Beoordelingen John Beerens

8,5
  • Prijs-/Kwaliteitverhouding 8,5

Michel uit: Noord Holland

11-12-2018

Proraso prdukten besteld de aftershafe sandelwood en de orginele. Heerlijk en verfrissende lucht. Snel geleverd goed verpakt. Alleen jammer Dat de bio silk voor je haar er niet bij zat die ik gratis erbij zou krijgen vanwege nieuwe klant en ingeschreven ben.
Maar voor de rest ben ik zeer tevreden.

Evi uit: Tilburg

11-12-2018

Hoge kwaliteit producten en gelijk de dag na bestelling in huis, in een mooi verzorgde verpakking. Geen klachten, alles verliep soepel.

Chantal uit: Nuenen

3,7

Ik word niet geïnformeerd over niet te leveren producten, dit is na 7 weken wachten nog steeds niet gebeurd. Er wordt niet gereageerd op e-mails en contactformulieren. Mijn klacht is na ruim een week niet beantwoord. De doppen van fles worden niet gecontroleerd bij inpakken waardoor ik een halflege fles heb ontvangen. Het restant lag in de doos. Vreemd ook dat de verpakking niet geseald werd geleverd, dit hoort nl. wel zo te zijn.

Jessie uit: Tilburg

07-12-2018

John Beerens wat een TOP service. Als er iets onduidelijk is voor je wordt je vriendelijk te woord gestaan over het product en geven ze goed advies. Voor vragen staan ze gelijk klaar! Verder als je het product besteld is het binnen een dag al binnen en is het product precies volgens de beschrijving.
Ze hebben vaak leuke aanbiedingen, een aanrader om in te schrijven voor de nieuwsbrief!!
Ik kan iedereen John Beerens aanraden, echt een dikke 10!

Jacquelien uit: Oldenzaal

9,8

Prima service, vriendelijke benadering, professioneel.
Jammer dat 1 van de bestelde producten niet op voorraad was. Vermeld dit op de site, want als je belooft dat ik mijn bestelling de volgende dag in huis heb, dan moet dat ook zo zijn. Verder zeer tevreden! :-)

Maarten uit: Bavel

04-12-2018

Fijne webshop. De avondbezorging is heel handig. Top.

Nina uit: Groningen

04-12-2018

Ik had onlangs haarproducten nodig en geen tijd om langs de kapper te gaan. Toen ontdekte ik de website van John Beerens en hier heb ik verschillende producten van Kèrastase besteld. De volgende dag had ik het al in huis. Een groot assortiment, betrouwbaar en een snelle levering. Ik zou het eenieder aanraden.

Jolanda uit: Zaltbommel

2,5

Klantenservice?
Op mailtjes met vragen over mijn bestelde producten wordt simpelweg niet gereageerd.

Waardeloos

Kim uit: Delft

03-12-2018
1,0

Meer dan een week geleden besteld, niks meer gehoord na de bevestiging dat ik heb betaald. Heb meerdere emails gestuurd , helaas niks terug gehoord. Ik raad deze site niet aan!

Sterre uit: Baarle-Nassau

03-12-2018
9,8

Wat een ervaring om daar mijn spulletjes te bestellen. Altijd perfecte kwaliteit echt een top webshop! IK ben Fan!