Beoordelingen Kroon Kozijn

Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Freddie uit: Wehl

20-10-2018

Positieve ervaring:
Wij zijn erg blij met onze nieuwe kozijnen, een fijn bedrijf, vanaf het 1e bezoek aan de showroom tot aan de uitvoering. Fijne monteurs, ze hebben alles keurig opgeruimd.

M. F. uit: Amsterdam

19-10-2018
7,6

Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Positieve ervaring:
Over het algemeene is een te vertrouw bedrijf.

Negatieve ervaring:
Afwerking liet nog wat steken vallen. Aan binnen kant waren schroeven en kiertjes nog zicht baar, buiten enkelen schroeven alf ingedraaid.
Tijdens het afspraak zou Kroon Kozijn een CV monteur kunnen regelen, tegen meer prijs, na 3 keer vragen en één keer bellen 2 dagen voor opleving, kont K.K. met een heel hoog prijs.

W. uit: Papendrecht

16-10-2018
9,5

Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Positieve ervaring:
Onze ervaring vanaf eerste gesprek in showroom (waar we op zeer prettige en vakkundige wijze werden geïnformeerd over de wereld van kunststof kozijnen) tot en met het plaatsen van de kozijnen zijn we uiterst tevreden over Kroonkozijn Dordrecht. Hier werken vakmensen die weten waar ze mee bezig zijn en met je meedenken. Ze hebben niet alleen netjes gewerkt bij het plaatsen maar ook alles heel mooi afgewerkt. Onze ervaringen zijn alleen maar positief!

Geen

Fred uit: Zevenaar

12-10-2018

Ik ben: vaker klant geweest

Positieve ervaring:
Reparatie aan dakkapel; prima uitgevoerd! Ongevraagd nog even alle ramen en deuren gecontroleerd op gangbaarheid en afhangen, waar nodig gecorrigeerd; heel goed! Cilinder van voordeurslot defect (heeft niets met de geplaatste dakkapel te maken!); de volgende dag gecorrigeerd door nieuwe cilinder (met bijbehorende sleutels) te leveren en plaatsen; Zo hoort het! PRIMA. Dank je wel.

Geen.

06-10-2018
6,8

Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Positieve ervaring:
Prettige mensen om mee te werken, zowel aannemer als personeel.
Besteden zorg aan het te maken object.

Will uit: Nieuwegein

05-10-2018

Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Positieve ervaring:
Bij ons een keukenkozijn vervangen met keraliet gevelbekleding. Goede stuk werk afgeleverd door Alfa Totaalbouw. Goede communicatie en flexibel. Vakmannen in dienst die een keurig stukje werk afleveren. Top.

Lieneke uit: Ede

04-10-2018
1,0

Negatieve ervaring:
Zo'n 20 jaar gelden lieten de vorige bewoners een serre plaatsten door Kroon Kozijn Visser. In de loop der jaren is er slijtage ontstaan en is de serre toe aan een kleine renovatie. Al enige tijd proberen wij contact te zoeken met Kroon Kozijn maar helaas zonder enig resultaat. Door vakantie werd er eerst een afspraak gemaakt in augustus. De heer Visser kwam echter niet opdagen en liet, na een telefoontje van onze kant, via zijn assistente weten dat we foto's moesten versturen zodat hij op afstand een offerte kon maken. Helaas kwam er op onze email geen reactie. Na een aantal keren telefonisch contact kregen we dhr. Visser zelf aan de lijn. Hij vroeg ons de foto's en onze vragen nogmaals naar zijn mailadres te versturen en beloofde diezelfde avond contact met ons op te nemen. Ook nu geen enkele reactie...... we hadden graag gebruik gemaakt van de diensten van Kroon Kozijn Visser, maar het vertrouwen in weg.

B.C. uit: Harlingen

04-10-2018

Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Positieve ervaring:
verstand van zaken, goede voorlichting, prettig uitvoerend personeel.