Beoordelingen Internetbureau Speak

Jeroen uit: Apeldoorn

22-05-2017

Bedrijfsnaam: GIGANT, Markant in Cultuur

Ervaring met: Narrowcasting

Prima geholpen. Mensen zijn snel te helpen, plaatsing en installatie gingen zeer voorspoedig, met een goed eindresultaat.

Puck uit: Groningen

12-04-2017

Bedrijfsnaam: VCD IT Groep

Ervaring met: Websites, Marketing, Speak IT

De medewerkers bij Speak voelen als collega's. Ze pakken alles zeer snel op, zijn deskundig en hebben altijd een passende oplossing. Daarnaast is werken met het CMS van Speak zeer gebruikersvriendelijk en biedt diverse tools/"nice to have". Kortom, zeer tevreden over Speak, de mensen maken het verschil!

Thomas uit: Harkema

08-03-2017
8,2

Bedrijfsnaam: de Boer Dental

Ervaring met: Marketing

Ik ben zeer tevreden over de werkzaamheden die Speak voor mij gedaan heeft en nog steeds doet. Deskundig en prettige samenwerking. Goed bereikbaar en schakelen snel.
www.deboerdental.nl

Jildau uit: Beetsterzwaag

02-03-2017
8,2

Bedrijfsnaam: Revalidatie Friesland

Ervaring met: Apps

Speak heeft ons begeleid bij het ontwikkelen van een mooie en gebruiksvriendelijke app voor onze patiƫnten.
Zij hebben deskundig advies gegeven, die aansloot op onze wensen.

Jildau uit: Beetsterzwaag

02-03-2017

Bedrijfsnaam: Revalidatie Friesland

Matthijs uit: Woerden

23-02-2017

Bedrijfsnaam: Telerevalidatie.nl

Ervaring met: Apps

Speak heeft ons snel en vakkundig geholpen om een mooie maar eenvoudige App te realiseren. Ze dachten goed mee en kwamen met passende suggesties voor de uitdagingen waar we tegen aan liepen.

Gerben uit: Heerenveen

20-02-2017

Bedrijfsnaam: De Bruin Trading

Ervaring met: Websites, Webshops, Marketing

Uitermate professioneel en klantvriendelijk bedrijf waar ze in samenwerking met de klant, snel en effectief doelen behalen! :)

Marjon uit: Heerenveen

15-02-2017

Bedrijfsnaam: Kindercoaching

Ervaring met: Websites, Marketing

WordPress website volledig naar mijn wens gebouwd. Werkt ook makkelijk voor mij. Daarnaast wordt mijn website goed gevonden in mijn Regio!

Jos uit: Groningen

15-02-2017

Bedrijfsnaam: Ambulancezorg Groningen

Ervaring met: Apps

Zeer prettige en professionele samenwerking gehad tijdens de ontwikkeling van de Kindermedicatie-app. Ik beveel Speak dan ook zeker aan! Ook support na oplevering van de app is uitstekend!

Marian uit: Kollum

01-02-2017

Bedrijfsnaam: Dietist Balanza

Ervaring met: Marketing

Laagdrempelig en snel te bereiken. Zijn goed in het meedenken wat het beste is voor je bedrijf.