Beoordelingen Kennel de Hoeve

• Contact na aankoop 7,9
  • Algemene gezondheid hondje 9,0

Ria en Marcel uit: Geel Belgie

14-11-2018

Het is moeilijk om bij particulieren een boomerhondje te vinden. Kennel de hoeve is een uitstekend alternatief gebleken. Ons hondje is gezond, sociaal, vrolijk en heel lief met onze kleinkinderen en andere honden op de wandeling. Miranda was vriendelijk en gaf voldoende raad. Wij zijn zeker dat je met vragen achteraf ook bij haar terecht kan. Deze kennel is voor ons een grote meevaller. Vriendelijke groeten Ria en Marcel.

Ingo uit: Herkenbosch

24-09-2018

inge uit: achel

05-09-2018
7,9

ik vond het een geweldige kennel zo iets
kom je bij ons niet tegen met de kennis
het sociale
en een mooi leuk hondje

Sandra uit: Limbricht

01-09-2018

Nette verzorgde kennel, wij zijn er tevreden over. Ook als ik vragen heb en ik app jullie, wordt er meteen terug gebeld naar mij. Dit vindt ik heel positief. Vindt het alleen erg jammer dat we de ouders niet mochten zien van ons hondje.

martin uit: nieuw vossemeer

30-08-2018
8,5

werden gastvrij onthaald zijn heel tevreden over onze pup tijs het is een bijzonder lief en vriendelijke hond voor mens en dier

Antoinette uit: Reusel

9,9

Er is een hondje voor ons uitgezocht wat heel goed in ons gezin past. De informatief die wij kregen was duidelijk. Ik zou kennel de Hoeve zeker aanraden!

Saskia uit: Luyksgestel

29-08-2018

We zijn super blij met onze pup. Hij doet het al heel goed en is super lief. Ook mooi om te zien met hoeveel passie Miranda haar beroep beoefent. Het ziet er super netjes uit en ook de pups zijn stuk voor stuk goed verzorgd. Top kennel!

Kim uit: Eindhoven

7,3

Fijne kennel , goed te woord gestaan .. leuke mensen .

Lena uit: Sleeuwijk

25-08-2018

Jacqueline uit: Oud-Beijerlan

12-08-2018

Wij vonden het jammer dat wij de vader en moeder van Saartje en evt broertjes en zusje niet mochten zien.Want dan hadden we kunnen zien hoe groot zij evt gaat worden en hoe lang haar vacht wordt. Wij zijn ontzettend blij met Saartje ze is een vriendelijk en vreselijk lief hondje.