijn droom overtroffen!
Helene

Johan uit: Middelstum

26-05-2018

Ervaring met: Rondvluchten

Geweldig dag gehad met spaaractie voor klanten
Goed geregeld

Vincent uit: Kudelstaart

22-05-2018
9,6

Ervaring met: Vliegschool

Afgelopen zaterdag heb ik een proefles van een half uur gehad. Het was een hele leuke ervaring en voor een half uur tijd een goed indruk gekregen over het vliegen.
Medewerkers zijn erg aardig en geinteresseerd en daarnaast was het een warm welkom.
zeker een aanrader

John uit: Oirschot

21-05-2018

Serdar uit: Hillegom

14-05-2018

Ervaring met: Rondvluchten

Goed ontzorgd op de dag zelf, fijn dat er veel flexibiliteit was omtrent de mensen die niet op kwamen dagen.

12-05-2018
7,4

Joost uit: Nijmegen

11-05-2018

Ervaring met: Vliegschool

Was een fantastische ervaring met EJ! (ben alleen geen talent ;)!

Ruben uit: Haarlem

06-05-2018

Ervaring met: Vliegschool

FI(H) opleiding gedaan. Professionele, gezellige organisatie waar je jezelf meteen thuis voelt. Er wordt geluisterd naar je wensen/opmerkingen. Zeer tevreden over de opleiding en het eindresultaat.

Pascal uit: Maastricht

05-05-2018
9,6

Cyril uit: St. Martens Voeren

29-04-2018

Ervaring met: Rondvluchten

We hebben een supermooie dag beleefd met en voor onze klanten! Enorm bedankt hiervoor, jullie hebben een top performance neergezet!!