Beoordelingen Icing on the Cake entertainment

• Hoe groot is de kans dat je opnieuw zaken doet? 9,1

Michelle uit: Enschede

05-11-2015

Je ervaring:
Zeer enthousiaste dames die er verzorgd uitzagen. Beleefd en gedreven.
Zij hebben zeker bijgedragen aan de promotie en de aanmeldingen rondom ons evenement weer een boost gegeven

SaxionAanbeveling: ja

Tim uit: Zwolle

03-11-2015
9,7

Je ervaring:
Erg prettig en leuke dames om mee samen te werken. En nog belangrijker, onze klanten vonden het erg interessant!

In de Wal Auto'sAanbeveling: ja

Michiel uit: Almelo

02-11-2015

Je ervaring:
De dames van Icing on the Cake vervulden tijdens ons bedrijfsfeest de rol van gastvrouw. Ze deden dit compleet in de stijl van onze bedrijfskroeg, de Kajuit. Als beeldschone matrozen onthaalden ze onze gasten met een prachtige glimlach. Onze gasten waren laaiend enthousiast en weet zeker dat ze de aanwezigheid van de dames nooit zullen vergeten. Ik raad Icing on the Cake iedereen aan die van zijn of haar (bedrijfs)feest iets onvergetelijks wil maken.

Schipper Technisch Handels- en ServicebureauAanbeveling: ja

Jaimi uit: Nijverdal

02-09-2015

Je ervaring:
Voor onze activiteit heeft Icing on the Cake goed verzorgde, enthousiaste en 'hands on' entertainers verzorgd. Geheel in stijl waren zij de puntjes op de i.

Op Naar NijverdalAanbeveling: ja

Lianne uit: Borne

29-07-2015
9,9

Je ervaring:
Erg goed, zeer meedenkend. Kan heel snel en goed met een professioneel en creatief voorstel komen. Natuurlijk is de uitvoering altijd fantastisch.

BibelotAanbeveling: ja

Casper uit: Zwolle

Je ervaring:
Een hele prettige en proactieve partij om mee te werken. Flexibel en verrassend meedenkend zowel in de voorbereiding als de uitvoering.
Wij zijn vaste klant!

ProdriveAanbeveling: ja

Manon uit: Hengelo

8,1

Je ervaring:
Onze eerste ervaring met Icing on the Cake op 28-05 was erg positief! De dames zagen er fantastisch uit en hebben voor een verrassend ontvangst gezorgd. Daarnaast hebben ze ons goed ondersteund bij de nodige horecawerkzaamheden gedurende het event. Wij zullen zeker opnieuw zaken doen met Icing on the Cake!

FC Twente '65Aanbeveling: ja

Mariëtte uit: Enschede

7,7

Je ervaring:
Icing on the Cake is ingezet tijdens de finale van een groot evenement van Saxion Centrum voor Ondernemerschap. De meiden en de kostuums waren volledig afgestemd op het thema van de avond. De dames waren erg vriendelijk en behulpzaam. De samenwerking met Nienke verliep vlekkeloos en hebben we als zeer prettig ervaren.

SaxionAanbeveling: ja

Ina uit: Nijverdal

22-07-2015

Je ervaring:
Goede entertainment dat past bij het evenement. Resultaat en reactie publiek geweldig.

HemaAanbeveling: ja

Yvonne uit: Deventer

21-07-2015

Je ervaring:
Icing on the Cake Entertainment heeft tijdens één van onze evenementen uitstekend werk verzorgd! Niet alleen waren er onwijs vriendelijke, prachtige en gastvrije hostessen, er is ook een jazzduo geregeld die geheel in stijl onze gasten ontving. Bovendien maakte een optreden van 3 pas afgestudeerde muzikanten de avond compleet. Nienke van Icing on the Cake Entertainment heeft alle entertainment onderdelen op onze avond goed verzorgd en we zullen zeker vaker gebruik maken van haar diensten.

Saxion Centrum voor OndernemerschapAanbeveling: ja