Beoordelingen Kikks

• Prijs/kwaliteit 9,1

Simone uit: Bathmen

18-06-2018

Concept: Piano & Co

Piano& co heeft afgelopen vrijdag een geweldig optreden verzorgt .. Arjen speelde tijdens de trouwceremonie onze uitgekozen 3 nummers zou mooi live met de vleugel op het strand 😍en tijdens de borrel aansluitend dinerBBQ speelde Arjen ook op het terras van de strandtent van Meijer aan zee en de sfeer zat er gelijk goed in.
S’avonds met de gehele band ging het dak eraf!! Top verzorgt erg meedenkend en flexibel. Piano & Co mede dankzij jullie kunnen we terugkijken op een geweldig mooie dag! De combinatie strandbruiloft bij Meijer aan Zee en Piano & Co is super 🎉👍🏻

Ype uit: Heerenveen

10-06-2018
9,7

Concept: Piano & Co

Piano en Co speelden het dak eraf op onze trouwfeest. Goede interactie met het publiek, leuke mensen die het publiek goed aanvoelen. Heerlijk feestje gehad! Bedankt daarvoor!

erikjan uit: maasbree

19-05-2018

Concept: Piano & Co

de voorbereiding zoals opbouwen etc was perfect gepland voordat onze bruiloft van start ging, piano en co speelde het dak eraf, wat een gave, proffessionele band, spelen echt alles en goed

Erik-Jan & Andrea uit: Maasbree

18-05-2018
n.v.t.

Concept: Piano & Co

Op ons 25 jarig huwelijksfeest speelden Piano & Co.
Ze waren top!!!
Een feest om nooit te vergeten....

Maud uit: Maasbree

18-05-2018

Totaal organisatie/ Event

Concept: Piano & Co

Voor een 25-jarig huwelijksfeest hebben we Piano & Co ingeschakeld. Al onze gasten hebben een top avond beleefd, mede dankzij jullie! Onwijs veel enthousiasme, interactie met het publiek en wat een muzikale talenten. Een complete show van begin tot eind... BEDANKT!

Bas uit: Apeldoorn

29-03-2018

Concept: Bar.21

Bar.21 is een super concept. Wij hebben dit concept ingezet tijdens ons jaarlijkse personeelsfeest en dit was helemaal gaaf. De cocktailshakers maakte er echt een show van en de muzikanten voelde perfect de sfeer aan. Lang geleden dat we zo'n leuk feest hebben gehad! Super bedankt.
Graag tot volgend jaar. Gr Bas en team Rabo.

Annelies uit: Beuningen

29-01-2018

Concept: Piano & Co

Wij zijn zeer tevreden met het optreden van piano en co op onze bruiloft..we hadden het niet anders gewenst.

Jacqueline uit: Culemborg

18-01-2018

Concept: Piano & Co

Wij hebben genoten van een fantastisch feestje. Altijd een feest door Piano en Co. Flexibel, humoristisch, muzikaal, een aanrader!

Marion uit: Blaricum

16-01-2018

Concept: Piano & Co

Hebben een memorabele feest beleefd met Piano&Co! Dankzij deze muzikale, sympathieke band ging het dak eraf. Ook de samenwerking met Kikks verliep zonder enige weerklank. Nogmaals grote dank, deze avond blijft ons altijd bij!

Ruben uit: Venlo

15-01-2018