Beoordelingen Holland Innovative

• Deskundigheid 8,9

Pieter

12-07-2017

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

De Master Class en het boek “de complete Project Manager” hebben mij enorm geïnspireerd. Ik ben er achter gekomen dat ik een “onbewust bekwame” Project Manager was. Dankzij de training ben ik nu veel beter in staat om ook de lastige zaken professioneel aan te pakken.

Een echte aanrader voor iedereen die al over een behoorlijke Project Management ervaring beschikt en op zoek is naar verdere verdieping. De behandelde onderwerpen sluiten naadloos aan bij de dagelijkse praktijk. Samengevat, een absolute aanrader!!

Jürgen

12-07-2017

Mark

05-07-2017
7,1

Opleiding: One Day Workshop Managing the Innovation Factory

Ik mis nog teveel de toepasbaarheid/link naar het MKB. De workshop is voor mijn gevoel vooral gericht op grote projectorganisaties en minder op bedrijven met 50-100 medewerkers (en een R&D afdeling van max. 30 FTE)

Johan

05-07-2017

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

Roel is een zeer enthousiaste trainer die probeert de stof te illustreren met veel voorbeelden uit zijn persoonlijke ervaringen. Schroomt niet om zelfs anekdotes uit zijn familieleven aan te halen of rond de tafel te rennen om zijn punt verder te illustreren.

De stof die gepresenteerd werd zijn de bekende werkwijzen uit het vak Projectmanagement, maar op een heldere en begrijpbare manier. Andere aspecten die aan bod kwamen zijn hoe je taktisch handig opereert bij projecten om het verloop te optimaliseren en het maximale projectresultaat te kunnen bereiken.

Bij mij heeft de cursus veel inzicht gegeven in wat ik moet verbeteren in mijn aanpak van projecten maar ook waar de organisatie nog aandachtspunten heeft qua uitvoering en inrichting van dergelijke projecten.

Monique

Luc

7,2

Tjitze

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

Het was een goede training waar ik veel opgestoken heb. Uitermate relevant voor mijn werkzaamheden.
Ik bewonder de bevlogenheid van Roel en zijn enthousiasme. Uitdaging voor hem is dat hij ruimte laat voor het verhaal van de cursist, in zijn enthousiasme pakt hij soms te snel het initiatief van het gesprek terug.

Al met al ben ik zeer tevreden met de geleerde lessen heb ik genoten van de trainingsdagen. Dank daarvoor.

Herman

30-06-2017
7,1

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

vond deelnemers aantal te laag en diversiteit was ook niet echt aanwezig. Verder vond de prijs van opleiding hoog wat ook te maken heeft met samenstelling deelnemers. Vaak komt de cursus tot zijn recht indien deelnemers participeren. Dit viel mij erg tegen waardoor waardering ook minder wordt. Waren weinig inspirerende deelnemers er waren er zelf drie die niets spontaans hebben bij gedragen aan de cursus. Drie van totaal 10 is toch erg veel

Bert

28-06-2017

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

Prima training. De enige Project Management training in Nederland die aansluit op het PCP proces en vernieuwende zaken bespreekt als "Heartbeat" en Agile voor mechatronische omgevingen.

Paul

28-06-2017
7,2

Opleiding: One Day Workshop Managing the Innovation Factory

Aan het einde onvoldoende tijd om het gehele programma te bespreken. Introductie zou ik korter houden en in de loop van de dag eerder "versnellen" om het gehele programma te bespreken.