Beoordelingen In Zaken | Accountants & Adviseurs

9,5
  • Ik ben een blije klant 9,5

Jaco uit: TERNEUZEN

05-10-2017

Prima dienstverlening en prettige samenwerkingspartner

Ingmar uit: Breskens

05-10-2017

Zeer goede en persoonlijke aanpak.

Herman Vanmaekelbergh uit: Oostburg

05-10-2017

heel vlotte en vriendelijke service, heel bekwaam en toegewijd

Desiree uit: Terneuezen

04-10-2017

Ben super tevreden over boekhoudsysteem wat jullie hebben. En het is heel prettig werken ook met jullie! Snelle reactie op vragen!

Lotte uit: Amsterdam

28-09-2017

Als verse ondernemer heb ik mede door de gesprekken met -en het advies van- In Zaken de sprong durven wagen. Er wordt echt met je meegedacht. De lijnen zijn kort en er staat altijd iemand klaar om je verder te helpen; live of per mail en telefoon. Handig als je zelf in Amsterdam zit.

Jos uit: IJzendijke

26-09-2017

Vernieuwend/modern, tijdsbesparend/ontlastend, snelle respons/korte lijnen, deskundig advies

Ward Luitjes uit: Oosterhout

25-09-2017

Barry Sutin / In Zaken is al ruim 11 jaar mijn accountant en sparringspartner. Naast een gedegen check, gaat elke afspraak vooral over de toekomst. Waar ga je naartoe met je bedrijf? Welke processen kunnen we strakker organiseren, zodat je geld bespaart en kan focussen op het ondernemen. Zij hebben mij ook goed ondersteund bij een recente overname en financiering.

Koen uit: Hulst

25-09-2017

Onze ervaring is super! Werken met een dynamiek die ik nog niet eerder heb aangetroffen bij accountants / boekhouders. Denken mee een stap vooruit en zorgen ervoor dat je ontzorgt bent mbt de administratie.
Zo houdt je meer tijd over om aan je bedrijf te werken.

Tessa

22-09-2017

Toegankelijk, overzichtelijk en rebels. Geen stoffige ouwe bedoeling, In Zaken blaast het concept van adviseren en accountancy nieuw leven in. Vragen? Bel, e-mail of app en je hebt zo de informatie die je nodig hebt om verder te kunnen. Maar ook even binnenspringen is geen probleem. Een team dat niet bang is de handen uit de mouwen te steken, de schouders er onder te zetten en de tanden er in!

Barry uit: Sas van Gent

22-09-2017

Jong, enthousiast, betrokken, transparant, modern, flexibel. Termen die ik graag loslaat op mijn accountant InZaken. Een helder concept waar je als ondernemer echt iets mee kunt. Niet groot en log en moeilijke termen, nee precies datgene wat je als ondernemer nodig hebt en moet weten. Voor mij de ideale accountant!