Beoordelingen Kennel de Hoeve

• Algemene gezondheid hondje 9,0

Mireille uit: Zeist

09-01-2019
8,1

Ik ben super vriendelijk geholpen bij het kopen van onze dribbel , wij zijn heel erg blij met haar .

Sehr guter Züchter. Wir hatten Probleme den Züchter zu finden, da kam er kurzerhand und hat uns an einem Treffpunkt abgeholt. Auch auf dem Hof lief alles reibungslos und sehr freundlich. Unserem Charlie geht es sehr gut.

09-01-2019
ja

Mieke uit: Eindhoven

08-01-2019

Dit is ons 2e hondje van de Hoeve en we hebben prima ervaring ermee! En zijn ook weer super blij met onze nieuwe aanwinst !!

Jan uit: Schoten

08-01-2019

Ons hondje Pebbels is een lief gezond en vriendelijk viervoetertje.Onze dierenarts was super blij dat wij zo een gezond hondje hebben en dat het ook voor alles goed ingespoten is.Bedankt kennel De Hoeve en wij zullen u warm aanbevelen bij mensen die een boomer hondje willen kopen.Groetjes Marina,Jan Pebbels en Chanelleke

Ria en Marcel uit: Geel Belgie

14-11-2018

Het is moeilijk om bij particulieren een boomerhondje te vinden. Kennel de hoeve is een uitstekend alternatief gebleken. Ons hondje is gezond, sociaal, vrolijk en heel lief met onze kleinkinderen en andere honden op de wandeling. Miranda was vriendelijk en gaf voldoende raad. Wij zijn zeker dat je met vragen achteraf ook bij haar terecht kan. Deze kennel is voor ons een grote meevaller. Vriendelijke groeten Ria en Marcel.

Ingo uit: Herkenbosch

24-09-2018

inge uit: achel

05-09-2018
7,9

ik vond het een geweldige kennel zo iets
kom je bij ons niet tegen met de kennis
het sociale
en een mooi leuk hondje

Sandra uit: Limbricht

01-09-2018

Nette verzorgde kennel, wij zijn er tevreden over. Ook als ik vragen heb en ik app jullie, wordt er meteen terug gebeld naar mij. Dit vindt ik heel positief. Vindt het alleen erg jammer dat we de ouders niet mochten zien van ons hondje.

martin uit: nieuw vossemeer

30-08-2018
8,5

werden gastvrij onthaald zijn heel tevreden over onze pup tijs het is een bijzonder lief en vriendelijke hond voor mens en dier

Antoinette uit: Reusel

29-08-2018
9,9

Er is een hondje voor ons uitgezocht wat heel goed in ons gezin past. De informatief die wij kregen was duidelijk. Ik zou kennel de Hoeve zeker aanraden!