Beoordelingen Jongens van de Photobooth

11-02-2019

Patricia Rode Kruis Amsterdam-Amstelland

25-01-2019
8,5

De Photobooth is écht de kers op de taart van ons evenement geweest! Wij zijn heel tevreden.

Aimee Streetlife MarCom Manager uit: LEIDEN

25-01-2019

Voor de 2e keer bij jullie de booth gehuurd, omdat de 1e keer mij heel goed beviel. Jullie bereiden je goed voor, ook met de communicatie gaat alles perfect, jullie komen je afspraken na en zijn flexibel. Alles wat er moet zijn is er ook wanneer het nodig is. Foto qualiteit is super; beter dan ik die van anderen op feestjes en bruiloften heb gezien. De digitale bestanden ontvangen is de kers op de taart! Was weer helemaal top! Bedankt!

Claudia ABN AMRO business analyst uit: Amsterdam

23-01-2019

Super! Alles perfect geregeld & een must-have voor elk feest. Soepele communicatie en alles netjes volgens afspraak.

Sietske Theaters Tilburg uit: Tilburg

10-01-2019

Heldere communicatie, fijn dat jullie zo flexibel zijn wat betreft op- en afbouw en last but not least: mooie foto's (fijn filtertje ;) )

Mandy Takeaway.com Senior Performance Marketing Specialist uit: Amsterdam

08-01-2019

Prima ervaring, fijn dat we op korte termijn toch nog een photobooth hebben kunnen regelen via de jongens van de photobooth. We hadden jaren 20 thema en de vintage booth pastte perfect bij het thema!

Enige nadeel aan de booth zelf is dat het merendeel van de fotostrips niet in de houder terecht kwamen maar uit de photobooth "vlogen" en van de grond geraapt moesten worden.

Ook kon ik niet alle gewenste informatie toevoegen aan de persoonlijke omgeving voorafgaand aan het event. Uiteindelijk gebeld en bepaalde dingen moet ik wel via de online omgeving aanleveren, ander
e dingen weer via email en naar diverse email adressen. Beetje verwarrend en de man die ik op een gegeven moment aan de telefoon had was volgens mij nogal geïrriteerd door de vragen en reageerde vrij onbeleefd.

Foto kwaliteit kan iets beter. Ook heb ik het idee dat lang niet alle foto's van die avond in de persoonlijke fotogalerij staan, maar misschien is dat een loading issue. Morgen nog een keer proberen.

Al met al prima tevreden, verder gewoon goede service, het persoonlijke design van de strips is top en de bezoekers vonden het een leuke toevoeging aan onze kerstborrel.

Anne-Marie Momkai Operations Manager uit: Amsterdam

8,2

Van A tot Z goed geregeld. Heldere communicatie na benadering en erg servicegericht. De website zou iets rustiger / beknopter mogen zijn, de service na benadering maakte dat echter helemaal goed. Wij zijn ontzettend tevreden!

Brigi Gemeente s-Hertogenbosch Co controller uit: Rosmalen

7,7

Marc uit: Vleuten

08-01-2019

Top geregeld en super leuk contact!