Beoordelingen Klim en Avonturenbos

• Catering 8,2

Bram

17-04-2019

Positieve ervaring:
Tijd voor individuele uitleg in het bos.

Miranda

15-04-2019
7,9

Positieve ervaring:
Goede faciliteiten, leuke activiteit en fijn dat zo flexibel verzet kon worden ivm ziekte op de oorspronkelijke datum.

Amy

15-04-2019

Positieve ervaring:
We hebben een enorm leuke dag gehad met alle collega's en aanhang. De strijd was erg leuk onderling.

Michelle

14-04-2019
9,5

Positieve ervaring:
Wij hebben de outdoor challenge gedaan met een vrijgezellenuitje. Het was een super gezellige middag, met vele verschillende competitieve spellen. Dit gaf een geweldige draai aan de middag, waarin we gestreden, maar vooral veel gelachen hebben! Een absolute aanrader en iedereen kan er aan deelnemen.

Patricia

11-04-2019

Positieve ervaring:
De kinderen vonden het super om bij jullie te klimmen. Zeker voor herhaling vatbaar

Kim

31-01-2019

8 kinderen

Positieve ervaring:
Wat een 'tof' klimfeestje in winterse sferen. De combinatie van de indoor klimwand met curling en het boogschieten viel bij iedereen in de smaak. Ondanks het 'mindere weer' enorm genoten, ook van de marshmellows bij het vuur. De indoor klimwand is echt een toevoeging met voldoende uitdaging voor jong & oud. De gezellige en professionele begeleiding wist de jongens goed in het gareel te houden. Chapeau!!!

Tiny

03-01-2019
8,1

Positieve ervaring:
het was een gezellige bijeenkomst/kerstborrel

Vince

25-11-2018

Positieve ervaring:
Mijn vrienden en ik hebben een hele leuke middag gehad.
Het boogschieten vondt ik het allerleukste.
Groetjes Vince

Marieke

01-11-2018
6,3

Positieve ervaring:
GPS tocht is vanaf 9 jaar. Vragen zijn echter echt VEEEEEL te moeilijk voor kinderen van 9. zowel kennis als locatievragen.

erg jammer, kinderen vonden vragen daarom echt niet leuk. jammer van kinderfeestje.

bos was prachtig in herfstkleuren.

Duur voor een boswandeling. Weinig te weten gekomen over smokkelroute. Op eerste klomp na, eigenlijk niets.
Had zeker gehoopt kinderen hier meer over te leren door de vragen. Antwoorden waren echter nergens te vinden.
Laatste vraag (Punt I?) klopte ook niet , niet up to date 'Het paradijs' heet tegenwoordig anders. andere borden etc.

jammer

Ariste

23-10-2018

Positieve ervaring:
Het is een heel uitdagend, afwisselend parcours. Ik heb veel fun en ook een beetje angst ervaren. Die angst heb ik overwonnen en dat geeft een goed gevoel!