Beoordelingen In Zaken | Accountants & Adviseurs

16-11-2017

Vernieuwend!

Jan uit: Terneuzen

31-10-2017

De dagelijkse financiële gang van zaken wordt goed begeleid en uit handen genomen, voorzover je dat wilt.
Zo is de boekhouding doen niets meer om tegenop te zien, maar iets wat vanzelf gaat en erbij hoort.
Gewoon bijkletsen op kantoor met een bak koffie, zonder dat je dan meteen een factuur doorberekend krijgt.
Meer dan een dikke pluim voor InZaken!

Melvin uit: Terneuzen

30-10-2017

InZaken staat altijd, op korte termijn, voor mij klaar. Alles werkt digitaal waardoor je zonder stapels papier op je bureau of in een archiefkast je werk kunt doen. De lijnen met InZaken zijn lekker kort waardoor ik snel met ze kan schakelen. Indien nodig zetten zij een stapje extra zonder verrassende extra rekeningen te sturen. Je weet vooraf precies waar je aan toe bent. Wat mij betreft dus een dikke duim voor de jongens en meisjes van InZaken!

Jordy Bakker uit: Terneuzen

25-10-2017

Erg tevreden over het team van inzaken. Handig boekhoud systeem en altijd snel antwoord als ik ergens vragen over heb. Ik zou inzaken bij iedereen aanbevelen.

Marco uit: Zaamslag

25-10-2017

Ik word altijd goed geholpen en het is altijd gezellig, vriendelijke mensen. Ze staan altijd voor je klaar.

Marnix

25-10-2017

We werken al 8 jaar samen met In Zaken en zijn heel tevreden. Met name over het persoonlijke contact en het snelle beantwoorden van vragen. Inmiddels gegroeid en een goed team gevormd.

Viviane

13-10-2017

Zeer tevreden over de samenwerking, vriendelijk, snelle professionele aanpak met uitstekende kennis van zaken.

Kevin uit: Dongen

10-10-2017

Klantvriendelijk

Jaco uit: TERNEUZEN

05-10-2017

Prima dienstverlening en prettige samenwerkingspartner

Ingmar uit: Breskens

05-10-2017

Zeer goede en persoonlijke aanpak.