Beoordelingen Internetbureau Speak

20-11-2018
9,6

Bedrijfsnaam: Mulcotherm

Ervaring met: Marketing

Na meer dan 14 jaar ervaring met webshops in een concurrerende markt eindelijk een gedegen partij die voorop loopt.
Na de aanloopperiode zijn de campagnes thans rendabel en worden steeds rendabeler. De contacten met Eelke Kuipers zijn uiterst plezierig.
Zijn initiatieven worden zeer op prijs gesteld.

Marco uit: Heerenveen

04-10-2018

Bedrijfsnaam: Fryslân Homes

Ervaring met: Websites, Marketing

Prima partij, to the point en kundig. We zijn al jaren klant: van logo-ontwerp, website bouw en onderhoud tot aan executie in SEO en SEA. We zien Speak mede verantwoordelijk voor ons huidige succes in de markt.

Wilma uit: Franeker

Jeroen uit: Apeldoorn

22-05-2017

Bedrijfsnaam: GIGANT, Markant in Cultuur

Ervaring met: Narrowcasting

Prima geholpen. Mensen zijn snel te helpen, plaatsing en installatie gingen zeer voorspoedig, met een goed eindresultaat.

Puck uit: Groningen

12-04-2017

Bedrijfsnaam: VCD IT Groep

Ervaring met: Websites, Marketing, Speak IT

De medewerkers bij Speak voelen als collega's. Ze pakken alles zeer snel op, zijn deskundig en hebben altijd een passende oplossing. Daarnaast is werken met het CMS van Speak zeer gebruikersvriendelijk en biedt diverse tools/"nice to have". Kortom, zeer tevreden over Speak, de mensen maken het verschil!

Thomas uit: Harkema

08-03-2017

Bedrijfsnaam: de Boer Dental

Ervaring met: Marketing

Ik ben zeer tevreden over de werkzaamheden die Speak voor mij gedaan heeft en nog steeds doet. Deskundig en prettige samenwerking. Goed bereikbaar en schakelen snel.
www.deboerdental.nl

Jildau uit: Beetsterzwaag

02-03-2017

Bedrijfsnaam: Revalidatie Friesland

Ervaring met: Apps

Speak heeft ons begeleid bij het ontwikkelen van een mooie en gebruiksvriendelijke app voor onze patiënten.
Zij hebben deskundig advies gegeven, die aansloot op onze wensen.

Jildau uit: Beetsterzwaag

02-03-2017

Bedrijfsnaam: Revalidatie Friesland

Matthijs uit: Woerden

23-02-2017

Bedrijfsnaam: Telerevalidatie.nl

Ervaring met: Apps

Speak heeft ons snel en vakkundig geholpen om een mooie maar eenvoudige App te realiseren. Ze dachten goed mee en kwamen met passende suggesties voor de uitdagingen waar we tegen aan liepen.

Gerben uit: Heerenveen

20-02-2017

Bedrijfsnaam: De Bruin Trading

Ervaring met: Websites, Webshops, Marketing

Uitermate professioneel en klantvriendelijk bedrijf waar ze in samenwerking met de klant, snel en effectief doelen behalen! :)