Beoordelingen In Zaken | Accountants & Adviseurs

9,6
  • Ik ben een blije klant 9,6

F. Gelderland

29-03-2018

Afspraak worden nagekomen. Vragen worden beantwoord.

Menno uit: Terneuzen

22-03-2018

Actief in oplossingen denkend en vooruitstrevend accountantskantoor met een top service en een vernieuwende bedrijfsuitstraling.

Tim

15-03-2018

Erg mooi en vooral innovatief bedrijf met kundige mensen in dienst. Niet zo stoffig als mijn vorige accountant. Gewoon van deze tijd, zoals het hoort.

Niek

09-03-2018

Goede adviseurs, met een klantgerichte en innovatieve aanpak!

Niels uit: Breskens

02-03-2018

Zeer makkelijk in omgang en altijd bereikbaar zowel op Whatsapp als telefonisch! Top!

Sven uit: Axel

12-01-2018

Prettig samen werken met de mannen van Inzaken.
Als er problemen zijn denken ze mee en komen met een oplossing. Je betaald een vast bedrag per maand en niet meer per telefoontje of jaarrekening.

MT van de Rotten uit: Nieuwvliet

18-12-2017

Inzaken is Klantgericht, klantvriendelijk, efficiënt, gebruikmakend van de digitale mogelijkheden die er zijn.

Mark Bron uit: Breskens

13-12-2017

Prima service en altijd snel van dienst.

Patricia uit: Cadzand

11-12-2017

Altijd bereikbaar en snel in handelen. Minpuntje is het moment dat een investeerder een belang heeft. Dan ontstaan er onduidelijk lijnen. Maar is besproken en verwacht ik verbetering in.

Bauke en Dennis uit: Terneuzen

16-11-2017

InZaken heeft ons geadviseerd en geholpen met het opstarten van onze onderneming. Eerlijk zaken doen, op een innovatieve wijze en met een gedreven team. Wij zijn zeer tevreden over de huidige samenwerking en hopen nog jaren met elkaar op te trekken.