Beoordelingen Holleman Dakdekkers & Loodgieters

• Website 8,4

S uit: Utrecht

27-08-2018

Ervaring met: Dak vervangen

De mannen hebben bij ons het dakterras snel en netjes vervangen! Binnen een dag zat het nieuwe dak erop, het ziet er netjes uit en is gedaan tegen een scherpe prijs.

Elly uit: Utrecht

23-08-2018

Ervaring met: Dak reparatie

Martin Holleman en medewerker Reggy waren snel ter plaatse en maakten meteen 'n noodoplossing na stormschade aan het dak.
Daarna uitstekend werk geleverd, goede adviezen gegeven en meteen andere zwakke plekken dakbedekking aangepakt en vernieuwd. Ook 'n mooie nieuwe (zinken) regenpijp netjes en solide geplaatst.
Medewerker Reggy heeft veel werk verzet en alles secuur en netjes afgewerkt. Ook werd door beide mannen aandacht besteed aan 'schoon werken' als ze telkens door het huis gingen met materialen.
Soms was het wel wat puzzelen om afspraken goed af te stemmen of na te komen. Werd wel opgelost.

Yael uit: Utrecht

09-08-2018

Ervaring met: Dak lekkage

Tijdens de bouwvakvakantie lekkage en toch snel en goed geholpen. Een paar uur nadat ik had gebeld stond dhr Holleman al op het dak en ondanks een erg natte dag, na de reparatie geen lekkage meer. 's avonds is er nog telefonisch gecheckt of alles inderdaad droog bleef binnen. Prettig en goed!

Francisca uit: Utrecht

28-07-2018

Ervaring met: Dak lekkage

Na een kosteloze noodreparatie aan onze lekkende dakgoot heeft Martin Holleman een nieuwe zinken dakgoot geplaatst. Meteen ook enkele dakpannen vastgezet en de nokvorst hersteld. Alles tot volle tevredenheid! Uitstekende service, deskundig uitgevoerd, prettig contact en duidelijke afspraken.

Martine uit: Utrecht

13-07-2018
9,9

Ervaring met: Dakdekken

Een dakdekker die vooraf overlegd zodat het dak gedekt wordt zoals wenselijk. Werken door maar niet gehaast, resultaat is belangrijker en het resultaat is goed.

Tijdens het dak dekken vriendelijk en na het dakdekker ruimen ze spullen netjes op en flexibel in het maken van afspraken. Erg goede ervaring!

Marcella uit: Utrecht

06-07-2018

Ervaring met: Dak vervangen

Zeer vakkundig dakdekkersbedrijf met professionele werknemers. Je merkt dat ze liefde voor het vak hebben, kom je helaas nog maar weinig tegen. Erg tevreden met het eindresultaat.

T uit: Utrecht

04-07-2018
1,7

Ervaring met: Dak vervangen

Beste heer Holleman, ondanks dat u garantie geeft op uw werkzaamheden blijkt u onbereikbaar voor klachten en aanmaningen op het door u opgestelde voorstel tot schikking inzake een klacht naar aanleiding van een door u aangebracht dak dat een lekkage tot gevolg had binnen de garantie periode. Momenteel geeft u reeds ruim een half jaar aan de schade te vergoeden, maar anders dan actie in woorden blijkt bij u niet te verwachten te zijn. Wij hebben u vele malen verzocht het door u aangeboden compensatiebedrag, waar wij mee akkoord zijn gegaan, over te boeken. Telkenmale zijn wij daarbij coulant geweest met termijnen naar aanleiding van uw toezegging het bedrag over te boeken. Helaas bent u nogal altijd niet tot betaling overgegaan en draaien wij daardoor zelf op voor de kosten van reparatie van ons dak door een andere dakdekker.
Daarbij zij voorts opgemerkt dat u in een eerder stadium al een onbetrouwbare partner bleek, nu u in tegenstelling tot de gemaakte afspraken de oude dakbedekking op ons dak liet liggen en ons wel de afvoer van die oude dakbedekking in rekening bracht. Dit werd geconstateerd door de dakdekker die de schade herstelde. Telefonische herinnering aan uw belofte om het overeengekomen schadebedrag over te boeken leidde enkel tot grofgebekte verwensingen met een nare ziekte. Helaas kan ik u derhalve zeker niet aanbevelen als partij voor dakdekkingswerkzaamheden.

Annick uit: Utrecht

28-06-2018

Ervaring met: Dak reparatie

Zondagavond online formulier verstuurd, maandagochtend werd ik gebeld en kwam meteen iemand kijken en dinsdag werd het verholpen (plat dak lekkage)
Het was geen spoed maar desalniettemin zeer snel en vakkundig geholpen.
Prima werk mannen!!

Christa uit: De Meern

30-05-2018
9,9

Ervaring met: Dak lekkage

Door een heftige wolbreuk was ons platte dak overgestroomd. Na telefonisch overleg kwam de heer Holleman snel ter plaatse, ondanks alle uitdagingen van die dag. Door een aantal beperkte ingrepen en uitleg, waren wij goed geholpen. Top is dit!

Hans uit: Utrecht

16-05-2018
9,7

Ervaring met: Loodgieters werkzaamheden

Heldere offerte uitgebracht op afgesproken tijdstip over vernieuwen van zinken windveren en loodslabben op het dak. Het slechte winterweer maakte dat het even heeft geduurd voor t werk kon beginnen. Op de afgesproken dag werd het werk netjes en vlot uitgevoerd door vriendelijke en deskundige vakmannen. Daarna hebben ze alles opgeruimd. Aan te bevelen!