Beoordelingen Jongens van de Photobooth

• Stevigheid van de booth 8,9
  • Totaal oordeel van de Jongens van de Photobooth 8,8

Sam uit: Beringen

24-11-2018

Absoluut een meerwaarde voor ons feest! Super vlotte samenwerking,flexibel,goede afspraken,leuke aanwezigheid!

Erik Port of Amsterdam Strategisch marketeer uit: Weesp

20-11-2018

Prettige samenwerking, dachten goed mee en de uitvoering zag er top uit!

Meike uit: Alkmaar

14-11-2018
7,7

Het was fijn om zoveel persoonlijke touch aan de Photobooth te kunnen geven, waarbij goed werd meegedacht. Het had helemaal fijn geweest als er een aantal vragen tegelijk beantwoord konden worden (o.a. opbouwtijd / aankomsttijd, betalingsafapraken, benodigdheden / eisen aan ruimte, etc.), daar heb ik nu een aantal keer voor heen en weer gemaild en dat levert vlak voor het event nog wel wat stress op. Fijn als dat ook in het klantportal geïntegreerd en geüpdate kan worden.
Tof werk hoor, wat jullie doen!!!

Martine MBO College Lelystad Medewerker Marketing & Communicatie uit: Lelystad

14-11-2018
7,0

De samenwerking met de Jongens verliep goed. Ze waren duidelijk in hun communicatie. Van de Design-afdeling kreeg ik echter het kader voor de foto's en de ontworpen achtergronden erg lastminute binnen, waardoor ik weinig tot geen tijd had om hier feedback op te geven. Ook was de start op het evenement wat traag; wellicht waren er wat technische probleempjes? Dit werd goed gecompenseerd door aan het eind nog een kwartiertje langer door te gaan. De green screen was een toffe aandachtstrekker, bedankt!

Eveline TivoliVredenburg Producent uit: Utrecht

08-11-2018
8,2

Roell WeAreTravellers uit: Utrecht

06-11-2018

Super mooie photobooth, de strips kwamen er ook perfect uit en leuke attributen. Ik zou het zeker aanraden voor een event!

Raki Festiviteiten commissie Moerbeiplein Lid / Initiatiefnemer Halloweenevent uit: Den Haag

05-11-2018

Eerste kennismaking en indruk heb ik ervaren als uitstekend. Tevens hele mooie reacties van alle bewoners. Iedereen was onder de indruk van de photobooth.

Bij een volgende Halloween zullen we zeker weer een beroep op de 'Jongens'.

Laura KNGF Geleidehonden uit: Amstelveen

05-11-2018
7,7

Het was leuk dat jullie er bij waren!
Nog 2 opmerkingen:
- in plaats van de afgesproken half 9 kwamen jullie al om half 8 afbreken
- de foto's werden op het laatst wel heel donker, hadden denk ik een sterkere flits nodig.

Susi Jeugdbescherming west uit: Den Haag

30-10-2018
7,7

Jullie hebben gezorgd voor een swingende avond met zowel "old skool" en nieuwe nummers.
Dat we ook nog zelf liedjes mochten aanvragen, zorgde voor nog meer sfeer en gezelligheid.
De Photobooth op de dansvloer maakte het feest echt compleet.

Iris G&S Vastgoed Secretariaat + events uit: Amsterdam

26-10-2018

Altijd super leuk om de Jongens van de Photobooth er bij te hebben! Echt een toevoeging.