Beoordelingen Kinderopvang Dribbel

• Opvangaanbod 9,2
  • Activiteitenaanbod 9,3

Chantal

28-05-2018

Ervaring: Persoonlijk, vertrouwelijk, sfeervol, kleinschalig en warm kenmerken de kinderopvang Dribbel. Een vast team werkt iedere dag met veel passie, plezier, kennis en oog voor ieder individueel kind. Een top opvang waar je je kind met een gerust hart achterlaat!

Nana uit: Hoogland

08-05-2018

Ervaring: Alleen maar tienen... Is er dan niets dat beter kan? Nee! Er heerst bij Dribbel een prettige en ontspannen sfeer. Er is meer dan voldoende spelaanbod, veel ruimte voor andere activiteiten (knutselen, voorlezers, yoga, etc.) en een fantastische buitenplaats waar de kinderen heerlijk spelen en volop kunnen ontdekken. Aan zowel het begin als aan het eind van de dag wordt er ruim de tijd genomen voor de overdracht. De leidsters zijn zeer betrokken bij de ontwikkeling van de kinderen en als er bijzonderheden zijn worden deze direct besproken. Ik ben na bijna twee jaar nog steeds ontzettend blij met de keuze voor Dribbel!!!

Mi Sook uit: Hoogland

14-04-2018

Ervaring: Als je binnen stapt merk je al dat het echt draait om de kinderen. Er is veel en afwisselend speel- en klauterspeelgoed. De juffen van andere groepen kennen ook de kinderen van andere groepen bij naam. Voordeel van kleinschalig en toch ook genoeg verschillende groepen.

Regelmatig komt er een knutselwerkje mee naar huis, leuk om te merken dat er veel verschillende activiteiten voor de kinderen zijn en er lekker wordt buiten gespeeld door weer en wind. Regenpakjes aan alles wordt gedacht. Kapper- en fotoservice is ook aanwezig. Ook voor de ouders wordt er genoeg georganiseerd op speciale thema’s en ontvang je regelmatig een uitgebreide mooie nieuwsbrief.

Een rijk aanbod en een knusse omgeving met alle aandacht voor je kindje. Met een gerust hart en vol vertrouwen brengen wij onze dochter iedere keer weer.

Remko uit: Hoogland

16-03-2018

Ervaring: Wat is Dribbel een verademing! Enorm fijn en kleinschalig kinderdagverblijf, heerlijk! Onze dochter heeft het hier enorm naar haar zin. Als ouder laat je je kleine humpie hier gerust achter.

Marielle uit: Amersfoort

14-03-2018

Ervaring: Wat is Dribbel een verademing! Enorm fijn en kleinschalig kinderdagverblijf, heerlijk! Onze kids hebben het hier enorm naar hun zin gehad. Als ouder laat je je kleine humpie hier gerust achter. Vanaf de eerste tot de laatste dag is onze ervaring alleen maar heel erg goed. De enorm lieve en vriendelijke juffen gaan we dan ook, na 6 jaar wekelijks over de vloer, zeker missen! Gelukkig komen we sommige juffen af en toe nog tegen op het schoolplein of uiteraard bij de Bso.
Wij wensen jullie voor de toekomst alle geluk en blijf vooral plezier houden in wat jullie doen!

Doesjka en uit: Hoogland

14-02-2018

Ervaring: Bedankt voor de heel gezellig georganiseerde Valentijnsdag! Gezellig samen uit eten terwijl de kinderen bij Dribbel professioneel zijn opgevangen en samen ook een gezellig Valentijnsdiner hebben. We hebben ons allemaal echt goed vermaakt. Dank voor deze vrijwillig georganiseerde mooie avond!!

Annelies uit: Hoogland

08-11-2017

Ervaring: Dribbel is gewoon top! Toen mijn dochter (nu 5) een paar maanden oud was en ik plots van werk veranderde kon ik in dezelde week nog terecht voor opvang. Wat heeft ze tot haar 4e jaar genoten anderhalve dag in de week bij dribbel! Zelfs nu nog kent ze iedereen want in de schoolvakanties maken wij gebruik van de bso waar dezelfde vertrouwde gezichten te zien zijn. Wat is dit prettig voor de overgang naar school, wat toch best spannend is.

Wij hoefde dan ook niet lang na te denken toen onze zoon geboren werd.. opvang werd natuurlijk Dribbel! Ook nu wissel ik van baan en kan onze zoon gelijk ook een andere dag komen spelen.

Als ik hem kom brengen is er altijd tijd voor een goede 'overdracht ' en hoe het met hem gaat.. krijg goede adviezen en ga ik altijd met een gerust gevoel werken!

Kortom een top kinderopvang met lieve leidsters!

Stefan uit: Hoogland

23-09-2017
9,6

Ervaring: Wat is Dribbel een fijne plek om je kind met een gerust hart achter te laten. De beide zoontjes hebben het daar goed naar hun zin en voelen zich er helemaal thuis. Zelf vind ik het fijn om eind van de dag te horen hoe ze het hebben beleefd en wat de bijzonderheden waren. Ook voor tips kan ik altijd goed terecht, bijvoorbeeld over het zindelijk worden. De begeleidsters zijn op korte termijn beschikbaar als je ergens over wilt sparren voor het kind of om te horen hoe het gaat. Heel toegankelijk dus.
Er zijn leuke diverse activiteiten. Altijd heel leuk om 's avonds terug te horen. En er worden de mooiste knutselwerkjes gemaakt. En ze spelen er heel graag buiten, zeker met de nieuwe natuurtuinen waar we als ouders over mochten meedenken. Rondom een hele fijne plek voor de kinderen! We hebbede oudste al opgegeven voor de bso!

Rob uit: Hoogland

13-09-2017

Ervaring: Onze bob heeft het super naar zijn zin gehad! Nogmaals dank voor alle goede zorgen!

Randy uit: Amersfoort

24-08-2017

Ervaring: Vanaf de dag dat onze dochter bij Dribbel kwam, was het al meteen super ze voelde zich meteen thuis. Een hartelijk ontvangst, vriendelijke leidsters die de kinderen warm ontvangen. Zeker na de verbouwing is er goed nagedacht om veilig en kindvriendelijk de kinderen in het gebouw op te vangen. De buitenspeeltuin is super maar ook binnen is er voldoende speelgelegenheid voor de kids. Tot voor kort is het luchtsysteem helemaal aangepast dus ook frisse lucht in het pand wat zeker heel belangrijk is. Per 1 november 2017 gaat onze dochter Dribbel verlaten want dan gaat ze naar de basisschool. Isa zal iedereen zeker missen maar het zal helemaal goed komen mede door de goede basis die ze bij Dribbel heeft meegekregen. Wij als ouders kijken heel tevreden en dankbaar terug en kunnen Dribbel met recht aan een ieder aanbevelen. Ons verhaal is wat lang geworden maar eigenlijk ook weer te kort om goed weer te geven hoe tevreden we zijn met Dribbel. Kortom, een top Kinderdagverblijf met hele aardige, kundige en lieve leidsters! Bedankt! Groetjes de Fam Albinus