Beoordelingen Holleman Dakdekkers & Loodgieters

M. van Egmond uit: Utrecht

05-10-2015
1,0

Ervaring met: Dak lekkage

Omdat wij een slechte ervaring hebben met Holleman hebben wij ervoor gekozen dit online weer te geven bij reviews. Goede referenties staan er namelijk ook, waarom zou een mindere dan niet geplaatst mogen worden? U geeft namelijk online heel netjes antwoord op mijn klacht “die trouwens niet strookt met de werkelijkheid en ons gesprek ter plaatsen” maar goed, toch een reactie.
Na het online reageren van u op mijn klacht dat “heel netjes” was ontvang ik wel van u een privé bericht, namelijk;

Dank voor de reactie op ons bericht.

Wij zijn alleen wel van mening dat u het verhaal verdraait naar een negatief verhaal.
Toen wij bij u waren hebben we in overleg met u als noodoplossing voor de lekkage de dakpannen gekit en aangegeven dat dit tijdelijk was en aangegeven dat een pannendekker dit beter kan doen. U heeft zelf nog aan ons gevraagd of wij een goede pannendekker wisten voor deze klus. Uiteindelijk heeft u blijkbaar een pannendekkers bedrijf gevonden.
Aan ontevreden klanten hebben wij niets, maar in deze konden wij u niet verder helpen dan de noodoplossing.
Omdat u ontevreden bent over onze werkzaamhedenwillen wij graag u geld terug geven. Graag horen wij naar welk rekeningnummer het bedrag van €150 teruggestort kan worden.

We zouden het ook op prijs stellen als u een nieuwe review plaatst met het verhaal van de noodoplossing en de verwijzing naar een pannendekker. Uw verhaal geeft namelijk de indruk dat wij klanten niet helpen en meldingen van opnieuw lekkage niet willen oplossen en dat is niet zo.
Dit kunt u doen via https://klantenvertellen.nl/enquete/holleman_dakdekkers_en_loodgieters

Wij zorgen dan dat de oude review weggehaald wordt door klantenvertellen.

Mijn reactie hierop is:
1. Ieder bedrijf heeft weleens een klacht, maar een bedrijf onderscheid zich pas op hoe hij deze klacht oplost. Naar mijn mening laat u hier grove steken vallen beste Martin Holleman.
2. Mijn verhaal is niet verdraaid zoals u beweerd, u heeft immers contant geld ontvangen, heeft de lekkage niet verholpen, en u heeft dit ook niet cash terug gebracht zoals ik wel na de reparatie van u naar de pinautomaat moest. U heeft mijn adres dus ik nodig u graag uit het ook cash terug te brengen.
3. U geeft aan dat u gezegd zou hebben dat ik een pannendakbedekker moest benaderen, waarom gaat u dan toch aan de slag en brengt hiervoor kosten in rekening. Een pannendekker hebben wij het ook niet over gehad.
4. U zegt online op deze site dat ik een jaar garantie zou hebben??? U zegt daarnaast in uw privé mail die niet zichtbaar is voor andere: “maar in deze konden wij u niet verder helpen dan de noodoplossing.” Mijn vraag is dan: Wat is de garantie dan waard bij Holleman? Helemaal niets dus!

Beste Martin Holleman, u doet online alles goed overkomen en het lijkt erop (zoals u zegt in de privé email) dat u de slechte referenties laat verwijderen door “klantenvertellen.nl”. U misleid dus de consument door alleen de goede referenties te laten staan. We moeten het hele gebeuren ook niet opblazen maar u verdiende in deze wel een reactie op uw privé email.

C uit: De Meern

25-09-2015

Ervaring met: Dak vervangen

Zeer correct en klantvriendelijk bedrijf, een echte aanrader!

Niek uit: Utrecht

25-09-2015

Ervaring met: Dak lekkage

We hadden lekkage, ze konden op korte termijn komen en omdat het alleen een verstopte afvoer was werd er niks in rekening gebracht!

Betty uit: Haarlem

04-08-2015

Ervaring met: Dak vervangen

Via via kennen wij Martin en we hadden hem gevraagd om naar ons dak te kijken, na aanleiding van een tip van onze buren. Eerder was er een ander geweest om te kijken, maar hier hadden wij geen vertrouwen in. Hoewel Haarlem niet zijn werkgebied is, wilde hij toch komen kijken en ons platte dak vervangen met nieuwe bitumen dakbedekking. Wij kozen Holleman Dakdekkers vanwege zijn deskundigheid en kwaliteit en zouden iedereen Martin en zijn medewerkers aanraden. Keurig op tijd, netjes in de omgang en duidelijke communicatie met de klant.

Marion uit: Woerden

17-06-2015

Ervaring met: Dakdekken

Goed bereikbaar, goede communicatie, snel beschikbaar indien nodig, harde werkers, scherpe prijs, zeer tevreden.

uit: Utrecht

18-05-2015

Meedenken werd (wederzijds!) gewaardeerd. We hebben nu een prachtige dakkoepel op ons dak.

Andy uit: Utrecht

14-04-2015

Ervaring met: Dakrenovatie

Goed advies, snelle service, goede communicatie en heel netjes afgewerkt.

Michel uit: Nieuwegein

27-03-2015

Ervaring met: Dak reparatie

Wij hadden storm schade aan onze dakkapel en hebben toen contact gezocht met Holleman.

We hebben toen gelijk de afspraak gemaakt en dit is toen naar volle tevredenheid super snel opgelost.
Dus een super snelle service en goede afwikkeling. Kunnen veel bedrijven nog een voorbeeld aan nemen!

Theo uit: Utrecht

26-03-2015

Ervaring met: Dak reparatie

Snel ter plaatse en zeer net werk verricht. Alles conform afspraak en dus geen verrassingen achteraf

Menno uit: Utrecht

26-03-2015

Ervaring met: Dakdekken

Martin Holleman en zijn collega's doen wat ze beloven.
Ik heb al twee maal tot tevredenheid gebruik gemaakt van dit dakdekkersbedrijf.
Ondanks dat ze de tweede keer net niet de goedkoopste offerte hadden gegeven, heb ik toch weer voor ze gekozen.
De klus was weer snel en volgens offerte geklaard.
Wat ik nog extra wil vermelden is dat ik de medewerkers ook als heel netjes ervaar. Zowel in hun werk buiten, maar ze doen bijvoorbeeld ook hun schoenen uit als ze toch voor een reden even binnen moeten zijn en vragen of overleggen alles netjes. Een kleine tip: Wellicht in de offerte duidelijker maken dat je met het leveren van goede kwaliteit en netjes werk niet altijd de goedkoopste kan zijn