Beoordelingen Karel Kamp

Arnold uit: Den Haag

29-11-2017

Werkzaamheden: Impregneren , Voegwerk

Straatnaam Catharina van Rennesstraat

Liep niet allemaal goed, zo de week voor de bouwvak, maar alles is daarna goed opgelost.

Cathy & Mike uit: Den Haag

27-11-2017
9,6

Werkzaamheden: Metselwerk, Schilderwerk, Timmerwerk

Straatnaam Jan van Nassaustraat

My house looks like new! The workers were skilled and professional, as well as pleasant. They did a great job, I recommend them.

mat uit: den haag

25-11-2017
7,6

Werkzaamheden: Betonreparatie, Latei behandeling

Straatnaam goudenregenstraat

een 6 omdat: er is afgesproken om kontakt en korrespondentie schriftelijk te laten verlopen. Toch liep e.e.a. ,op de offerte na, via PC. Word en werd ik niet vrolijk van. Verder werd het werk uitgevoerd door een beleefde prettige medewerker.

Han uit: 's-Gravenhage

24-11-2017
8,5

Type klant: Aannemer

Werkzaamheden: Voegwerk

Straatnaam Jan van Nassaustraat 107

Ik vind de nieuwe aanpak, o.a. planning en uitvoering onder Lorenzo een duidelijke verbetering. Prima communicatie, duidelijke afspraken maken en nakomen, heel plezierig werken niet alleen voor mij maar ook naar de klant toe, jullie zijn tenslotte een een verlengstuk van mijn bedrijf. Een goede boterham verdienen doe je samen, ook de jongens die daar werketen ken ik uiteraard all langer en zijn zeer gemotiveerd, goede vaklui en altijd vriendelijk en beleefd, fijn om deze jongens op de werkvloer te hebben. Overigens de communicatie met Angelo was en is ook altijd goed, maar ook hem heb ik al gemeld dat de nieuwe aanpak mij zeer bevalt.

AM uit: Den Haag

24-11-2017
6,3

Werkzaamheden: Betonreparatie

Straatnaam Irisstraat

In Mei een afspraak gemaakt ,offerte nooit gekregen .Hr Zupellu zelf in de Irisstraat geweest na mijn klacht.Heeft offerte gemaakt .Nooit meer iets van gehoord.Al eerder een mail naar Zupelli gestuurd .Niet gereageerd .Uiteindelijk in November !!weer gebeld ,lag boven op de stapel !!Afspraak gekregen ,konden wij niet .Andere afspraak ,niemand gekomen ,werk gerelgeld e.d .Uiteindelijk nieuwe afspraak ,fijne hardwerkende Hr en jongeman .Bij inspectie bleek niet de hele schuurbrand behandeld te zijn !!Bij navraag werd gezegd dat het alleen voor 219 was !!Terwijl bij offerte aannemen dd buurman ook op balkons rond en zei Hf Zuppelli dat hij daar ook bij hoorde !!Keer op keer afspraken niet nakomen ,v Mei tot November en dan ook nog weer onduidelijkheid !!De klus is prima geklaard ,waarvoor mijn hartelijke dank .Maar er kan aan dd communicatie en nakomen afspraken heel wat verbeteren !!!
Hartelijke groet ,Annemieke Hunck
Schriftelijk lijkt het wel goed te gaan ,offerte ,rekening ,evaluatie komen vlot .👍

E uit: Den Haag

23-11-2017

Werkzaamheden: Impregneren , Metselwerk

Jos uit: Den Haag

22-11-2017

Type klant: VVE

Werkzaamheden: Betonreparatie, Impregneren , Latei behandeling, Metselwerk, Stucwerk , Voegwerk

Straatnaam Vogelkersstraat balkonrenovatie.

Genoemd moet worden werknemer Koos. Het visite kaartje van de firma! (geldt ook voor de andere) Zuinig op zijn!

Ras

21-11-2017
9,5

Straatnaam Parkweg Den Haag

Zonder voorbehoud: een pracht resultaat icm een pracht proces!

Peter uit: Den Haag

15-09-2017

Werkzaamheden: Metselwerk, Spouwmuur , Voegwerk

Straatnaam lupineweg

Heb met de Firma Kampoverleg gehad over het werk, tijdens deze bespreking is goed uit gelegd hoe en wat er gedaan wordt . Duidelijke offerte met goede prijs. vooraf communicatie over startdatum en hoe men te werk zou gaan , steiger geplaatst in overleg . werk snel uit gevoerd , vriendelijk contact met personeel dat werk uitvoerde , gaven uitleg wat ze aan het doen waren .
Na afronden werk alles netjes op geruimd , en persoonlijk contact over hoe ik het had ervaren, of ik nog opmerkingen had etc
Kortom plezierig om zo met een bedrijf als Kamp te werken ....vakkundig, netjes en communicatief sterk ZEER ZEKER AAN TE BEVELEN