Beoordelingen Huisartskliniek

• Prijs en kwaliteit 8,7
  • Totale beoordeling 8,8

16-08-2018

Opmerkingen:
Uitleg was geweldig, tijdens de operatie werd elke handeling benoemd. Gaf veel rust.

Aanbeveling: jaVestiging: Huisartskliniek Harlingen

Opmerkingen:
Is het wellicht mogelijk om de patient iets te drinken aan te bieden, want je bent toch een tijd onderweg. Ik kwam uit Leiderdorp, hetgeen ook nog de nodige reistijd kost.

Aanbeveling: jaVestiging: Huisartskliniek Gouda

Opmerkingen:
Ik voelde me er erg op mijn gemak.
Dr.van Amsterdam en haar assistente waren heel lief voor me en ik voelde me echt begrepen.

Aanbeveling: jaVestiging: Huisartskliniek Gouda

Stoel te hoog
Airco kan het niet aan

7,3

Opmerkingen:
4 augustus heb ik een ooglidcorrectie laten doen door dr. van Bracht. Bij de intake kreeg ik hier gelijk al een heel goed en vertrouwd gevoel over en heb gelijk een afspraak gemaakt. Ik heb de behandeling als zeer goed ervaren. De verdovingsprikken zijn iets vervelend maar goed te doen. Er stond een muziekje aan op de achtergrond wat erg prettig is. Tijdens de ingreep werd steeds uitgelegd wat er ging gebeuren. Na 2 uren kon ik weer naar huis. Heb de eerste dag om het uur een kwartier gekoeld met doperwten. Heb geen pijn gehad en ben haast niet blauw geworden.De volgende dag werd ik gebeld hoe het met mij ging wat ik een goede service vind. Na een week zijn de hechtingen er door assistente Lonneke (een heel aardig meisje) eruit gehaald, wat ook niet pijnlijk is. Nu na 10 dagen ziet het er al heel mooi uit. Ben zo blij dat ik het door dr. van Bracht heb laten doen. Het is een hele aardige sympathieke arts. Ik woon in Drachten dus voor mij is het om de hoek, ideaal! Van mij krijgen ze een dikke 10!

Aanbeveling: jaVestiging: Huisartskliniek Drachten

8,2

Opmerkingen:
Ik ben goed voorgelicht voor en tijdens een ooglidcorrectie. Ook over de verdoving prikken die het pijnlijkst zijn zo'n 20 seconden. Ik ben pas geholpen toen ik echt geen pijn meer voelde.
Na 2 weken rond gelopen te hebben met 2 blauwe ogen. Is het resultaat geweldig.
Ik heb 4 jaar getwijfeld of ik een ooglidcorrectie zou gaan doen. Nu elke dag blij dat ik het heb gedaan.

Aanbeveling: jaVestiging: Huisartskliniek Den Helder

13-08-2018

Opmerkingen:
vanaf het moment binnenstappen voor de voorlichting,
tot het moment weglopen na de ooglidcorrectie; in hoofdletters; TOP!!

11-08-2018

10-08-2018
9,6

Opmerkingen:
Ben goed geholpen heb een ooglidcorrectie gedaan en het resultaat is oogverblindend super bedankt en zeker aan te bevelen bij vele mensen mvg Petra