Beoordelingen John Beerens

8,5
  • Prijs-/Kwaliteitverhouding 8,5

Daphne uit: Mechelen

19-10-2018

Zeer tevreden over deze site. Mijn bestelling lag de dag erna al voor de deur, super!
En super blij met mijn diva pro mini crimper, hij doet nog meer dan wat ik verwacht had. Een zeer gewenst resultaat

Yvette uit: Almere

19-10-2018

Ik was een beetje huiverig geworden na het lezen van een aantal van de vele slechte ervaringen, maar toch een bestelling van een paar flessen shampoo/ conditioner geplaatst. En alles is de volgende dag geleverd zoals beloofd! Prima geregeld!

Rob uit: maastricht

18-10-2018
1,0

Deze webwinkel licht mensen op.
Als je gewoon je bestelling krijgt en je hebt geen klantenservice nodig
dan zou het mogelijk goed kunnen gaan.
Heb je Klantenservice nodig dan gaat het mis.

Ik Heb hier een Fohn Besteld en deze werd een dag later dan beloofd verstuurd.
Dit kan helaas gebeuren maar ik vermoed dit eerder regel is dan uitzondering.
Als de post iets vertraagd kun je er weinig aan doen maar als je later verstuurd kun je je klant best informeren.

De Oplichting zit hem hier in:
Bij aankomst heb ik de Fohn uit gepakt en uit de plastic seal verpakking gehaald om hem te kunnen beoordelen.
Echter bij uitpakken was de fohn veel kleiner dan ik verwacht had.
Dus helaas moest ik dit retour sturen.

Na ontvangst van mijn retour meldde de klantenservice mij dat ze de retour niet gingen accepteren omdat deze uit het plastic was gehaald.
Dus ik had alleen de keuze om hem weer na mij op te laten sturen.
Mijn geld kreeg ik niet terug.

Hier ging ik niet mee akkoord. Volgens de wet in Nederland heb je het recht om hem uit te pakken.
Dus Schreef ik een boze email en maakte ze duidelijk (via de voorwaarden van thuiswinkel en ictrecht) Dat ik recht had op een retour.

Hier kreeg ik vervolgens weer een reactie op dat ze een gedeelte vsan het geld wilden terug betalen.
Ook dat is niet juist en in devolgende alinea staat een stukje wat ik van ICTrecht heb overgenomen.

Om aan alle fabeltjes een einde te maken:
Het retourrecht geldt ook als de klant het product heeft uitgepakt en zelfs als hij het heeft uitgeprobeerd.
Een gesloten of oorspronkelijke verpakking kan derhalve geen harde eis zijn in uw retourvoorwaarden.
Als er echter slijtage of schade is opgetreden die u kunt aantonen,
dan bent u gerechtigd die schade te verrekenen met het terug te storten bedrag.
Deze schade moet ontstaan zijn doordat de consument meer heeft gedaan met het product dan
nodig is om te beoordelen of hij het wil houden en om de belangrijkste kenmerken te controleren.

Geld weg!

timo

15-10-2018
3,3

07-10-2018 iets besteld, tot nu toe nog niks gehoord. Nog geen antwoord van klantenservice gehad.

annie uit: eindhoven

13-10-2018

bestelling vandaag ontvangen , alles prima in orde
en snelle levering dank je wel super!!!!!!

gr annie

Petra uit: Brussel - België

04-10-2018

Simply AMAZING.

Bella uit: Veldhoven

03-10-2018
1,0

Krultang bekeken en was te groot voor mij netjes binnen 4 dagen in de originele verpakking terug gezonden. Niets meer gehoord, pakket kwijt. Na 2 weken gevonden en beschadigd volgens hun. Nu 4 weken verder nog geen geld terug! Waardeloos bedrijf, heb dit nog NOOIT meegemaakt. Ze reageren gewoon niet meer!

R. uit: Helmond

30-09-2018
1,0

Vanwege een trip naar de USA speciaal gebeld of een bepaald type fohn ook echt dual voltage is. Er staan er namelijk wel verdacht veel op de site, terwijl in andere electronica zaken niet aan te komen is (op een reisfohn na dan). Ja hoor, zeker een dual voltage.
Bezorging was snel, volgende dag. Maar dus geen dual voltage!!!
Diezelfde dag teruggestuurd via de door hun uitgezochte verzendpartner (DHL).
Geen enkele reactie volgt of mijn retour inmiddels verwerkt is. Na thuiskomst van de trip, maar eens gebeld (volgens DHL is de bestelling afgeleverd bij hen).
Nee, was niks binnen, maar wacht nog een week (Er werd me verteld dat ze retouren maar 1 maal per week verwerken???!!!, idioot natuurlijk). Week gewacht en weer gebeld. Nee, niks te vinden....in wat voor verpakking die dan retour was gezonden en welke kleur die verpakking had. Ja, duh, in die van jullie natuurlijk en de kleur weet ik niet meer omdat het 3,5 weken geleden is. Op mijn vraag of ze iets aan het nummer heeft van het retourbewijs krijg ik het antwoord dat dat niet nodig is, want zij krijgen geen info van DHL. Toch vreemd als jullie verantwoordelijk zijn voor het vervoer (ik als consument krijg namelijk geen info).
Contact gehad met Afterpay (had ik voor gekozen). Zij adviseerde me om alles ook op de mail te zetten, ook als bewijs en een foto meesturen van het retourbewijs. Nu bijna anderhalve week later, geen enkele reactie op die mail en nog steeds geen bevestiging van mijn retour.
Ik heb nog nooit zo'n beroerde webshop meegemaakt als deze en zal er ook zeker nooit meer wat bestellen. Betalen doe ik uiteraard niet, want ik heb ook niks.
Gezien alle klachten die ik teruglees wordt het wellicht eens tijd voor Radar of Kassa, want zoals ik het lees wordt er weinig of niets met de klachten gedaan.

Mary uit: Amersfoort

28-09-2018
1,7

op 3 april 2018 een stijltang besteld. Op 14 augustus 2018 stijltang geretourneerd omdat aan/uit knop defect was, dit na 4 maanden!! Nu nog geen stijltang ontvangen, omdat men op DHL wacht. Dit vind ik niet kunnen, je kan de consument niet laat wachten omdat het bij DHL nog in het sorteercentrum staat, zij hebben een deal afgesloten met DHL, daar moet de consument toch niet de dupe van zijn!!!

27-09-2018
5,5

Op de website stond het product als voorradig. Bestelling geplaatst en bevestiging ontvangen. Vervolgens lange tijd niets vernomen. Mails worden niet beantwoord en telefoontjes via callcentra afgedaan. Uiteindelijk in de avond gebeld en kon men vertellen dat het product niet voorradig was. De bestelling wordt later uitgeleverd. Jammer dat dat niet pro-actief gecommuniceerd wordt. Misschien een goede kapper, maar slechte communicatie vanuit het bedrijf. We zijn niet de enige.