Beoordelingen Klim & Avonturenbos - Rocks 'n Rivers

• Locatie 8,9
  • Catering 8,2

Martijn

Positieve ervaring:
Afgelopen zaterdag een leuke middag gehad met klim & zip. Na een duidelijke uitleg mochten we zelfstandig klimmen. Elk parcours had andere uitdagingen. Met m'n dochtertjes zelfs alle parcoursen 2 keer gedaan (nu zonder handen, sprinten over het boomstampad, ogen dicht).

Jacqueline

Geweldig met 2 kleinkinderen 11 en 13 jaar

Herman

Positieve ervaring:
Leuke activiteit met betrokken en deskundige begeleiders, die goed meedachten over mogelijkheden, met name over ondersteuning van 2 groepsleden met fysieke beperkingen: de hele groep heeft daarmee veel plezier gehad en allen konden onverwachte mogelijkheden ontdekken en verkennen.

ilonka

Positieve ervaring:
leuke middag, goed verzorgd en prettige begeleid.

Jan

3 kinderen, 2 grootouders

Positieve ervaring:
Zeer fijne ervaring voor 3 van onze kleinkinderen (12-10-9 jaar oud). Ze willen zeker nog eens terugkomen !

Thea

Positieve ervaring:
Mijn zoon en zijn vriend (2 verstandelijk gehandicapte jongens, vriend zit in rolstoel) hebben samen met mijn dochter bij jullie het klimparcours gedaan.
Mooi uitgebreid parcours met supergoede speciale begeleiding.
Niets dan lof!

Petra

12-08-2018

Positieve ervaring:
Ik was er met mijn zoon en een vriendje van hem. Ze hebben genoten. Zeker aan te bevelen. Vakkundig personeel en vriendelijk.

Jerick

11-08-2018
8,2

Positieve ervaring:
Prima ontvangst, goede uitleg en begeleiding.

Peter

09-08-2018

Positieve ervaring:
Het survivalparcours is een prima activiteit voor het ganse gezin. Gedurende twee uur lang werkt iedereen samen aan heel uiteenlopende opdrachten. De kinderen waren nadien moe en tevreden. Missie volbracht dus!

eerste 10 minuten bang

07-08-2018

Positieve ervaring:
Leuk en gemotiveerd team staat voor je klaar, om je te begeleiden. Zij nemen de tijd ook als je het spannend en wat indrukwekkend vindt. Mooie omgeving waar genoeg activiteiten en obstakels zijn om je een geruime tijd te vermaken.