Beoordelingen Holleman Dakdekkers & Loodgieters

• Website 8,4

C uit: De Meern

25-09-2015

Ervaring met: Dak vervangen

Zeer correct en klantvriendelijk bedrijf, een echte aanrader!

Niek uit: Utrecht

25-09-2015

Ervaring met: Dak lekkage

We hadden lekkage, ze konden op korte termijn komen en omdat het alleen een verstopte afvoer was werd er niks in rekening gebracht!

Betty uit: Haarlem

04-08-2015

Ervaring met: Dak vervangen

Via via kennen wij Martin en we hadden hem gevraagd om naar ons dak te kijken, na aanleiding van een tip van onze buren. Eerder was er een ander geweest om te kijken, maar hier hadden wij geen vertrouwen in. Hoewel Haarlem niet zijn werkgebied is, wilde hij toch komen kijken en ons platte dak vervangen met nieuwe bitumen dakbedekking. Wij kozen Holleman Dakdekkers vanwege zijn deskundigheid en kwaliteit en zouden iedereen Martin en zijn medewerkers aanraden. Keurig op tijd, netjes in de omgang en duidelijke communicatie met de klant.

Marion uit: Woerden

17-06-2015

Ervaring met: Dakdekken

Goed bereikbaar, goede communicatie, snel beschikbaar indien nodig, harde werkers, scherpe prijs, zeer tevreden.

uit: Utrecht

18-05-2015

Meedenken werd (wederzijds!) gewaardeerd. We hebben nu een prachtige dakkoepel op ons dak.

Andy uit: Utrecht

14-04-2015

Ervaring met: Dakrenovatie

Goed advies, snelle service, goede communicatie en heel netjes afgewerkt.

Michel uit: Nieuwegein

27-03-2015

Ervaring met: Dak reparatie

Wij hadden storm schade aan onze dakkapel en hebben toen contact gezocht met Holleman.

We hebben toen gelijk de afspraak gemaakt en dit is toen naar volle tevredenheid super snel opgelost.
Dus een super snelle service en goede afwikkeling. Kunnen veel bedrijven nog een voorbeeld aan nemen!

Theo uit: Utrecht

26-03-2015

Ervaring met: Dak reparatie

Snel ter plaatse en zeer net werk verricht. Alles conform afspraak en dus geen verrassingen achteraf

Menno uit: Utrecht

26-03-2015

Ervaring met: Dakdekken

Martin Holleman en zijn collega's doen wat ze beloven.
Ik heb al twee maal tot tevredenheid gebruik gemaakt van dit dakdekkersbedrijf.
Ondanks dat ze de tweede keer net niet de goedkoopste offerte hadden gegeven, heb ik toch weer voor ze gekozen.
De klus was weer snel en volgens offerte geklaard.
Wat ik nog extra wil vermelden is dat ik de medewerkers ook als heel netjes ervaar. Zowel in hun werk buiten, maar ze doen bijvoorbeeld ook hun schoenen uit als ze toch voor een reden even binnen moeten zijn en vragen of overleggen alles netjes. Een kleine tip: Wellicht in de offerte duidelijker maken dat je met het leveren van goede kwaliteit en netjes werk niet altijd de goedkoopste kan zijn