Beoordelingen HPV-Timmerwerken

• Betrouwbaarheid 8,7

Naam: Joyce Baas uit: Wageningen

10-12-2018

Ervaring met: Tuindeuren-OPMAAT.nl

Wij zijn zeer tevreden met de door Tuindeuren-opmaat geplaatste tuindeuren en achterdeur.
De monteurs zijn vriendelijke vakbekwame jongens en het resultaat is formidabel wij zijn erg blij met de deuren en bevelen het bedrijf zeker aan.

Naam: Bram Vermeulen uit: Putten

09-12-2018

Ervaring met: Tuindeuren-OPMAAT.nl

Prachtige terrasdeuren gekregen waar we erg blij mee zijn. De monteurs zijn echte vakmannen en Henk heeft ons in de voorbespreking alle info gegeven die we nodig hadden (of nog niet wisten). Een fijn bedrijf dat staat voor kwaliteit.

Naam: Ine Vlasveld uit: Groningen

18-11-2018

Ervaring met: Tuindeuren-OPMAAT.nl

Prima werk geleverd, snel en vakkundig.

Naam: Herman uit: Arts

17-10-2018
6,3

Ervaring met: Garagedeuren-OPMAAT.nl

De deuren zien er prima uit maar maar mis toch de extra sevice. De afwerking binnen was niet gedaan. Zit nu met een onafgewerke garage. En dat had ik graag laten doen voor een extra bedrag. En de deurstoppers pasten niet, de weg liep te schuin af. Maar kom dan met een oplossing. Jullie zijn de experts en nu moet ik helaas op zoek naar oplossingen. Verder had ik niet verwacht dat je na 4 jaar al weer moet gaan schilderen.

Naam: John Oosterman uit: Eindhoven

16-09-2018

Wij zijn zeer tevreden, en willen jullie komend jaar ook een offerte laten maken voor openslaande tuindeuren in een bestaand raam , dus tot ziens.

Naam: H. Wiegman uit: Zaandam

11-09-2018
9,7

Ervaring met: Garagedeuren-OPMAAT.nl

Goed geregeld en prettige mensen om mee te werken. De geleverde garagedeuren zijn een aanwinst voor ons huis! Prima ervaring en zeer aan te bevelen.

Naam: Menno uit: Heerhugowaard

25-06-2018

Ervaring met: Garagedeuren-OPMAAT.nl

De garagedeuren werden door de monteurs keurig gemonteerd. De deuren voelen solide aan en hang en sluitwerk is fraai. Zou ze zeker aanraden.

Naam: de Hoog uit: Enkhuizen

21-06-2018

Ervaring met: Tuindeuren-OPMAAT.nl

Wij hebben een 4seizoenen pui in onze nieuwe aanbouw laten zetten. We zijn er erg blij mee.
De voorbereidingen van de aannemer en het leveren/monteren van de pui gingen in goed overleg en resulteerde dan ook in een mooi stukje vakwerk. Ik kan tuindeuren-opmaat een ieder aanraden.

Naam: j. de Nijs uit: Noord-Scharwoude

29-05-2018

Ervaring met: Tuindeuren-OPMAAT.nl

Zeer tevreden over hoe tuindeuren opmaat het project heeft aangepakt en uitgevoerd.
Prettig in de voorbereiding: ruimte voor overleg en wijziging / aanpassing.
Keurig volgens afspraak; ook na de 10 weken productie tijd weer conform afspraak contact. Strak op de afgesproken datum om 7.00 voor de deur en in een halve dag de klus geklaard. Nette monteurs die keurig hebben gewerkt. Kortom zeer tevreden.

Naam: Bastiaan Vaartjes uit: Leeuwarden

26-05-2018