Beoordelingen Hofland Electronica

• Bereikbaarheid 8,8
  • Klantvriendelijkheid 8,8
  • Oplossingssnelheid 8,7
  • Totaal oordeel Hofland Electronica 8,7

paul uit: tilburg wagnerplein van gall & gall

24-06-2018
5,9

er is totaal geen persoonlijk contact geweest of een en ander naar tevredenheid geleverd was, alleen dit vragenlijstje! de monteurs waren weliswaar zeer vriendelijk, maar fatsoenlijke uitleg heb ik niet gehad. ik kreeg alleen een map in mijn hand gedrukt. toen ik vroeg of ik ook kon inzoemen, bleek dit niet mogelijk, terwijl de jongens van de bewaking van ons winkelcentrum lieten zien dat dit wel mogelijk is. van hun heb ik alle uitleg moeten krijgen hoe een en ander werkt, terwijl ik voor die 3000 euro toch iets meer service en uitleg van jullie kant had verwacht!
daarbij werd een van de camera's op een plek geplaatst waar geen goed beeld verkregen kon worden ( net boven een stelling, volgens mij omdat dat daar nét iets makkelijker te monteren was ). mede hierdoor zit ik nu met een beschadigd plafond. graag zou ik U willen verzoeken dat dit alsnog netjes wordt gerepareerd.
al met al scoort Hofland dus een onvoldoende helaas.

P.C. uit: Steefkerk van Spar Roelse

30-04-2018
8,1

Claas uit: Leiden van Griffioen Precious Presents

23-04-2018

Prettig en deskundig advies.

Marco uit: Ridderkerk van MME Group

20-04-2018

MME is zeer tevreden over Hofland en zijn medewerkers. Er wordt vaak meegedacht om tot een juiste oplossing te komen. Ook de monteurs op locatie hebben een goede kennis en denken vaak mee met de klant.