Beoordelingen Juridisch Bureau Letselschade & Gezondheidsrecht

• Deskundigheid van de jurist 9,2
  • Contact met jurist 9,3

David uit: Hillegom

17-01-2019

Fantastisch, volhardend bedrijf. Werkelijk fantastisch.

Riemy uit: Huizen

09-01-2019

Niets dan lof !

Isabelle uit: Amsterdam

02-12-2018

Luuk uit: Gemert

23-10-2018

Zeer goed geholpen, deskundig en het bureau nam rustig de tijd om alles door te spreken en ons als onervaren mensen alles zo goed mogelijk uit te leggen. Zonder het bureau was het nooit tot zon goed eind gekomen

Bennie uit: Almelo

15-10-2018

Zeer goed en plezierig in zowel het contact als in de afhandeling

Joep uit: Rotterdam

28-09-2018

Ahlam uit: Amsterdam

19-09-2018

Ik had een ingewikkelde zaak waarin ik aangereden ben door een auto. Zelf reed ik met mijn scooter deels over de stoep heen en zij kwam vanuit een uitrit met drempel. Ik reed over diezelfde uitrit heen en de automobilist had mij geraakt. Ik had een vriendin erbij gehaald die had aangegeven dat ik mijn rechten moest uitzoeken hierin. Zo kwam ik bij jullie terecht en werd ik vanaf dag één bijgestaan door Maarten Klok.

Wat een lieve man! Hij had volle aandacht voor mijn verhaal en dacht met mij mee. Hij was ook eens goed bereikbaar voor als ik vragen had of nog aanvullingen op de situatie. Ik voelde me serieus genomen en ben zeer dankbaar voor al het werk die hij voor mij gedaan heeft! Als je dit leest Maarten, nogmaals heel erg bedankt :D

Lamar uit: Amsterdam

17-09-2018

A uit: Assen

14-09-2018

Behulpzaam, goede mailcontacten
Correcte afhandeling.
Ik raad iedereen aan om contact op te nemen ook bij twijfel het kost niks, en ze weten waar ze het over hebben.

Bas uit: Helmond

06-09-2018