Beoordelingen Jachthaven Kortenhoef

• Sfeer en beleving 9,6

henny uit: utrecht

19-09-2018

Ervaring met: Verhuur

Huize hoge golven straffe wind maar erg genoten ook van het roeien op kortenhoefsche plas met veel wind

willy uit: Hollandsche Rading

18-09-2018

Vriendelijk personeel boot voldeed aan verwachtingen

Rob uit: Berkel-Enschot

17-08-2018

Ervaring met: Verhuur

Mijn broer en ik gaan elk jaar een dagje vissen op De Wijde Blik. Hiervoor huren we een motorvlet bij Jachthaven Kortenhoef. Omdat we 'old school' vissers zijn, willen we graag vóór zonsopgang op onze stek zitten. Dat is bij Jachthaven Kortenhoef geen enkel probleem: De motorvlet wordt 's avonds vooraf klaargelegd met de visvergunningen er in, zodat wij kunnen uitvaren wanneer we willen. Ik vind de medewerkers van Jachthaven Kortenhoef bijzonder servicegericht en ik ervaar dat ze net dat ene stapje extra doen om het de klant naar de zin te maken. Complimenten hiervoor!

Marga uit: Amersfoort

03-08-2018

Ervaring met: Verhuur

Wat een geweldige ervaring. Eerste keer een boot gehuurd en je word hier vriendelijk geholpen. Boten zijn mooi en schoon en de omgeving prachtig!

Niels uit: Bussum

15-07-2018
9,6

Erg leuk en gezellig

Justin uit: Middelburg

13-07-2018

Ervaring met: Verhuur

Een zeer goede en leuke dag gehad bij jachthaven kortenhoef!!!. Top service iedereen is vriendelijk, en een top bootje!.
We komen zeker en snel nog een keer terug!!

Emanuel uit: Hilversum

04-07-2018
9,8

Ervaring met: Verhuur

Is het eindelijk heerlijk weer in in het weekend, bedenk je natuurlijk veel te laat dat het misschien wel leuk is om een bootje te huren. Uiteraard waren wij niet de enige met dit idee, 4 telefoontjes verder bijna de moed opgegeven en toen toch een sprankje hoop. We konden lekker op het terras een drankje doen om vervolgens met de eerste boot die terug kwam nog een heerlijke avond sessie tegemoet te gaan op het water. Avondzon, een wijntje en een biertje al met al een perfecte afsluiter van het weekend! Jachthaven Kortenhoef bedankt voor de flexibele houding en in het bijzonder Milou voor het meedenken. Wij komen zeker nog een keer terug!

Ellen uit: Amsterdam

04-07-2018

Ervaring met: Verhuur

Wat een heerlijke dag! Hier kom ik zeker terug!!!!!

Kamal uit: Zeist

02-07-2018
9,8

Ervaring met: Verhuur

Fantastische ervaring afgelopen zaterdag geholpen door de meiden achter de balie, in 1 woord GEWELDIG top service en super gastvrij en meedenkend! Met zulke drukte zo aan het werk te zijn echt bewondering voor jullie daar! Had niks gereserveerd maar toch geweldig een bootje kunnen bemachtigen ik mijn vrouw en kinderen komen gauw terug! Succes verder met jullie organisatie, groetjes kamal

Louis uit: Utrecht

20-06-2018
9,6

Ervaring met: Verhuur

Hele mooie omgeving, het voelde alsof we op vakantie waren, wat is Nederland mooi! De sloep was schoon en het personeel vriendelijk, zeker voor herhaling vatbaar!