Beoordelingen Kierkels tegels & vloeren

04-10-2016
3,0

Ervaring met: Vloerverwarming

Negatieve ervaring:
Schatting van Kierkels voor installatie uitfrezen vloerverwarming, wat uitbesteed wordt aan Janssen Kropp Ede, blijkt ipv 8 uur met 2 man nu 4 uur met 2 man te duren. Veranderd hierdoor niets aan prijs. Advies sla tussenhandelaar over die teveel geld vangt.

Joey uit: Thorn

05-08-2016

Positieve ervaring:
Zeer goed advies, zowel in tegel en kleur uitzoeken, maar ook het leggen van de tegels wordt zeer nauwkeurig gedaan.

Klantvriendelijk, beleefd, correct en niet te vergeten, alles wordt ook schoon achteren gelaten.

Zeer tevreden!

Geen.

Ron uit: Heythuysen

05-08-2016
7,5

Positieve ervaring:
Bij vragen goed en snel geholpen

Communicatie kan beter

Anita uit: Heythuysen

30-07-2016

Positieve ervaring:
Toen we de legdatum wilde verleggen kregen we de volle medewerking.Bij t nog eens nakijken of de oude tegels goed weg waren kwamen ze direct.De tegelzetter ging niet naar huis tot t af was. GRANDIOOS!!

uit: Heythuysen

28-07-2016

Positieve ervaring:
Grote collectie, uitstekend geholpen, goede kwaliteit en puik werk!!!

Wil uit: Susteren

26-07-2016
8,5

Negatieve ervaring:
Hadden een afspraak staan om plinten te monteren op maandag, helaas kwam er niemand door mis communicatie. Wat dan vervelend is dat men op maandag niemand kan bereiken om iets na te vragen.

Peter uit: Meerssen

10-05-2016

Goede begeleiding en advies

Geen

Dennis uit: Kerkrade

06-05-2016

Positieve ervaring:
Meedenkend en afspraken nakomen op afgesproken tijd beginnen en met onverwachte dingen toch proberen op tijd klaar te zijn

Jack uit: Horn

18-10-2015
7,9

Vakwerk geleverd.

Negatieve ervaring:
Onduidelijk was dat al het loodgieterswerk (afnemen en later weer plaatsen van wc, fontein en radiator) NIET zou worden verzorgd door de firma Kierkels. Extra onvoorziene kosten dus (120 euro) en een hoop geregel op het laatste moment.
Werkzaamheden zouden worden uitgevoerd op 25,26,28 en 29 september en 2 oktober. Op 25 en 29 sept heb ik derhalve vakantiedagen opgenomen. Op 29 september zijn echter geen werkzaamheden uitgevoerd, jammer van die vakantiedag....
Dillitatievoegen zouden niet worden gevoegd, duidelijk. Echter, alle andere voegen ook niet! De voegen zijn van dien aard (ongelijkmatig) dat onze schilder er in eerste instantie niet eens aan wilde beginnen.
Tot slot, het is geen overbodige luxe om ter plaatse Nacontrole uit te voeren. Mocht dit bericht aanleiding vormen om dt alsnog te doen; dan bij voorkeur op vrijdag 23 oktober.

Met vriendelijke groet,

J van Maaswaal
Weergraaf 24
Horn
0031 - 623240352

J.J. uit: Heythuysen

18-10-2015

Positieve ervaring:
Alles snel en volgens afspraak gedaan.

Negatieve ervaring:
Jammer dat de kit voegen niet worden verzorgd hoort ook bij de komplete vloer.