Beoordelingen Jachthaven Kortenhoef

Erg leuk en gezellig

Justin uit: Middelburg

13-07-2018

Ervaring met: Verhuur

Een zeer goede en leuke dag gehad bij jachthaven kortenhoef!!!. Top service iedereen is vriendelijk, en een top bootje!.
We komen zeker en snel nog een keer terug!!

Emanuel uit: Hilversum

04-07-2018
9,8

Ervaring met: Verhuur

Is het eindelijk heerlijk weer in in het weekend, bedenk je natuurlijk veel te laat dat het misschien wel leuk is om een bootje te huren. Uiteraard waren wij niet de enige met dit idee, 4 telefoontjes verder bijna de moed opgegeven en toen toch een sprankje hoop. We konden lekker op het terras een drankje doen om vervolgens met de eerste boot die terug kwam nog een heerlijke avond sessie tegemoet te gaan op het water. Avondzon, een wijntje en een biertje al met al een perfecte afsluiter van het weekend! Jachthaven Kortenhoef bedankt voor de flexibele houding en in het bijzonder Milou voor het meedenken. Wij komen zeker nog een keer terug!

Ellen uit: Amsterdam

04-07-2018

Ervaring met: Verhuur

Wat een heerlijke dag! Hier kom ik zeker terug!!!!!

Kamal uit: Zeist

02-07-2018
9,8

Ervaring met: Verhuur

Fantastische ervaring afgelopen zaterdag geholpen door de meiden achter de balie, in 1 woord GEWELDIG top service en super gastvrij en meedenkend! Met zulke drukte zo aan het werk te zijn echt bewondering voor jullie daar! Had niks gereserveerd maar toch geweldig een bootje kunnen bemachtigen ik mijn vrouw en kinderen komen gauw terug! Succes verder met jullie organisatie, groetjes kamal

Louis uit: Utrecht

20-06-2018
9,6

Ervaring met: Verhuur

Hele mooie omgeving, het voelde alsof we op vakantie waren, wat is Nederland mooi! De sloep was schoon en het personeel vriendelijk, zeker voor herhaling vatbaar!

Rob uit: Noord-Brabant

24-07-2017

Ervaring met: Verhuur

We hebben een topdag gehad! We waren om kwart over 4 bij de jachthaven en zijn om kwart voor 5 uitgevaren naar het grootste eilandje op de plas. Om half 6 ging de eerste lijn het water in. We hebben tot half 8 op die stek gelegen en maar liefst 25 vissen gevangen, waaronder een paar mooie voorns van meer dan 20 cm en 3 brasems, waarvan de grootste 45 cm (zie foto - beetje onderbelicht maar het was toen nog aan het schemeren ...). Daarna hebben we 3 andere stekken geprobeerd, waar de vangst een stuk minder was: totaal 1 vis. Rond half 1 zijn we halverwege de vaart tussen de plas en de jachthaven gaan liggen en daar was het weer volop prijs: Toen we uiteindelijk rond half 3 stopten, hadden we op die stek 38 vissen gevangen, waaronder een paar windes en ook nog een brasem. Daarmee kwam onze totale vangst op 63 vissen, dat is vele malen meer dan we vooraf hadden gehoopt! Wat ons betreft kunnen er een paar fabeltjes de prullenbak in, namelijk dat je bij oostenwind en bij warm weer niks vangt!

De boot was keurig in orde en heeft het prima gedaan!

Het is ons zo goed bevallen dat we meteen hebben afgesproken om hier een jaarlijkse traditie van te maken. Dus ik hoop dat we de komende jaren volgens dezelfde formule (vooraf langskomen, reserveren en betalen) weer een boot bij jullie kunnen huren.

Asma uit: Uden

05-07-2017

Ervaring met: Jachthaven

We hebben een sloep gehuurt bij jachthaven kortehoef en het is zoo goed bevallen dat de volgende uitje al weer gepland word !

Echt een dikke aanrader !!

Jeroen uit: Maarssen

27-06-2017

Ervaring met: Verhuur

Na enig speurwerk op internet uitgekomen bij Kortenhoef vanwege de prijs en lokatie. De communicatie verliep prettig en vriendelijk. We hebben een sloep gehuurd voor 10-16 personen ivm een kinderfeestje. De sloep die we hadden gereserveerd was niet beschikbaar maar er was snel een nieuwe sloep geregeld. We hebben heerlijk gevaren en er wrd ook niet moeilijk gedaan over de tijd.
Mochten we weer eens een slope huren, dan hebben we ons adresje gevonden.

marlene uit: middelbeers

24-06-2017