Beoordelingen Holleman Dakdekkers & Loodgieters

• Website 8,5

Ernst uit: Bilthoven

13-04-2018

Ervaring met: Dakdekken

Zeer zorgvuldig gewerkt aan isolatie en aanbrengen nieuwe dakbedekking op onze grote dakkapel. Werkzaamheden tot drie keer toe moeten verschuiven in verband met regen. Uiteindelijk op de zaterdag keihard gewerkt om het af te krijgen.

Rick uit: De Meern

08-03-2018

Ervaring met: Dak lekkage

Ik had last van schimmelvorming in een ruimte onder het dak. Omdat ik dacht aan een daklekkage had ik dit bedrijf gebeld. De medewerkers kwamen voorrijden, bekeken de ruimtes en zijn het dak op geklommen voor een inspectie. Omdat uit hun inspectie bleek dat het dak niet de oorzaak was maar dat vermoedelijk ventilatie de boosdoener was, wilden ze geen vergoeding hebben. Als reden hiervoor gaven ze aan dat ze niets hadden hoeven herstellen en dus ook niets wilden rekenen (ondanks voorrijden en 20 minuten inspectietijd). Toen ik aangaf toch iets te willen betalen voor hun advies en voorrijden, wilden ze dit niet aannemen. Prima service, vandaar deze review!

Francoise uit: Utrecht

05-03-2018

Ervaring met: Dak reparatie

Snelle en goede service!

Martijn uit: De Bilt

02-03-2018

Ervaring met: Dak reparatie

Vandaag dak van mijn dakkapel weggeblazen. Holleman heeft snel een goeie noodreparatie gezet. Heldere communicatie en top service!

Anoniem uit: Houten

09-02-2018

Na de vaststelling van een probleem op zolder lekkage op goed geluk Holleman gebeld, snapte de urgentie (en mijn zorg) en stond binnen 2 uur voor de deur! De twee mannen (Hollemaan en Co zeg maar) hadden het gelijk door wat het probleem was (lekke dakpannen waardoor water in hoek spant Velux raam) en klommen het dak op, dakpannen vervangen, mij nog voorzien van wijze raad hoe de rest van de reparatie aan te pakken.

Zeer deskundig, vriendelijk, snel, professioneel en ook praktische mensen die mij hielpen bij het zoeken naar reserve dakpannen.

Lof voor medewerker die als een slingeraap het dak op gaat meteen de werkzaamheden samen met baas uitvoert.

Uitermate vriendelijke mensen, respect vol bejegend, en geweldige en snelle service.

Ik geef ze een dikke TIEN!

Harm uit: Utrecht

12-01-2018

Erg tevreden met de vervanging van het dak van mijn woning en garage! Denkt met je mee, deskundig en erg klantvriendelijk.

Jaap uit: Utrecht

06-01-2018
7,1

Ervaring met: Dak vervangen

In grote lijnen is de vervanging van het dak goed verlopen. Het dak is vervangen en op het oog ziet het er netjes uit. Afspraken worden nagekomen. Op onderdelen kan het beter.

De offerte had ook de vervanging van de dakplaten kunnen bevatten en niet alleen de vervanging van het leer. Nu kwam de rekening 60% hoger uit dan de offerte. Dat is wel in overleg gegaan.
De afwerking in de hoek is minder netjes. Hier komt nog een hoekplaat voor, maar die laat op zich wachten.
Het inplannen van een afspraak wordt wel eens vergeten. Ik heb hier wat vaker voor moeten bellen om het geregeld te krijgen.

Lydia uit: Utrecht

22-12-2017

Ervaring met: Dak lekkage

Wij hadden last van een vervelende lekkage. Martin Holeman kwam snel, en had snel "het lek"boven. Oorzaak bleek in het dak van de dakkapel te zitten. Dit moest vervangen vervangen worden. Dezelfde dag nog hadden wij de offerte binnen. Deze heb ik laten lezen aan een ervaren klusser. Oordeel was: Dit is een goede prijs voor het werk. Nadat ik de opdracht gegeven had om de reparatie uit te voeren, is het snel ingepland en uitgevoerd. Oude dakbedekking is netjes afgevoerd, en er ligt nu mooi nieuw bitumen op. Met 10 jaar garantie op materiaal en arbeid. En Martin werkt netjes en snel!

Hans uit: Utrecht, buiten-wittevrouwen

13-12-2017
9,9

Ervaring met: Dak lekkage

Lekkage door bovenkant raamkozijn en langs binnenkant voorgevel. Snel contact gelegd met Martin Holleman via telefoon na eerst allerlei internetadressen te hebben afgezocht. Duidelijke en eerlijke prijsafspraak die hij van te voren goed uitlegt. Ondanks grote winterdrukte samen met zijn helpende collega snelle actie op dak en in de hoge goot om lek op te sporen. Lek snel gerepareerd, met uitleg wat hij doet. Ook een scheefliggende dakpan elders op het dak gelijk weer goedgelegd, die ik zelf niet had gezien of bij had gekund. Vriendelijk, deskundig, ervaren en eerlijk, en dat voor een vaste eerlijke prijs. Zeer aan te raden!

Gijs uit: Utrecht

11-12-2017

Ervaring met: Dak lekkage

Daklekkage als gevolg van sneeuw. Vroeg gebeld, dezelfde ochtend nog langs. Vaste prijs, snel klaar. Het is nog te vroeg om de kwaliteit van het werk goed te kunnen beoordelen, maar de service was top!