Beoordelingen Kroon Kozijn

• Nazorg en garantie 8,7

Fam. uit: Vlaardingen

28-06-2017

Positieve ervaring:
We hebben alles zeer positief ervaren, goede service en de mannen die alles plaatsen zijn harde werkers wie goed werk af willen leveren en niets maar voor de helft doen.

Negatieve ervaring:
Het enige wat soms een beetje lastig was, was de taalbarrière die er was tussen de mannen die de kozijnen kwamen plaatsen en ons. Maar dit heeft geen grote problemen opgeleverd.

Dirk uit: Zwijndrecht

26-06-2017

Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Positieve ervaring:
Snelle reactie op E-mail bericht en offerte.
Opstelling in showroom van de kozijnen zag er goed uit.
Op vragen kregen we duidelijk antwoord.
Levertijd was vrij snel.

Ik ben: vaker klant geweest

Contact met dealer: Kroon Kozijn Assen

Verduisterende rolgordijn

Negatieve ervaring:
- Het rolgordijn is in breedte iets te kort, waardoor er licht langs komt onze slaapkamer binnen, en het ons stoort om in slaap te komen.
_ De begin van de rail aan de zijkant tot het raam is 3 cm, waardoor er een grotere kier tussen blijft en het licht binnen komt.
- Het handvat in het midden vinden wij wat onhandig, daarvoor in de plaats hadden wij liever een touwtje gehad aan de zijkant.

Meike uit: Beverwijk

24-06-2017

Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Positieve ervaring:
Kroon Kozijnen Heemskerk is goed georganiseerd. Men is helder in de communicatie, de offerte is duidelijk en overzichtelijk en men komt de afspraken heel goed.

We werden goed ge√Įnformeerd over de techniek rondom kunststof kozijnen en er werd ook meegedacht, maar op een niet dwingende manier, heel klantgericht.

De oplevering was zorgvuldig. Het resultaat is prachtig!

geen

Dennis uit: Spijkenisse

19-06-2017
7,8

Positieve ervaring:
Super netjes harde werkers uit Litouwen dat doet je wel even laten schrikken maar na 3 dagen hard buffelen kan ik je vertellen dat er nog een hoop Nederlanders wat kunnen leren van hun.
Paar dingetjes herstellen hopelijk gebeurt dat snel.

Negatieve ervaring:
Geen contact gehad hoe laat men zou verschijnen. Een brief na je aanbetaling zou netjes zijn en kan je een plan maken.

Willem uit: De Bilt

19-06-2017

Ik ben: vaker klant geweest

Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Positieve ervaring:
Zeer goed werk geleverd door de mannen van Alfa Totaalbouw / Kroonkozijn Utrecht. Geen rommel achteraf en sneller klaar dan verwacht.

N.v.t.

Johan uit: Beverwijk

08-06-2017

Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Positieve ervaring:
Zeer mooi afgewerkt . Nieuwe vensterbank en rondom afgetimmert. Bij oplevering onderhoudsproduct en tips gekregen . Boeket bloemen erbij ..... erg attent

Mads uit: Delft

07-06-2017

Positieve ervaring:
Netjes behandeld, goed geadviseerd. Had het idee dat onze adviseur (Willem) heel kundig was en precies wist wat hij met onze woning aan moest. Dat is volgens mij wat je wilt bij zo'n aankoop. Vier raamdelen in twee dagen gemonteerd. Het kunststof is qua aanzicht haast niet te onderscheiden van het hout. Volgende keer weer Kroon!

Auke uit: Sneek

02-06-2017
7,6

Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Positieve ervaring:
Kwalitatief biedt het eindproduct een zeer goed aanzicht en het resultaat is voortreffelijk, het personeel heeft hier met deze hoge tempuratuur een zeer hoge prestatie geleverd,niet alleen qua montage,netheid,snelheid,afwerking en stiptheid , maar ook de kozijnen,deuren zijn van grote klasse.

Negatieve ervaring:
Wij hebben op dit moment nog geen negatieve ervaring mogen ontdekken en hopen dat het ook zo blijft.