Beoordelingen Inhuren.com

Hellen uit: Uithoorn

23-10-2018
7,8

nvt

Dit eboek ga informtie over de branche mbt inhuren. ik was op zoek naar hoe je een uizendbureau opzet en welke valkuilen je moet voorzien en de financiele onderbouwing van tarieven. Maar al met al vond ik dit ebook een prima book en ik zal jullie zeker aanbevelen.

Alexe uit: Bilthoven

24-09-2018
7,8

Cotton Glue - Hartman Business Development

sahin uit: den haag

Jermain uit: Den Haag

Werknemer

Zeer behulpzame, vriendelijke en meedenkende werknemers zij maken deze organisatie!

John uit: Den Haag

Joey uit: Den Haag

Richard uit: Rijswijk

8,5

Werknemer

Tot nu toe is mijn ervaring zeer positief. Goede communicatie en altijd netjes (en volledig) op tijd uitbetaald. Als enige verbeterpunt/groeipunt zou ik willen meegeven om iets strenger te worden tijdens de sollicitatieprocedure. Bij tijd en wijlen schaam ik mij dood voor mijn collega’s wat betreft hun werkethiek en hun sociale normen en waarden. Klanten verbazen zich regelmatig over hun gebrek aan professionaliteit, en ik vind het dan ook vaak vervelend om dan (in negatieve zin) met hun geassocieerd te worden. Tegelijkertijd besef ik dat het voor jullie een enorme uitdaging is om aan goede, betrouwbare inhuurkrachten te komen.

Clayon uit: Den Haag

Hares uit: Delft

20-09-2018

Werknemer

I am really happy to be working at inhuren.nl, with a great team where everyone is always in contact when needed. During the time i have been working with them, doing different jobs, I really feel appreciated. It makes me feel secure and i am pretty sure that as professionals they will find me the right place where i can further develop myself. I am looking forward for my evaluation meeting and to set a plan for my future. I highly recommend to work for inhuren.nl!

Kenny uit: Zoetermeer

19-09-2018

Lead Tactics

Middeld inhuren.com in contact gekomen met mijn huidige werkgever. Ontzettend fijn geholpen door Elvira, waarbij er ook goed werd meegedacht i.v.m. gezondheidsredenen.= bij de start van mijn nieuwe baan. Ook de overdracht naar een nieuw contactpersoon verliep prima. Bedankt!