Beoordelingen In Zaken | Accountants & Adviseurs

9,5
  • Ik ben een blije klant 9,5

Marnix

25-10-2017

We werken al 8 jaar samen met In Zaken en zijn heel tevreden. Met name over het persoonlijke contact en het snelle beantwoorden van vragen. Inmiddels gegroeid en een goed team gevormd.

Viviane

13-10-2017

Zeer tevreden over de samenwerking, vriendelijk, snelle professionele aanpak met uitstekende kennis van zaken.

Kevin uit: Dongen

10-10-2017

Klantvriendelijk

Jaco uit: TERNEUZEN

05-10-2017

Prima dienstverlening en prettige samenwerkingspartner

Ingmar uit: Breskens

05-10-2017

Zeer goede en persoonlijke aanpak.

Herman Vanmaekelbergh uit: Oostburg

05-10-2017

heel vlotte en vriendelijke service, heel bekwaam en toegewijd

Desiree uit: Terneuezen

04-10-2017

Ben super tevreden over boekhoudsysteem wat jullie hebben. En het is heel prettig werken ook met jullie! Snelle reactie op vragen!

Lotte uit: Amsterdam

28-09-2017

Als verse ondernemer heb ik mede door de gesprekken met -en het advies van- In Zaken de sprong durven wagen. Er wordt echt met je meegedacht. De lijnen zijn kort en er staat altijd iemand klaar om je verder te helpen; live of per mail en telefoon. Handig als je zelf in Amsterdam zit.

Jos uit: IJzendijke

26-09-2017

Vernieuwend/modern, tijdsbesparend/ontlastend, snelle respons/korte lijnen, deskundig advies

Ward Luitjes uit: Oosterhout

25-09-2017

Barry Sutin / In Zaken is al ruim 11 jaar mijn accountant en sparringspartner. Naast een gedegen check, gaat elke afspraak vooral over de toekomst. Waar ga je naartoe met je bedrijf? Welke processen kunnen we strakker organiseren, zodat je geld bespaart en kan focussen op het ondernemen. Zij hebben mij ook goed ondersteund bij een recente overname en financiering.