Beoordelingen KIWI webgroep

Dennis uit: Geleen

26-05-2018
8,2

Ervaring met: Websites

Wij zijn erg tevreden met onze nieuwe website! Alles ziet er gelikt uit en het CMS systeem is gebruiksvriendelijk en makkelijk om bij te houden.

Marlies uit: Den Bosch

26-05-2018

Ervaring met: Websites

KIWI webgroep is voor een klasse bedrijf, zij hebben onze nieuwe website ontwikkeld en we zijn hier heel erg tevreden mee.

Peter uit: Valkenburg

19-05-2018

Het kan zo simpel zijn. In een paar dagen een mooie, professionele website. Precies zoals we hadden afgesproken. We kunnen altijd alles zelf aanpassen, dus het is helemaal top!

Jolanda uit: Maastricht

19-05-2018

Zeer goede ervaring met KIWI webgroep. Voor een goede prijs hebben zij een website met een eenvoudig CMS ontwikkeld die helemaal aan mijn wensen voldoet.

John uit: Haelen

16-05-2018

KIWI webgroep heeft voor ons onze nieuwe website gemaakt en we zijn hier erg blij mee. Ze hebben een website ontwikkeld precies in de stijl die we wilden, dit was een belangrijk punt voor ons.
De communicatie zeer was goed en probleemloos.

Bas uit: Sittard

Ervaring met: Websites

Vriendelijk, korte lijnen, snel schakelen, behulpzaam.

Herman uit: Maastricht

Ervaring met: Webshops

KIWI webgroep heeft voor mij een nieuwe website ontworpen. De website is naar mijn wens ontworpen! Daarnaast hebben zij mij geholpen met tips gegeven om goed vindbaar te worden in Google.

Huub uit: Maastricht

11-05-2018

Ervaring met: Websites

Deskundigheid aanwezig meteen reactie op vragen

Leon uit: Helmond

07-05-2018

Ervaring met: Websites

Ik ben op zoek gegaan naar een bedrijf gespecialiseerd in het maken van websites, voor mij sloot KIWI webgroep het beste aan bij mij wensen. Ze zijn de website gaan bouwen en het resultaat mag er zijn!

Martijn uit: Montfort

19-03-2018

Ervaring met: Websites

Goede service en maatwerk!