Beoordelingen Holland Innovative

• Deskundigheid 8,9

Jochen

06-03-2019

Opleiding: RF1 Life Data Analysis and Reliability Testing

Ik heb veel geleerd met RF1 en een overzicht gekregen van reliability en gerelateerd werk om reliability beter in de organisatie te kunnen borgen. Ik zal deze cursus aanbevelen.

Pietro

14-12-2018

Jolande

12-12-2018

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

Super goede en leerzame training, die nooit saai is. Roel weet meer veel enthousiasme, persoonlijke aandacht, verhalen uit de praktijk en veel energie de cursus heel boeiend, interactief en praktisch toepasbaar te maken. Het gaat niet alleen over tools, maar ook over gedrag met veel pitfalls en eye-openers, die voor iedereen herkenbaar zijn. Ik heb veel geleerd van Roel, maar ook van de verhalen van mijn mede-cursisten. Roel, bedankt!

Joris

07-12-2018

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

Leuke, humoristische en zeer leervol, met veel eye-openers. Aansluiting bij de praktijk was veel beter dan verwacht (het was geen theoretisch verhaal).

Sjoerd

06-12-2018

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

De Masterclass bestrijkt een breed scala aan principes uit het projectmanagement vak, maar duikt op de juiste momenten ook even in het diepe. Adv soms kinderlijk eenvoudige voorbeelden, gepaard gaande met een gezonde dosis humor, worden belangrijke principes effectief overgebracht en aangeleerd.

Wouter

05-12-2018

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

Afgelopen maanden de Masterclass: Projectmanagement gevolg van Roel Wessels. Wat een positieve energie brengt deze man met zich mee! Ontzettend praktijkgericht, zeer nuttige tips en tricks. Bovendien werd de cursus gebracht met de nodige afwisseling en niet onbelangrijk, met de nodige gezonde dosis humor!

Gijs

05-12-2018

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

Heb Roel leren kennen als een enthousiaste trainer. Met zijn jarenlange ervaring weet hij als geen ander hoe het in de praktijk gaat. Wat hij leert is dan ook direct toepasbaar. We hebben project management vak in het bedrijf hiermee naar een volgend niveau gebracht. Bedankt Roel!

Jelle

23-08-2018

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

Ik heb ontzettend veel geleerd van de masterclass. Veel koppeling met de praktijk. mooie aansluiting met het boek en daarmee kun je altijd thuis nog weer teruglezen of de verdieping zoeken.
Roel heeft ontzettend veel energie die hij op een goede en aanstekelijke manier overbrengt op de groep.

Jack

13-07-2018

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

Geweldige training die aansluit op de praktijk. Je aandacht wordt van begin tot het eind vastgehouden. Het geeft je tevens een enorme boost om zaken op een andere manier aan te pakken. Voor mij persoonlijk heeft het erg veel toegevoegde waarde opgeleverd waarbij ik het “back on the track” gevoel ervaren heb.

Denny

09-07-2018
9,8

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

De projectmanagement Masterclass kan ik absoluut aanraden.
Roel weet de essenties van het vak, op een leuke manier met praktijk voorbeelden, over te brengen.