Beoordelingen Kidsroom

• Deskundigheid / kennis / vakmanschap 8,9
  • Kwaliteit 8,9
  • Plaatsing / montage / levering 8,9
  • Garantie / nazorg 8,9

Monique van der linden uit: Beuningen

Betrokken en vakkundig

Ornella de Marinis uit: Koksijde

Sheila uit: Amsterdam

Vriendelijk en klantgericht
Mooie meubels, ruim assortiment
Goed bereikbaar met de auto en openbare vervoer

Esther uit: Nijmegen

7,8

Geweldig geholpen, netjes en vlot gecommuniceerd via mail. Mooie winkel en overzichtelijk, niet opdringerig. En ontzettend snelle levering.
Enige puntje wat anders zou kunnen, is bij het ophalen en afrekenen. Hier wordt het (in ons geval een hoog) bedrag genoemd, wat direct gepind moet worden. Zonder dat we de kinderwagen hebben gezien, met dit bedrag zou ook nog even de bon door genomen kunnen worden. Iets meer beleving, zoals mochten er nog vragen zijn bij het in elkaar zetten of dergelijke, Zou je kunnen verwijzen naar de handleiding die erbij zit in de doos. Misschien een hand? Niet ten nadelen van het meisje wat achter de kassa staat, maar met de dame in de winkel die aan het vouwen was hadden we nog meer contact. Na al het fijne contact wat we bij jullie hebben beleefd en waarom je naar de winkel komt en niet via internet besteld is dan weg. Klein puntje hoor, maar wel wat ons beide opviel. Verder uitstekend! En komen er zeker terug.

Familie Oonk uit: Ewijk

14-04-2018

Prettige winkel, goed assortiment en prijs-kwaliteit verhouding. Deskundig personeel en goede montage en nazorg.

Pieter uit: Beuningen

Corjanne Hageraats uit: Huissen

14-04-2018

Supersnelle reactie op mails, betaling Ed en snelle levering. Echt een aanrader

Karim uit: Venlo

10-04-2018

Telefonisch een bestelling gedaan voor de slaapkamer van mijn zoontje, vriendelijke verkoper na bestelling alles soepel verlopen levering liep volgens afspraak, wederom nog een compliment voor de bezorger deed nog netjes zijn schoenen uit om de slaapkamer vervolgens naar de slaapkamer te brengen! Na montage bleek toch een deur van de kast vervormd te zijn, hen gisteren contact gehad via de mail met Evert probleem is netjes opgelost en we krijgen een nieuwe deur voor de kledingkast! Ik ben zeer tevreden en raad Kidsroom zeker aan!

Gina uit: Druten

08-04-2018