Beoordelingen Holland Innovative

• Deskundigheid 8,9

Rolf

Gerben

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

Veel aandacht voor de wijze waarop je projectmanagement toepast. Op een inspirerende wijze laat Roel zien dat het veel meer is dan een projectmodel volgen. Door de vele praktijkvoorbeelden sla je de stof goed op. Een deel van de tools die je krijgt aangereikt zijn ook buiten projectmanagement toepasbaar en zorgen voor een hogere persoonlijke effectiviteit. Roel bruist van de energie waardoor een Masterclass van 9:00 tot 18:00 goed te doen is. De ruimte voor de laatste trainingsdag(en) was hier echter niet geschikt voor.

Joost

8,2

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

Goede training met een ervaren docent die het op een enthousiaste en energieke manier overbrengt

Koen

7,8

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

De training was waardevol en verfrissend mede door Roels energie. De (te) kleine trainingsruimte tijdens dag 3 en 4 deden afbreuk aan de training.

Diederick

13-12-2017

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

Projectmanagement in de breedste zin van het woord. Men krijgt een rugzak gevuld met theorieën en inzichten die naar gelang gebruikt kunnen worden.
Verder wordt ook de dagelijkse praktijk zeker niet vergeten en worden handige tips en trucs gegeven.

Alex

06-12-2017

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

De training was erg goed op de praktijk afgestemd. Er wordt gekeken naar project management vanuit de realiteit en niet alleen vanuit de ideale situatie.
Ook de manier van vertellen door de trainer met veel analogieën is zeer beeldend en confronterend op een goede manier.

Tevens geeft de trainer genoeg gelegenheid om in te zoomen op individuele ervaringen.

De training heeft mij veel handvatten en inzichten geboden die het voor mij makkelijker maakt om als project management succesvoller te zijn.

Pieter

05-12-2017
7,8

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

Een echte eyeopener waarbij veel praktische handvaten worden gegeven om toe te passen in je eigen dagelijkse werkzaamheden.

Patrick

04-12-2017
9,7

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

Ik ben dankbaar dat ik van dhr. Roel Wessels les mocht krijgen… Een unieke ervaring. Bepaalde “Lessons Learned” zal ik nooit meer vergeten, gewoonweg omdat zijn expressieve uitleg op mijn netvlies zal blijven hangen.
Ik kijk lachend terug naar zijn didactiek. Schitterend.

Guido

30-11-2017

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

De manier van uitleg en het cursus materiaal zijn helder en to the point met verrassend eenvoudige voorbeelden. Roel brengt de stof op een fantastische energieke manier waarbij zowel de inhoudelijke als de menselijke kant aan bod komen.

Vivian

30-11-2017
9,6

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

De Projectmanagement Masterclass is een praktijkgerichte opleiding, het beste van de beschikbare methodieken is eruit gehaald om zo een écht compleet overzicht te krijgen. Roel Wessels betrekt de deelnemers bij de inhoud en gebruikt voorbeelden die aangedragen worden zodat de stof leeft. Hierdoor wordt de interactie tussen de deelnemers gestimuleerd en vliegen de uren voorbij.
Deze opleiding is ook geschikt voor niet-technische mensen, ideaal! :)