Beoordelingen Jongens van de Photobooth

• Kwaliteit van de foto’s 9,0
  • Communicatie voor, tijdens en na evenement 8,4
  • Stevigheid van de booth 8,9
  • Totaal oordeel van de Jongens van de Photobooth 8,8

kiona npi za uit: amsterdam

12-10-2018

Martijn Kickthis Eigenaar uit: De Meern

04-10-2018
6,0

Suzan Tentoo

24-09-2018

De photobooth zag er strak uit, er werd meegedacht over het ontwerp van de fotostrip en de communicatie verliep soepel en prettig. Leuke jongens, die jongens van de photobooth :-)

Annemiek

21-09-2018

Communicatie is rapportcijfer is een inschatting, mijn collega heeft dit gedaan. Maar ik vond het een geslaagde aanvulling op de avond met een hoop mooie foto's als resultaat.

Jeanette

18-09-2018
7,8

Er was onduidelijkheid over het ophalen van de photobooth. Dat was vooral voor de locatie en onze ceremoniemeesters vervelend. Voor die tijd meerdere keren de email gekregen met de inlogcode. Niemand aanwezig bij de photobooth gedurende de avond

Laurel MOAM Branding Creative uit: Amsterdam

18-09-2018

De jongens van de Photo Booth zijn communicatief erg sterk en zijn super fijn om mee te werken! Wij huren ze zeker opnieuw in!

Janna uit: Utrecht

16-09-2018

Richard

10-09-2018

Uitstekende ervaring gehad. De booth was zeer snel opgebouwd. Tijdens de avond was er een probleem met de booth, dit werd binnen 2 minuten opgelost, waardoor de gasten niet eens gemerkt hebben dat er iets aan de hand was.

Brigit uit: Utrecht

31-08-2018

Top! Hartstikke bedankt!

Vivian uit: Rotterdam

30-08-2018

Ik ben zo tevreden met de Jongens van de Photobooth dat ik ze zeker nogmaals gaan bellen voor een feestje die we in oktober gaan plannen! Een kleine tent van 3x3 zou ook wel handig zijn voor de photobooth zelf om buiten de kunnen plaatsen!