Beoordelingen Klantenvertellen BV

19-07-2017
9,8

Autosticker, Eigen website, Social Media

Omschrijf uw ervaring:
Beetje opstartproblemen gehad maar heel goed geholpen door Raudhi! Nu het eenmaal allemaal draait, werkt het ook goed! Ben tot nu toe heel tevreden!

H

Rob van: Rob Geels autorijschool

11-07-2017

Eigen website, Social Media

Omschrijf uw ervaring:
Uitstekende ervaring met Klantenvertellen.nl over meerdere jaren. Gevraagd, maar ook ongevraagd krijg ik tips, adviezen etc, zonder ook maar enigszins opdringerig te zijn.
Maar het beste van alles is natuurlijk dat ik regelmatig nieuwe klanten krijg omdat zij zich laten sturen door de hoge score in de beoordeling van onze klanten! Prima marketinginstrument, waar we nog veel meer mogelijkheden van gaan benutten....

Danielle van: Peugeot De Nobelpoort

06-07-2017

Eigen website, E-mail handtekening

Omschrijf uw ervaring:
Wij zijn nog niet zo lang geleden begonnen met Klanten Vertellen. Wij zijn erg goed geholpen door onze review adviseur. Behulpzaam, geduldig, vriendelijk.

Stefan van: Houvast Fysiotherapie

05-07-2017
7,3

Omschrijf uw ervaring:
Duidelijke uitleg over de uitrol van het nieuwe platform. Meneer geeft duidelijke antwoorden en praktische adviezen. Alleen apart dat deze vragenlijst van Klanten Vertellen nog niet in de nieuwe stijl ontwikkeld is. ;)

Ad van: StudentEvent

05-07-2017

Omschrijf uw ervaring:
Overzichtelijke site, fijn contact en snelle werkwijze!

Maarten van: Den Daas Recreatie

04-07-2017

Omschrijf uw ervaring:
Ik vind de persoonlijke begeleiding heel prettig en de welgemeende adviezen zijn heel bruikbaar.

Mark van: Sanidrõme Oomen

30-06-2017

Omschrijf uw ervaring:
Wij beginnen nu pas, dus nog geen verdere ervaring

Bianca van: Mulder Automotive

29-06-2017

Eigen website, Social Media, Medewerkers overleg

Omschrijf uw ervaring:
Klantenvertellen is een goede en objectieve manier voor klanten om recensies te lezen en zelf te plaatsen. Als ondernemer ben je transparant en toon je betrouwbaarheid richting (potentiele) klanten. De bekendheid van Klantenvertellen draagt zeker bij aan het hoge responspercentage op onze tevredenheidsmail.

Een vast contactpersoon, in ons geval Mohammed, werkt prettig en schakelt snel. Mo houdt zich aan de afspraken en denkt mee, is zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Klantenvertellen is zeer gebruiksvriendelijk. Ook over de prijs/kwaliteit zijn wij zeer tevreden. Geen enkel minpuntje? Nou eentje dan, jammer dat er geen plug-in is voor Wordpress.