Beoordelingen In Zaken | Accountants & Adviseurs

9,5
  • Ik ben een blije klant 9,5

Karel Mirrer uit: Terneuzen

29-08-2018

Onze belastingformulieren zijn met veel deskundigheid ingevuld. Wij zijn zeer tevreden over de professionele aanpak en de vriendelijke en behulpzame medewerkers.
Het is een jong en enthousiast team die achter hun zaak staan met een vernieuwende, open blik!

Freek de Feijter uit: Cadzand

23-08-2018

Snelle duidelijke communicatie.
Meedenkend

Manon

27-07-2018

Super samenwerking met In Zaken , Accountants & Adviseurs! Ik kan me 100% richten op de opstart & praktische uitvoering van de dienstverlening, omdat ik volledig (en digitaal ;-) ) financieel en administratief ontzorgd wordt!

Maikel uit: Terneuzen

28-05-2018

Makkelijk in contact en deskundig

Bauke en Dennis uit: Terneuzen

11-05-2018

InZaken vinden wij een fris, jong bedrijf met de juiste instelling. Kenmerkend is hun werkwijze waarbij verbinden, samenwerking stimuleren en pro-actief te werk gaan aan de orde van de dag is. Wij zijn zeer tevreden over het dienstverlenende karakter van de organisatie en de persoonlijke benadering.

F. Gelderland

29-03-2018

Afspraak worden nagekomen. Vragen worden beantwoord.

Menno uit: Terneuzen

22-03-2018

Actief in oplossingen denkend en vooruitstrevend accountantskantoor met een top service en een vernieuwende bedrijfsuitstraling.

Tim

15-03-2018

Erg mooi en vooral innovatief bedrijf met kundige mensen in dienst. Niet zo stoffig als mijn vorige accountant. Gewoon van deze tijd, zoals het hoort.

Niek

09-03-2018

Goede adviseurs, met een klantgerichte en innovatieve aanpak!

Niels uit: Breskens

02-03-2018

Zeer makkelijk in omgang en altijd bereikbaar zowel op Whatsapp als telefonisch! Top!