Beoordelingen Kinderopvang Dribbel

• Opvangaanbod 9,1
  • Activiteitenaanbod 9,2

Doesjka en uit: Hoogland

14-02-2018

Ervaring: Bedankt voor de heel gezellig georganiseerde Valentijnsdag! Gezellig samen uit eten terwijl de kinderen bij Dribbel professioneel zijn opgevangen en samen ook een gezellig Valentijnsdiner hebben. We hebben ons allemaal echt goed vermaakt. Dank voor deze vrijwillig georganiseerde mooie avond!!

Annelies uit: Hoogland

08-11-2017

Ervaring: Dribbel is gewoon top! Toen mijn dochter (nu 5) een paar maanden oud was en ik plots van werk veranderde kon ik in dezelde week nog terecht voor opvang. Wat heeft ze tot haar 4e jaar genoten anderhalve dag in de week bij dribbel! Zelfs nu nog kent ze iedereen want in de schoolvakanties maken wij gebruik van de bso waar dezelfde vertrouwde gezichten te zien zijn. Wat is dit prettig voor de overgang naar school, wat toch best spannend is.

Wij hoefde dan ook niet lang na te denken toen onze zoon geboren werd.. opvang werd natuurlijk Dribbel! Ook nu wissel ik van baan en kan onze zoon gelijk ook een andere dag komen spelen.

Als ik hem kom brengen is er altijd tijd voor een goede 'overdracht ' en hoe het met hem gaat.. krijg goede adviezen en ga ik altijd met een gerust gevoel werken!

Kortom een top kinderopvang met lieve leidsters!

Stefan uit: Hoogland

23-09-2017
9,6

Ervaring: Wat is Dribbel een fijne plek om je kind met een gerust hart achter te laten. De beide zoontjes hebben het daar goed naar hun zin en voelen zich er helemaal thuis. Zelf vind ik het fijn om eind van de dag te horen hoe ze het hebben beleefd en wat de bijzonderheden waren. Ook voor tips kan ik altijd goed terecht, bijvoorbeeld over het zindelijk worden. De begeleidsters zijn op korte termijn beschikbaar als je ergens over wilt sparren voor het kind of om te horen hoe het gaat. Heel toegankelijk dus.
Er zijn leuke diverse activiteiten. Altijd heel leuk om 's avonds terug te horen. En er worden de mooiste knutselwerkjes gemaakt. En ze spelen er heel graag buiten, zeker met de nieuwe natuurtuinen waar we als ouders over mochten meedenken. Rondom een hele fijne plek voor de kinderen! We hebbede oudste al opgegeven voor de bso!

Rob uit: Hoogland

13-09-2017

Ervaring: Onze bob heeft het super naar zijn zin gehad! Nogmaals dank voor alle goede zorgen!

Randy uit: Amersfoort

24-08-2017

Ervaring: Vanaf de dag dat onze dochter bij Dribbel kwam, was het al meteen super ze voelde zich meteen thuis. Een hartelijk ontvangst, vriendelijke leidsters die de kinderen warm ontvangen. Zeker na de verbouwing is er goed nagedacht om veilig en kindvriendelijk de kinderen in het gebouw op te vangen. De buitenspeeltuin is super maar ook binnen is er voldoende speelgelegenheid voor de kids. Tot voor kort is het luchtsysteem helemaal aangepast dus ook frisse lucht in het pand wat zeker heel belangrijk is. Per 1 november 2017 gaat onze dochter Dribbel verlaten want dan gaat ze naar de basisschool. Isa zal iedereen zeker missen maar het zal helemaal goed komen mede door de goede basis die ze bij Dribbel heeft meegekregen. Wij als ouders kijken heel tevreden en dankbaar terug en kunnen Dribbel met recht aan een ieder aanbevelen. Ons verhaal is wat lang geworden maar eigenlijk ook weer te kort om goed weer te geven hoe tevreden we zijn met Dribbel. Kortom, een top Kinderdagverblijf met hele aardige, kundige en lieve leidsters! Bedankt! Groetjes de Fam Albinus

Chris uit: Amersfoort

13-06-2017

Ervaring: Dribbel is een kleinschalige opvang met een uitermate goede sfeer, waarbij kwaliteit, flexibiliteit en een persoonlijke benadering hoog in het vaandel staan. Een hecht, goed opgeleid team (met weinig verloop en leidsters in alle leeftijdsklassen), waarbij ik m'n kinderen met een gerust hart achterlaat.

Irene uit: Amersfoort

21-04-2017
9,6

Ervaring: Fijne, lieve juffen die altijd makkelijk en prettig te benaderen zijn. Bevlogen pedagogische medewerkers; van directie tot stagiaires. Vanuit mijn rol als lid van de oudercommissie weet ik dat alles professioneel georganiseerd is en voldoet (of wat voor loopt) aan de eisen. Maar veel belangrijker; als ouder weet ik dat mijn mannetje een leuke dag zal hebben wanneer ik hem 's morgens uitzwaai.

Imke uit: Amersfoort

07-02-2017
9,6

Ervaring: Wij hebben onze zoon altijd met een gerust gevoel bij Dribbel gebracht. Een warme sfeer, betrokkenheid en 'warm bad' gevoel is altijd bij ons gebleven. Wat een fijne plek! Jammer dat kinderen zo snel groot worden en naar de basisschool gaan. We gaan Dribbel missen!

Nan uit: Soesterberg

13-01-2017

Ervaring: Onze dochter (en wij ook als ouders) is (zijn) door het team van Dribbel elke dag geweldig opgevangen! De sfeer is heel open en vriendelijk. Ook als het wat minder ging was er voor onze dochter een troostende schouder, een knuffel of een kus. Wij werden prima geïnformeerd en konden onze zorgen kwijt. Na het verhuizen wilden we graag aan dribbel verbonden blijven, echter gooit de logistiek roet in het eten... vooral juf wil en kristel zijn wij erg dankbaar; liefdevolle opvang en ondersteuning waar het nodig was, heerlijk creatief en erg goed contact dat we enorm gaan missen!!!! Dribbel is alles wat ze aanbieden en nog zoveel meer, dat gun ik elk kind maar ook zeker elke ouder!

Stefanie uit: Hoogland

29-12-2016

Ervaring: Fijne opvang, goeie veilige locatie, leuke spontane juffen. Mijn peuter gaat met zeer veel plezier naar de psz