Beoordelingen Huys Waerenberg

• Sfeer 8,8
  • Personeel 9,1

Erik uit: Weert

21-06-2018

Dat er geen gesloten deuren zijn en cliƫnt zelf naar buiten kan is zeer positief. Er zou echter meer gestimuleerd kunnen worden op fysieke fitheid en in beweging blijven.

Wilma uit: Susteren

19-06-2018

Lucie uit: Grathem

16-02-2018

Moeder heeft het laatste half jaar van haar leven optimale zorg genoten in Huys Waerenberg. Wij danken de leiding en het team voor de grote professionaliteit en zorgzaamheid.

Familie uit: Venlo

30-11-2017
7,7

We hebben samen overlegd en komen tot de volgende vragen/ meningen.
We zijn heel tevreden, maar hebben enkele kleine opmerkingen.
Wat betreft de communicatie naar ons toe, vinden we dat er over ander zaken, dan alleen de zorg voor pa, wel iets meer info mag komen, bv Kerstmis
Wat de activiteiten betreft: misschien is het een optie om de mensen wat meer te stimuleren actief mee te doen. En misschien is het mogelijk om ook wat andere activiteiten aan te bieden.
En ons is niet duidelijk of wij nu zelf de planten en bloemen moeten verzorgen , dan wel weggooien, of dat jullie dat ook doen.
Met vriendelijke groet,
Familie van Haren

p uit: herten

23-11-2017

mijn vader komt zeven dagen naar de dagbesteding en is gelukkig in Waerenberg.

Fred uit: Baarlo

23-09-2017

prima huis om je "oude dag " te slijten
leuk personeel
er wordt veel georganiseerd voor de mensen

19-09-2017

Heel goede op de persoon afgestemde zorg en aandacht. Mijn moeder is in goede handen.

Paul uit: Heerlen

Veel warmte en deskundigheid

Marcelle uit: Roggel

8,2

Voor ons gevoel is Huys Waerenberg de allerbeste plek voor Mama om te wonen. Mama geniet van de activiteiten die georganiseerd worden en met name als Tom komt is alles goed.
Qua communicatie/administratie kan er nog wel wat verbeterd worden. Heb het idee dat er af en toe een mail kwijtraakt of een boodschap niet helemaal doorkomt.
Maar dat is niet het belangrijkste, want het gaat om mama en haar welzijn, en die lijdt daar niet onder :-)
De Careportaal verslagen zijn wel heel fijn.
We zijn heel blij dat mama in Huys Waerenberg kan wonen. Dank voor alle lieve zorg !!!

Marij uit: Neer

25-04-2017

Mijn vader heeft korte tijd, met veel plezier, gewoond in Huys Waerenberg. Wij waarderen de wijze waarop 'zorg en wonen' gerealiseerd worden.