Beoordelingen Karel Kamp

24-11-2017
6,3

Werkzaamheden: Betonreparatie

Straatnaam Irisstraat

In Mei een afspraak gemaakt ,offerte nooit gekregen .Hr Zupellu zelf in de Irisstraat geweest na mijn klacht.Heeft offerte gemaakt .Nooit meer iets van gehoord.Al eerder een mail naar Zupelli gestuurd .Niet gereageerd .Uiteindelijk in November !!weer gebeld ,lag boven op de stapel !!Afspraak gekregen ,konden wij niet .Andere afspraak ,niemand gekomen ,werk gerelgeld e.d .Uiteindelijk nieuwe afspraak ,fijne hardwerkende Hr en jongeman .Bij inspectie bleek niet de hele schuurbrand behandeld te zijn !!Bij navraag werd gezegd dat het alleen voor 219 was !!Terwijl bij offerte aannemen dd buurman ook op balkons rond en zei Hf Zuppelli dat hij daar ook bij hoorde !!Keer op keer afspraken niet nakomen ,v Mei tot November en dan ook nog weer onduidelijkheid !!De klus is prima geklaard ,waarvoor mijn hartelijke dank .Maar er kan aan dd communicatie en nakomen afspraken heel wat verbeteren !!!
Hartelijke groet ,Annemieke Hunck
Schriftelijk lijkt het wel goed te gaan ,offerte ,rekening ,evaluatie komen vlot .👍

E uit: Den Haag

23-11-2017

Werkzaamheden: Impregneren , Metselwerk

Jos uit: Den Haag

22-11-2017

Type klant: VVE

Werkzaamheden: Betonreparatie, Impregneren , Latei behandeling, Metselwerk, Stucwerk , Voegwerk

Straatnaam Vogelkersstraat balkonrenovatie.

Genoemd moet worden werknemer Koos. Het visite kaartje van de firma! (geldt ook voor de andere) Zuinig op zijn!

Ras

21-11-2017
9,5

Straatnaam Parkweg Den Haag

Zonder voorbehoud: een pracht resultaat icm een pracht proces!

Peter uit: Den Haag

15-09-2017

Werkzaamheden: Metselwerk, Spouwmuur , Voegwerk

Straatnaam lupineweg

Heb met de Firma Kampoverleg gehad over het werk, tijdens deze bespreking is goed uit gelegd hoe en wat er gedaan wordt . Duidelijke offerte met goede prijs. vooraf communicatie over startdatum en hoe men te werk zou gaan , steiger geplaatst in overleg . werk snel uit gevoerd , vriendelijk contact met personeel dat werk uitvoerde , gaven uitleg wat ze aan het doen waren .
Na afronden werk alles netjes op geruimd , en persoonlijk contact over hoe ik het had ervaren, of ik nog opmerkingen had etc
Kortom plezierig om zo met een bedrijf als Kamp te werken ....vakkundig, netjes en communicatief sterk ZEER ZEKER AAN TE BEVELEN

Magriet uit: Rijswijk

09-09-2017

Werkzaamheden: Impregneren , Voegwerk

Straatnaam Eiklaan

De gevelrenovatie heeft langer geduurd dan gepland maar ik ben zeer tevreden over het eindresultaat.

Willem uit: Den Haag

08-09-2017

Werkzaamheden: Impregneren , Schilderwerk, Stralen, Voegwerk

Straatnaam Mauvestraat

Uitstekende partij. Vooral door het aantrekken van nieuwe medewerker op het kantoor verloopt alles qua planning en communicatie erg goed.

D.L uit: Voorburg.

04-09-2017
8,1

Werkzaamheden: Betonreparatie, Impregneren , Metselwerk, Stralen, Voegwerk

Straatnaam park de werve 5/25.

Betonreparaties waren niet optimaal ruwe afwerking, bij mij zelf over laten doen Door eigen bedrijf. Het overige werk is behoorlijk uitgevoerd. Steigerwerk was onveilig neer gezet.

André uit: Den Haag

28-08-2017

Werkzaamheden: Betonreparatie, Latei behandeling

Straatnaam Kokosnootstraat

We zijn zeer tevreden over de werkzaamheden die Karel Kamp B.V. bij ons heeft uitgevoerd.

sander uit: Den Haag

24-08-2017
9,9

Werkzaamheden: Betonreparatie, Latei behandeling, Voegwerk

Straatnaam Primulastraat

Op mijn verzoek zouden er meerdere lateien behandeld worden. Eenmaal opengemaakt bleek dat 2 van de 3 lateien in zijn geheel vervangen moesten worden. Dit meerwerk werd snel en vakkundig zonder vertraging gedaan.
Ook het herstel,waarbij een betonrand aangeheeld moest worden en moest worden voorzien van nieuwe minigranito, is netjes uitgevoerd. De nieuwe minigranito steentjes zijn keurig op kleur. Ook het metselwerk is keurig gedaan. De steen, een gekamde jaren 30 steen is zeer goed gelijkend op kleur vorm en structuur uitgekozen. Kortom: top werk!