Beoordelingen Kinderopvang Dribbel

• Opvangaanbod 9,3
  • Activiteitenaanbod 9,3

Wietske uit: Amersfoort

12-12-2018

Ervaring: Allebei onze dochters hebben met veel plezier op Dribbel gezeten. Onze jongste is deze week 4 jaar geworden en volgende week zal haar (en onze) laatste dribbeldag worden. Dit is een gek en raar gevoel. Het is goed dat we verder gaan en dit hoort ook bij het opgroeien en het leven. Maar wat zullen we Dribbel en haar fijne medewerkers missen nu we de opvang niet meer nodig hebben!

Marieke en Robbert

04-12-2018

Ervaring: We hebben onze kinderen van kleins af aan met alle vertrouwen naar Dribbel KDV en Biezbos BSO gebracht en ze hebben het altijd leuk gevonden. Dat komt volgens ons door de unieke "Dribbel" sfeer die in jullie team zit. Bedankt voor alle goede jaren opvang!

Yvette uit: Amersfoort

24-09-2018
9,6

Ervaring: Dribbel is een heerlijk kinderdagverblijf waar onze kinderen het super naar hun zin hebben gehad. Ontzettend warme sfeer en lieve leidsters. Ik zou Dribbel bij iedereen aanbevelen!

Chantal

28-05-2018

Ervaring: Persoonlijk, vertrouwelijk, sfeervol, kleinschalig en warm kenmerken de kinderopvang Dribbel. Een vast team werkt iedere dag met veel passie, plezier, kennis en oog voor ieder individueel kind. Een top opvang waar je je kind met een gerust hart achterlaat!

Nana uit: Hoogland

08-05-2018

Ervaring: Alleen maar tienen... Is er dan niets dat beter kan? Nee! Er heerst bij Dribbel een prettige en ontspannen sfeer. Er is meer dan voldoende spelaanbod, veel ruimte voor andere activiteiten (knutselen, voorlezers, yoga, etc.) en een fantastische buitenplaats waar de kinderen heerlijk spelen en volop kunnen ontdekken. Aan zowel het begin als aan het eind van de dag wordt er ruim de tijd genomen voor de overdracht. De leidsters zijn zeer betrokken bij de ontwikkeling van de kinderen en als er bijzonderheden zijn worden deze direct besproken. Ik ben na bijna twee jaar nog steeds ontzettend blij met de keuze voor Dribbel!!!

Mi Sook uit: Hoogland

14-04-2018

Ervaring: Als je binnen stapt merk je al dat het echt draait om de kinderen. Er is veel en afwisselend speel- en klauterspeelgoed. De juffen van andere groepen kennen ook de kinderen van andere groepen bij naam. Voordeel van kleinschalig en toch ook genoeg verschillende groepen.

Regelmatig komt er een knutselwerkje mee naar huis, leuk om te merken dat er veel verschillende activiteiten voor de kinderen zijn en er lekker wordt buiten gespeeld door weer en wind. Regenpakjes aan alles wordt gedacht. Kapper- en fotoservice is ook aanwezig. Ook voor de ouders wordt er genoeg georganiseerd op speciale thema’s en ontvang je regelmatig een uitgebreide mooie nieuwsbrief.

Een rijk aanbod en een knusse omgeving met alle aandacht voor je kindje. Met een gerust hart en vol vertrouwen brengen wij onze dochter iedere keer weer.

Remko uit: Hoogland

16-03-2018

Ervaring: Wat is Dribbel een verademing! Enorm fijn en kleinschalig kinderdagverblijf, heerlijk! Onze dochter heeft het hier enorm naar haar zin. Als ouder laat je je kleine humpie hier gerust achter.

Marielle uit: Amersfoort

14-03-2018

Ervaring: Wat is Dribbel een verademing! Enorm fijn en kleinschalig kinderdagverblijf, heerlijk! Onze kids hebben het hier enorm naar hun zin gehad. Als ouder laat je je kleine humpie hier gerust achter. Vanaf de eerste tot de laatste dag is onze ervaring alleen maar heel erg goed. De enorm lieve en vriendelijke juffen gaan we dan ook, na 6 jaar wekelijks over de vloer, zeker missen! Gelukkig komen we sommige juffen af en toe nog tegen op het schoolplein of uiteraard bij de Bso.
Wij wensen jullie voor de toekomst alle geluk en blijf vooral plezier houden in wat jullie doen!

Doesjka en uit: Hoogland

14-02-2018

Ervaring: Bedankt voor de heel gezellig georganiseerde Valentijnsdag! Gezellig samen uit eten terwijl de kinderen bij Dribbel professioneel zijn opgevangen en samen ook een gezellig Valentijnsdiner hebben. We hebben ons allemaal echt goed vermaakt. Dank voor deze vrijwillig georganiseerde mooie avond!!

Annelies uit: Hoogland

08-11-2017

Ervaring: Dribbel is gewoon top! Toen mijn dochter (nu 5) een paar maanden oud was en ik plots van werk veranderde kon ik in dezelde week nog terecht voor opvang. Wat heeft ze tot haar 4e jaar genoten anderhalve dag in de week bij dribbel! Zelfs nu nog kent ze iedereen want in de schoolvakanties maken wij gebruik van de bso waar dezelfde vertrouwde gezichten te zien zijn. Wat is dit prettig voor de overgang naar school, wat toch best spannend is.

Wij hoefde dan ook niet lang na te denken toen onze zoon geboren werd.. opvang werd natuurlijk Dribbel! Ook nu wissel ik van baan en kan onze zoon gelijk ook een andere dag komen spelen.

Als ik hem kom brengen is er altijd tijd voor een goede 'overdracht ' en hoe het met hem gaat.. krijg goede adviezen en ga ik altijd met een gerust gevoel werken!

Kortom een top kinderopvang met lieve leidsters!