Beoordelingen Kierkels tegels & vloeren

• Nazorg en service 8,4

roel uit: baexem

15-09-2017

Positieve ervaring:
Lekker dorps, gewoon en voelt vertrouwd. Je hoeft maar te bellen en ze staan paraat om te adviseren en te controleren over de gang van zaken. Erg prettig.

Esther uit: Beek

15-09-2017
9,8

Positieve ervaring:
Kierkels tegels en vloeren hebben een perfecte vloer inclusief vloerverwarming bij ons gelegd. Het begon met het bezoek aan de showroom, Gerben gaf ons duidelijk advies in de types vloerverwarming en mogelijkheden voor tegels en plinten. Tijdens de verbouwing was alles dik in orde. We zijn helemaal ontzorgt, van sloop tot de montage van de plinten, allemaal perfect gepland met uiterst bekwame vaklui.

Anke uit: Sittard

13-09-2017

Positieve ervaring:
Zeer goede en correcte vakmensen.

Toine uit: Brunssum

13-09-2017

Positieve ervaring:
Zeer correct en alles uitstekend afgehandeld
Toppie 😄

Ton uit: Weert

11-09-2017

Positieve ervaring:
Omdat ik niet in het bezit ben van een auto kwam men vant begin de firma Kierkels naar mij toe ik had hun telefonisch al uitgelegd wat ik ongeveer aan kleur en grote van de tegels wilde en deze werden snel en vakkundig nog voor de bouwvak. geleverd en gelegd

graham uit: heythuysen

10-09-2017

Positieve ervaring:
first class service and end work

Eric uit: Dilsen-Stokkem

08-09-2017
2,4

Ervaring met: Vloerverwarming

Negatieve ervaring:
Vloerverwarming plaatsen in België was geen probleem zei de verkoper en ik had enkel een stopcontact nodig. Tot de installateurs kwamen. Nee er moest we een aansluitpunt in de buurt zijn en zij mochten sowieso niet aansluiten in België. Kierkels gemaild en gebeld en uiteindelijk kwamen ze me tegemoet, vonden ze, door 150 euro van de factuur af te halen. Dat was wel genoeg om het aangesloten te krijgen vonden ze. Uiteindelijk heeft me dat 450 euro gekost omdat er geen installateur te vinden was die het werk van een ander wil afmaken natuurlijk. Ik heb ze dat nog laten weten bij Kierkels maar nooit meer iets gehoord. Een ontevreden klant, ach die heb je af en toe, lijkt het devies van Kierkels te zijn. Die mannen die de boel kwamen installeren deden ook geen enkele moeite om ter plekke een oplossing te zoeken. Ik heb ze er nog op gewezen dat de ketel recht boven de ruimte waar ze bezig waren hing maar dat maakte allemaal niks uit. Voor mij dus nooit meer Kierkels. Uiteindelijk werd ik er ook op gewezen dat in de voorwaarden die ze nadat ze zijn langs geweest om de offerte op te maken, staat dat er een aansluitpunt moet zijn. Heb ik inderdaad niet gelezen. Ik was dom genoeg om er vanuit te gaan dat degene die langs komt om me te adviseren het volledige verhaal verteld en niet de helft om het allemaal minder werk te laten lijken dan het is. Dus als je toch voor Kierkels kiest, lees zeker de kleine lettertjes.

Joost uit: Panningen

22-07-2017

Positieve ervaring:
Prettig de tijd om tot een keuze te komen. Tegels zijn perfect gelegd en goede communicatie van vriendelijke tegelzetters met liefde voor het vak. Afspraken zijn goed nagekomen.

Negatieve ervaring:
TIP 1. zou fijn zijn om een totaal pakket te kunnen krijgen dat de klant ontzorgd. Nu zelf onderaannemer moeten spelen.
TIP 2. Geen rommel achterlaten heeft mij nog 3 uur gekost om verpakkingsmateriaal weg te werken.
TIP 3. Meer keuze bij vloerverwarming en nazorg. Ben nog steeds bezorgd over geluid van de vloerverwarmings pomp.

Wim uit: Landgraaf

16-07-2017

Positieve ervaring:
Zeer positieve indruk achtergelaten.
Zal Kierkels Tegels &Vloerwn zeer zeker verder aanbevelen

Johan uit: Hunsel

14-07-2017

Ik ben: vaker klant geweest

Positieve ervaring:
Alles volgens afspraak en offerte afgewerkt.