Beoordelingen John Beerens

8,5
  • Prijs-/Kwaliteitverhouding 8,6

A uit: Heerenveen

23-04-2019

Prima prijs, duidelijke bestelprocedure, snelle levering

Esther uit: Vlaardingen

23-04-2019

Prima webshop. DHL maakte een fout met bezorgen, dit werd door John Beerens meteen opgelost. Al vaker hier besteld en is altijd prima in orde.

Marianne uit: Haarlem

22-04-2019

Product gebruik ik al jaren en nu met een leuke korting gekocht.

Lisa uit: Echt

Pien uit: Oostknollendam

9,5

Super goede stijltang besteld, echte aanrader

Louise uit: Tilburg

22-04-2019

Zoals gewend, prima service, goede haarproducten en uitstekende nazorg van de bestelling. Aanrader!

Debby uit: Leopoldsburg

22-04-2019

Ik heb al een paar keer een bestelling gedaan, en altijd heel snel en correct geleverd... Enkel met feestdagen kan 't wat langer duren. Één review wil ik absoluut geven over een product dat ik dankzij jullie heb leren kennen en waar ik niet meer zonder kan... Dat is de " wow dream coat". Zaaaalig product. Nu kan ik mijn haar eindelijk laten groeien ☺! Ook leuke kortingen op vele producten... Gewoon " TOP"!!!

Asma uit: Sint Niklaas

n.v.t.

Zeer tevreden van alles

R uit: Rotterdam

9,5

Snelle levering. Ik heb de Sugerbears besteld. Tijdend een mentaal en fysieke heftige periode merk ik dat mijn haar er zeer slecht aan toe is. Ik heb de sugerbears besteld en volgens zeggen werkt het pas na een aantal maanden. Ja of het lijkt zo of het is echt zo mijn haar structuur is sterker en mijn haar heeft weer meer volume. Of het echt zo is of tussen mijn oren zit maakt mij niet zoveel uit zolang ik maar het gevoel heb dat mijn haar er beter aan toe is dam voor de Sugerbears. Als je haar maar goed zit.

John uit: Heemskerk

21-04-2019

Snelle en correcte levering.