Beoordelingen KIWI webgroep

• Resultaat 9,1

Martijn uit: Montfort

19-03-2018

Ervaring met: Websites

Goede service en maatwerk!

Wijnand uit: Zuidland

27-02-2018

Ervaring met: Websites

Door de verschillende manieren waarop ik met de Kiwi webgroep kan communiceren, e-mail, telefoon of chat ben ik bij iedere vraag snel en adequaat geholpen.

Edwin uit: Sittard

Ervaring met: Websites

Ik vond Kiwi Webgroep door op internet op zoek te gaan naar een professionele websitebouwer die voor een aantrekkelijke prijs mijn wensen waar kon maken.

Achteraf een zeer goede vondst: Kiwi Webgroep is betrouwbaar, vakkundig en geduldig. Dat laatste was mooi meegenomen aangezien ik nogal een leek ben en soms wel drie keer om uitleg vroeg. Kiwi Webgroep denkt vanuit de klant en weet de oplossingen waar te maken, daarbij zijn ze ook zeer prettig in de omgang.

Ik zou Kiwi Webgroep dan ook aan iedereen aan willen bevelen.

Dank jullie wel.

Cornelis uit: Poeldijk

Ervaring met: Websites

De lijnen zijn kort, je krijgt snel reactie en ze geven advies en hulp op alles wat bij een website komt kijken. Wij hebben verschillende websites bij KIWI in beheer en zijn tevreden met de fijne samenwerking!

Huub uit: Maastricht

Jan uit: Sittard

13-01-2018
7,4

anky uit: venlo

12-01-2018

Ervaring met: Websites

zeer snelle service, goede communicatie. Vriendelijk en zeer bereid om te helpen.
Wij zijn erg tevreden over de samenwerking. Ik raad hen zeker aan met het maken van een website.

Marcel uit: Heel

12-01-2018
9,8

Ervaring met: Websites

Onze ervaring met Kiwi is zeer positief, je wordt er correct en deskundig te woord gestaan. Luisteren goed naar de wensen van de klant en kunnen alles op maat voor je invullen. Zeer deskundig personeel. Ik heb Kiwi bij meerdere personen aanbevolen en iedereen is er zeer enthousiast over.