Beoordelingen Kroon Kozijn

Bert uit: Dordrecht

22-08-2017

Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Positieve ervaring:
Van het eerste gesprek in de showroom zijn wij goed geïnformeerd omtrent hetgeen wat wilden laten uitvoeren.
Vanaf de offerte tot en met de installatie van de kozijnen zijn alleen maar positief en zullen indien het sprake komt KroonKozijn aanbevelen.

Geen

Caroline uit: Hagestein

18-08-2017

Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Positieve ervaring:
Keurig werk afgeleverd, kennis van zaken, betrouwbaar, levertijd en plaatsing volgens afspraak, netjes wordt iedere dag alles opgeruimd en schoongemaakt.
Cor en Boaz waren vrolijk, beleefd, netjes en kundig.

Geen

Tons uit: Limmen

18-07-2017

Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Positieve ervaring:
Wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat. Het personeel is vriendelijk en bekwaam. Afspraken worden goed nagekomen. Ook de nazorg is goed in orde. Er wordt snel actie ondernomen. Kroon Kozijnen is niet de goedkoopste maar je krijgt waar voor je geld. een aanrader dus.

Marco uit: Heemskerk

16-07-2017

Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Positieve ervaring:
Goed advies, er werd heel veel rekening gehouden met onze wensen. Bij oplevering netjes en goed afgewerkt. Klantvriendelijk

Koos uit: Smilde

15-07-2017
9,7

Ik ben: vaker klant geweest

Contact met dealer: Kroon Kozijn Assen

Positieve ervaring:
Goede levering en goed afgewerkt. Ziet er fantastisch uit, mede doordat ik toog ramen had had die keurig zijn afgewerkt.

net

W uit: Wognum

14-07-2017
7,9

Ik ben: vaker klant geweest

Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Positieve ervaring:
Goed werk gedaan,netjes en in overleg met klant,problemen snel en goed opgelost

JWJ uit: Vleuten

14-07-2017

Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Positieve ervaring:
Kroon Kozijn Utrecht is een top bedrijf. Ze leveren uitstekende kwaliteit. Boven verwachting de prestatie die ze afgeleverd hebben en ook nog in minder tijd dan eerder gezegd was.

Misja uit: Arnhem

11-07-2017
4,1

Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Positieve ervaring:
Onze schuifpui ziet er netjes uit en de mannen die hem gemonteerd hebben verstonden hun vak. Prima kerels.

Negatieve ervaring:
De organisatie van alles door eigenaar Lucas Bakx liet nogal wat te wensen over.. De pui werd een week te laat geleverd, toen de mannen eenmaal ter plaatse waren moest er gewacht worden op het brengen van de pui.
Bij de montage is onze houten vloer wat gekrast.
Het meest storend is dat ondanks herhaalt beloven het afval en de oude schuifpui niet werden opgehaald.
Lucas Bakx is zeer slecht bereikbaar. Helaas ben ik zo dom geweest meteen bij oplevering te betalen in het vertrouwen dat ook de rommel netjes opgeruimd zou worden.

Wim uit: Sneek

10-07-2017
7,6

Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Positieve ervaring:
Wat ik niet verwacht had is dat alles sneller liep dan ik verwacht had. Verder is alles netjes opgeleverd

Negatieve ervaring:
Communicatie had wat beter gekund. Men gebruikte schroeven wat ik niet verwacht had, na overleg is dit wel weer opgelost. Er is echter toen alles klaar was geen oplevering geweest van de dealer zelf.

Klaas Jan uit: Franeker

10-07-2017

Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Positieve ervaring:
Er is netjes werk geleverd, keurig afgewerkt en gereinigd. Heel goed contact tussen klant en uitvoering en goede projectbegeleiding. Zeer bevredigend resultaat! De tijd zal meer ervaring geven tbv nazorg en garanties

nvt