Beoordelingen Holleman Dakdekkers & Loodgieters

• Website 8,4

Wouter uit: Utrecht

09-09-2017

Ervaring met: Dak lekkage

Daklekkage in het weekend. Binnen 30 minuten na mijn telefoontje was Holleman ter plaatse met een transparante aanpak: duidelijke prijsafspraak vooraf, meekijken met diagnose en reparatie, werkplek daarna schoon en opgeruimd achtergelaten. Vriendelijk en vakkundig, het visitekaartje bewaar ik.

H uit: Bilthoven

02-09-2017

Prima vakman

Dick uit: Utrecht

01-09-2017
1,8

Ervaring met: Dak vervangen

Helaas ben minder tevreden met de reparatie van ons dak. De monumenten wacht heeft het werk afgekeurd en ik heb nu zelfs een advocaat moeten inschakelen. Het loopt nu al twee jaar en het dak lekt zelfs.

N uit: Utrecht

20-07-2017

Ervaring met: Dak lekkage

Meneer belde mij direct terug nadat ik hem gebeld had om te vragen of hij kon langskomen. Er werd mij duidelijk uitgelegd wat de afspraken zijn wat betreft kosten en dat is prettig. De prijs is ook erg goed. De oorzaak van de lekkage was snel gerepareerd en hij heeft foto's gemaakt van het dak om te laten zien. Hij heeft heel netjes gewerkt, geen rommel of zwarte vegen in huis. Het was een prettige ervaring, ik schakel ze zeker nogmaals in als ik lekkage heb.

Erwin uit: Nieuwgein

07-07-2017

Ervaring met: Dakrenovatie

Holleman levert snel en kundig. Correcte medewerkers.

Willem uit: Nieuwegein

06-07-2017

Ervaring met: Dakrenovatie

Prima werk geleverd. Snel en volgens afspraak. Netjes en schoon opgeleverd. Een voorbeeld voor de collega's

H. uit: Utrecht

23-06-2017
9,9

Ervaring met: Dakdekken

Erg tevreden. Fijn contact en denkt met je mee in wat je wil. Resultaat mag er ook zijn.

Erwin uit: Utrecht

23-04-2017
8,5

Ervaring met: Dak lekkage

Snelle service, komt afspraken na, zeer klantvriendelijk en goed en netjes werk afgeleverd. Geen lekkage meer. Ik zou Holleman zeker bij anderen aanbevelen.

Marc uit: Utrecht

25-03-2017

Ervaring met: Dak reparatie

De eerste keer toen ons dak lekte zijn we meteen geholpen door middel van een noodreparatie. Een jaar later lekte het op een andere plaats. In overleg hebben we toen besloten om de gehele dakbedekking en afvoergoten te vervangen. Daarbij ook de zinkendakgoot, die 15 jaar daarvoor door een ander slecht was vastgezet. Dit is nu wel goed gelukkig en zitten we lekker droog. Erg tevreden!

Martin uit: Utrecht

18-03-2017

Ervaring met: Dak lekkage

Na de regen van afgelopen nacht werden we wakker met een onaangename verrassing: water uit het plafond van de keuken en op de vloer van de babykamer. Erg vervelend, zeker zo dicht bij de bevalling!

Een telefoontje op zaterdag naar Holleman en binnen 2 uur was eigenaar Martin ter plaatse. De diagnose was snel gesteld, de oorzaak was de lekkende dakgoot. De reparatie was binnen een half uur gedaan, tegen het vooraf afgesproken vaste bedrag.

Martin werkt snel en effectief, is duidelijk in wat hij doet, en werkt erg netjes. Een aanrader!