Beoordelingen Holleman Dakdekkers & Loodgieters

• Kwaliteit geleverd werk 8,7
  • Website 8,5

Harm uit: Utrecht

12-01-2018

Erg tevreden met de vervanging van het dak van mijn woning en garage! Denkt met je mee, deskundig en erg klantvriendelijk.

Jaap uit: Utrecht

06-01-2018
7,1

Ervaring met: Dak vervangen

In grote lijnen is de vervanging van het dak goed verlopen. Het dak is vervangen en op het oog ziet het er netjes uit. Afspraken worden nagekomen. Op onderdelen kan het beter.

De offerte had ook de vervanging van de dakplaten kunnen bevatten en niet alleen de vervanging van het leer. Nu kwam de rekening 60% hoger uit dan de offerte. Dat is wel in overleg gegaan.
De afwerking in de hoek is minder netjes. Hier komt nog een hoekplaat voor, maar die laat op zich wachten.
Het inplannen van een afspraak wordt wel eens vergeten. Ik heb hier wat vaker voor moeten bellen om het geregeld te krijgen.

Lydia uit: Utrecht

22-12-2017

Ervaring met: Dak lekkage

Wij hadden last van een vervelende lekkage. Martin Holeman kwam snel, en had snel "het lek"boven. Oorzaak bleek in het dak van de dakkapel te zitten. Dit moest vervangen vervangen worden. Dezelfde dag nog hadden wij de offerte binnen. Deze heb ik laten lezen aan een ervaren klusser. Oordeel was: Dit is een goede prijs voor het werk. Nadat ik de opdracht gegeven had om de reparatie uit te voeren, is het snel ingepland en uitgevoerd. Oude dakbedekking is netjes afgevoerd, en er ligt nu mooi nieuw bitumen op. Met 10 jaar garantie op materiaal en arbeid. En Martin werkt netjes en snel!

Hans uit: Utrecht, buiten-wittevrouwen

13-12-2017
9,9

Ervaring met: Dak lekkage

Lekkage door bovenkant raamkozijn en langs binnenkant voorgevel. Snel contact gelegd met Martin Holleman via telefoon na eerst allerlei internetadressen te hebben afgezocht. Duidelijke en eerlijke prijsafspraak die hij van te voren goed uitlegt. Ondanks grote winterdrukte samen met zijn helpende collega snelle actie op dak en in de hoge goot om lek op te sporen. Lek snel gerepareerd, met uitleg wat hij doet. Ook een scheefliggende dakpan elders op het dak gelijk weer goedgelegd, die ik zelf niet had gezien of bij had gekund. Vriendelijk, deskundig, ervaren en eerlijk, en dat voor een vaste eerlijke prijs. Zeer aan te raden!

Gijs uit: Utrecht

11-12-2017

Ervaring met: Dak lekkage

Daklekkage als gevolg van sneeuw. Vroeg gebeld, dezelfde ochtend nog langs. Vaste prijs, snel klaar. Het is nog te vroeg om de kwaliteit van het werk goed te kunnen beoordelen, maar de service was top!

Marcello uit: Utrecht

12-11-2017
7,7

Ervaring met: Dakdekken

Snelle service, goede afspraken, deskundig en veel ervaring.

Dennis uit: Utrecht

13-10-2017

Ervaring met: Dak vervangen

Zeer goede ervaring met Holleman dakdekkers: zeer kundig, prettig in de communicatie en voor een prima prijs!

H uit: Maarssenbroek

11-10-2017
9,7

Ervaring met: Dak vervangen

Schuurdak ( 2 X 3 mrt) netjes vervangen en opgeruimde netjes achter gelaten .
We zijn er erg blij mee het is nu een week gelede al veel regen gehad en hij is weer water dicht.

J uit: Maartensdijk

06-10-2017

Ervaring met: Dak lekkage

Snelle service. Werkt netjes en houdt zich aan afspraken.

Anna uit: Utrecht

27-09-2017

Ervaring met: Loodgieters werkzaamheden

Vervanging van versleten lood in de dakgoot. Vlot en goed, punctueel. Het is net vandaag gedaan dus resultaat nog niet te beoordelen in de regen. Aardige man, wilde ook wel een klein extra schoonmaakklusje doen. Wilde er niks voor hebben.