Beoordelingen Kierkels tegels & vloeren

26-07-2016
8,5

Ik ben: vaker klant geweest

Negatieve ervaring:
Hadden een afspraak staan om plinten te monteren op maandag, helaas kwam er niemand door mis communicatie. Wat dan vervelend is dat men op maandag niemand kan bereiken om iets na te vragen.

Peter uit: Meerssen

10-05-2016

Ervaring met: Tegels

Goede begeleiding en advies

Geen

Dennis uit: Kerkrade

06-05-2016

Positieve ervaring:
Meedenkend en afspraken nakomen op afgesproken tijd beginnen en met onverwachte dingen toch proberen op tijd klaar te zijn

Jack uit: Horn

18-10-2015
7,9

Ik ben: vaker klant geweest

Ervaring met: Tegels

Vakwerk geleverd.

Negatieve ervaring:
Onduidelijk was dat al het loodgieterswerk (afnemen en later weer plaatsen van wc, fontein en radiator) NIET zou worden verzorgd door de firma Kierkels. Extra onvoorziene kosten dus (120 euro) en een hoop geregel op het laatste moment.
Werkzaamheden zouden worden uitgevoerd op 25,26,28 en 29 september en 2 oktober. Op 25 en 29 sept heb ik derhalve vakantiedagen opgenomen. Op 29 september zijn echter geen werkzaamheden uitgevoerd, jammer van die vakantiedag....
Dillitatievoegen zouden niet worden gevoegd, duidelijk. Echter, alle andere voegen ook niet! De voegen zijn van dien aard (ongelijkmatig) dat onze schilder er in eerste instantie niet eens aan wilde beginnen.
Tot slot, het is geen overbodige luxe om ter plaatse Nacontrole uit te voeren. Mocht dit bericht aanleiding vormen om dt alsnog te doen; dan bij voorkeur op vrijdag 23 oktober.

Met vriendelijke groet,

J van Maaswaal
Weergraaf 24
Horn
0031 - 623240352

J.J. uit: Heythuysen

18-10-2015

Positieve ervaring:
Alles snel en volgens afspraak gedaan.

Negatieve ervaring:
Jammer dat de kit voegen niet worden verzorgd hoort ook bij de komplete vloer.

Cindy uit: Weert

17-10-2015
9,5

Mooi resultaat

Ruud uit: Helden

Positieve ervaring:
Gewoon duidelijk en geen bla bla .
Duidelijke afspraken die perfect nagekomen zijn , zelfs na een fout van mijn kant toch een zeer snelle oplossing geregeld !

Frits uit: Blitterswijck

Positieve ervaring:
Opdracht keurig uitgevoerd, tegelzetters dachten mee bij ontstane problemen. Het geheel ziet er erg goed uit. Vloerverwarming keurig geplaatst. Ook hier dachten monteurs mee en overlegden hoe een en ander aan te pakken. Kortom goed werk geleverd. Mond op mond reclame gaat zijn werk doen.

N.v.t.

Jean uit: Susteren

Perfect bedrijf!!

Ronny uit: Bunde

21-07-2015
7,3

Positieve ervaring:
Wij hebben een goede uitleg gekregen over de verschillende opties mbt vloerverwarming. Wij hadden geen duidelijke afspraken gemaakt in de offerte over kitten dilatatie voeg. Dit heeft Kierkels toch netjes geregeld en door een kit bedrijf laten uitvoeren. Het eindresultaat is erg mooi geworden.

Negatieve ervaring:
Wij hadden ergens anders een tegel gezien die ons erg beviel echter had Kierkels deze niet in zijn collectie.
De aanpassingen voor de vloerverwarming worden niet door Kierkels uitgevoerd dit moet door een loodgieter worden uitgevoerd. Wij hadden het fijn gevonden als we dit als totaal pakket bij Kierkels hadden kunnen neerleggen. Wat nazorg betreft vind ik het jammer dat Gerben niet meer bij ons langs is geweest om het eindresultaat zelf te bekijken en met ons te bespreken.