Beoordelingen Karel Kamp

17-12-2017
8,2

Werkzaamheden: Metselwerk, Stucwerk

Straatnaam Copernicusstraat

Zeer klantvriendelijk bedrijf, heldere communicatie over vragen/wijzigingen etc. Als verbeterpunt: uitvoerders zijn tweemaal terug geweest omdat ze een deel van het herstelwerk vergeten waren. Daar had ik geen last van, maar het lijkt me niet efficiënt.

Stephan uit: Monster

Marlies uit: 'S-GRAVENHAGE

10-12-2017
7,6

Straatnaam van Aerssenstraat 162/164

Over het geheel genomen ben ik heel tevreden. In de communicatie, die ik overigens wel als heel vriendelijk heb ervaren, valt nog wel iets te verbeteren:

- Brief aan de buren bestaat nog niet, maar staat wel op jullie site. Ik had zelf de buren niet geïnformeerd omdat ik in de veronderstelling verkeerde dat jullie dat zouden doen.
- Ik had aangegeven dat ik mij zorgen maakte over het zink op mijn balkons. Mij waren houtjes onder de steigers beloofd. Die waren in eerste instantie niet geplaatst.
- Er is een noodreparatie aan mijn balkon uitgevoerd door een loodgieter. Hij zou mij nog benaderen voor verdere reparatie van mijn balkon. Ik heb nog niets vernomen.

Als jullie ook de communicatie op orde hebben, is het helemaal top.

Willen jullie mij de gegevens van de loodgieter sturen?

Bij persoonlijke service heb ik nvt ingevuld omdat ik niet goed begrijp wat jullie daarmee bedoelen.

M uit: Den Haag

06-12-2017
7,3

Straatnaam Haagsetraat 29

Arnold uit: Den Haag

29-11-2017

Werkzaamheden: Impregneren , Voegwerk

Straatnaam Catharina van Rennesstraat

Liep niet allemaal goed, zo de week voor de bouwvak, maar alles is daarna goed opgelost.

Cathy & Mike uit: Den Haag

27-11-2017
9,6

Werkzaamheden: Metselwerk, Schilderwerk, Timmerwerk

Straatnaam Jan van Nassaustraat

My house looks like new! The workers were skilled and professional, as well as pleasant. They did a great job, I recommend them.

mat uit: den haag

25-11-2017
7,6

Werkzaamheden: Betonreparatie, Latei behandeling

Straatnaam goudenregenstraat

een 6 omdat: er is afgesproken om kontakt en korrespondentie schriftelijk te laten verlopen. Toch liep e.e.a. ,op de offerte na, via PC. Word en werd ik niet vrolijk van. Verder werd het werk uitgevoerd door een beleefde prettige medewerker.

Han uit: 's-Gravenhage

24-11-2017
8,5

Type klant: Aannemer

Straatnaam Jan van Nassaustraat 107

Ik vind de nieuwe aanpak, o.a. planning en uitvoering onder Lorenzo een duidelijke verbetering. Prima communicatie, duidelijke afspraken maken en nakomen, heel plezierig werken niet alleen voor mij maar ook naar de klant toe, jullie zijn tenslotte een een verlengstuk van mijn bedrijf. Een goede boterham verdienen doe je samen, ook de jongens die daar werketen ken ik uiteraard all langer en zijn zeer gemotiveerd, goede vaklui en altijd vriendelijk en beleefd, fijn om deze jongens op de werkvloer te hebben. Overigens de communicatie met Angelo was en is ook altijd goed, maar ook hem heb ik al gemeld dat de nieuwe aanpak mij zeer bevalt.

AM uit: Den Haag

24-11-2017
6,3

Werkzaamheden: Betonreparatie

Straatnaam Irisstraat

In Mei een afspraak gemaakt ,offerte nooit gekregen .Hr Zupellu zelf in de Irisstraat geweest na mijn klacht.Heeft offerte gemaakt .Nooit meer iets van gehoord.Al eerder een mail naar Zupelli gestuurd .Niet gereageerd .Uiteindelijk in November !!weer gebeld ,lag boven op de stapel !!Afspraak gekregen ,konden wij niet .Andere afspraak ,niemand gekomen ,werk gerelgeld e.d .Uiteindelijk nieuwe afspraak ,fijne hardwerkende Hr en jongeman .Bij inspectie bleek niet de hele schuurbrand behandeld te zijn !!Bij navraag werd gezegd dat het alleen voor 219 was !!Terwijl bij offerte aannemen dd buurman ook op balkons rond en zei Hf Zuppelli dat hij daar ook bij hoorde !!Keer op keer afspraken niet nakomen ,v Mei tot November en dan ook nog weer onduidelijkheid !!De klus is prima geklaard ,waarvoor mijn hartelijke dank .Maar er kan aan dd communicatie en nakomen afspraken heel wat verbeteren !!!
Hartelijke groet ,Annemieke Hunck
Schriftelijk lijkt het wel goed te gaan ,offerte ,rekening ,evaluatie komen vlot .👍

E uit: Den Haag

23-11-2017