Beoordelingen In Zaken | Accountants & Adviseurs

• Ik ben een blije klant 9,4

Joëlle uit: Terneuzen

13-02-2019

In Zaken geeft mij 24 uur per dag inzicht in mijn cijfers en als ik hier vragen over heb vind ik het erg prettig deze te stellen via allerlei kanalen én dat ik er één vaste prijs voor betaal per maand. Zij werken namelijk obv abonnementstarieven. Ik krijg geen verrassingen achteraf en dat werkt heel prettig. De barrière om contact op te nemen met je accountant is daardoor helemaal weg. Ik ben een hele blije klant! Keep Up The Good Work In Zaken!

C Simons uit: Terneuzen

30-01-2019
7,0

Proactief meekijken en denken met de klant, feedback krijgen, kortom : dikke plus

Tim Koppers uit: Groningen

20-12-2018

Inzaken is van deze tijd, vooruitstrevend, erg klantgericht en komt met slimme oplossingen.

Martijn uit: Terneuzen

19-12-2018

Korte lijnen, altijd bereikbaar voor vragen en een duidelijke en makkelijke oplossing voor onze administratie!

Karin uit: Breda

17-12-2018

Inzaken denkt graag met je mee, geven altijd op maat gemaakt advies en goede/prettige uitleg. Wat me ook erg aanspreekt is de digitale aanpak: standaard werkzaamheden worden geautomatiseerd, zodat er tijd en aandacht is voor de meer strategische zaken. Ik kan INzaken daarom van harte aanbevelen en doe dit ook regelmatig.

Niels uit: Breskens

07-12-2018

Snelle en accurate service !
Vooral die Simonse ...

Nicky uit: Zaamslag

29-11-2018

Een laagdrempelig, vriendelijk en hip accountancy kantoor. Nog steeds erg blij met onze keuze!

Karel Mirrer uit: Terneuzen

29-08-2018

Onze belastingformulieren zijn met veel deskundigheid ingevuld. Wij zijn zeer tevreden over de professionele aanpak en de vriendelijke en behulpzame medewerkers.
Het is een jong en enthousiast team die achter hun zaak staan met een vernieuwende, open blik!

Freek de Feijter uit: Cadzand

23-08-2018

Snelle duidelijke communicatie.
Meedenkend

Manon

27-07-2018

Super samenwerking met In Zaken , Accountants & Adviseurs! Ik kan me 100% richten op de opstart & praktische uitvoering van de dienstverlening, omdat ik volledig (en digitaal ;-) ) financieel en administratief ontzorgd wordt!